Zewieties Bike-event 2005 / Waregem

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
polarbear
Mountainbiker
Berichten: 356
Lid geworden op: wo 29 okt 2003 11:44
Rijdt met: Scott Scale 910 & 20 + Specialized Stumpjumper M4
Contacteer:

Bericht door polarbear »

Yeps, ook geweest zondag. Jammer van die 2 (3) lussen :roll:, niet echt iets wat ik verwacht van een mmmarathon (rit in lijn). Maar de zon maakte veel goeds en na het onroad-geweld van de laatste maanden deed het nog eens deugd adrenaline door de aderen te voelen stromen, stof te slikken en het achterwiel zijn werk te laten doen in de bochten. Verder toppie organisatie, bv en randanimatie: een echt... Bike Event.
Gebruikersavatar
muddy_
Mountainbiker
Berichten: 146
Lid geworden op: ma 08 nov 2004 13:03
Contacteer:

Bericht door muddy_ »

@ ratte: heelhuids thuisgeraakt? wat was uwen tijd? khad de indruk dat ik in normale omstandigheden u wel had kunnen bijhouden. Hoewel ge uw toch ook duidelijk moest inhouden om uwe maat niet achter te laten :wink:
ratte
Mountainbiker
Berichten: 409
Lid geworden op: di 03 sep 2002 02:00
Rijdt met: Specialized epic

Bericht door ratte »

ja 50 km heb ik steeds moeten wachten op hem
pas met de kluis een beeetje gelijke tred

eigenaardig als je weet dat hij beter is dan ik maar in competitie
blijkbaar niet

we hadden elkaar wel "trouw" beloofd om bij elkaar te blijven

toch jammer voor u van uw cassette , moraal van 't verhaal steeds fiets checken voor een rally of chrono!!

4 h39 polartijd met av 22.1 (niet slecht voor een 44 jarige?) plaats 79
vorig jaar 123 ste in die loodzware marathon 130 km

de volgende keer bij mij blijven hé muddy m!!!!
Gebruikersavatar
blubberduck
Mountainbiker
Berichten: 851
Lid geworden op: wo 17 dec 2003 16:22
Rijdt met: Epic S-Works WC 29", Stump S-Works 29"

Bericht door blubberduck »

goe ratte, doe zo verder
maar....... al eens de tijd gezien van mijne "sparringpartner" zotte mol 4h24!!! =D> #-o =;

greetz 8)
Gebruikersavatar
muddy_
Mountainbiker
Berichten: 146
Lid geworden op: ma 08 nov 2004 13:03
Contacteer:

Bericht door muddy_ »

Idd mooie prestatie ratte!

En van welk bouwjaar is de zotte mol dan wel?

Misschien een suggestie om de deelnemerslijst aan te vullen met de leeftijd?! Een 50er die bv dertig jongkies achter zich laat verdient minstens evenveel respect als de winnaar, ni?
Gebruikersavatar
focus_wrc
Mountainbiker
Berichten: 858
Lid geworden op: zo 24 nov 2002 18:10
Rijdt met: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude

Bericht door focus_wrc »

xlr8 schreef:ik vroeg me eigenlijk ook al af waarom Rondelez zo laat start om dan naar iederen te moeten roepen om te passeren
misschien...
... de dauw of nattigheid al is opgedroogd
... het warmste van de dag aanbreekt
... het menselijk lichaam best presteerd rond 11H
... om niet het parcours schoon te moeten 'vegen'
... hij mss wil uitslapen
... stond hij in de file :^o
Gebruikersavatar
SOM epic ghost
Mountainbiker
Berichten: 981
Lid geworden op: wo 11 aug 2004 22:44
Rijdt met: ghost scandium team/ridley/specialized epic marathon
Contacteer:

Bericht door SOM epic ghost »

nu weet ik waarom ik niet zo snel gereden heb
te laat opgestaan en te vroeg vertrokken :lol:

ik heb langs den dijk in iemands wiel gehangen. Ik wou wel overnemen maar zat effe stikkedood. Sorry voor het wielekeszuigen :oops:

op de laatste bevoorrading banaan naar binnen geslagen en drinkbus terug bijgevuld en ging plots veel beter. (of was het omdat het einde in zicht was ??)

uiteindelijk 54e geworden op 4u35 min (mits 2 keer afslagske gemist)
zotte mol
Mountainbiker
Berichten: 112
Lid geworden op: ma 11 okt 2004 22:04
Rijdt met: merida

Bericht door zotte mol »

muddy M schreef:Idd mooie prestatie ratte!

En van welk bouwjaar is de zotte mol dan wel?

Misschien een suggestie om de deelnemerslijst aan te vullen met de leeftijd?! Een 50er die bv dertig jongkies achter zich laat verdient minstens evenveel respect als de winnaar, ni?
Moogt gij da wel vragen aan een vrouw???? :oops: :oops: :oops: Neen, ik ben nog geen 40er maar in vele sporten ben je als vrouw aan 35 al veteraan hé, alleen in mountainbiken heb ik de pech dat ik tot aan mijn pensioen met de jonge dames zal mogen concureren want er wordt geen onderscheid gemaakt in leeftijd bij de vrouwen.
Gebruikersavatar
Kurt
Mountainbiker
Berichten: 91
Lid geworden op: zo 12 mei 2002 02:00
Rijdt met: Specialized / Trek
Contacteer:

Bericht door Kurt »

SOM ghost schreef:ik heb langs den dijk in iemands wiel gehangen. Ik wou wel overnemen maar zat effe stikkedood. Sorry voor het wielekeszuigen :oops:
Dat was mijn wiel (Specialized M5) :-? Toen ik je even de kop opdrong, gaf je er na een kleine km al de brui aan.

't geeft niet hoor :wink: . 't is wel niet plezant als er de hele tijd iemand in je wiel zit, maar het stimuleert ook wel als je weet dat er iemand in je wiel zit te sterven 8) Nog efkens een W-cupken gestoken. Toen je zei 'nu beginnen de kilometers toch te wegen' zei ik psychologisch 'ach het is maar training vandaag'. En dan de gas nog wat harder open gedraaid. :wink: Ik was binnen na 4h25min.
Gebruikersavatar
SOM epic ghost
Mountainbiker
Berichten: 981
Lid geworden op: wo 11 aug 2004 22:44
Rijdt met: ghost scandium team/ridley/specialized epic marathon
Contacteer:

Bericht door SOM epic ghost »

vond het leuk dat ik nog eens iemand tegenkwam. Had geen kat meer gezien vanaf de bevoorrading voor de kluisberg.
Had al een 40-tal kilometer solo op zitten.

leuk wiel trouwens :lol:

ging dat wiel toch wel lopen zeker om de laatste 20-30 km opnieuw solo te doen.
Plaats reactie