Zewieties Bike-event 2005 / Waregem

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
xlr8
Mountainbiker
Berichten: 64
Lid geworden op: zo 22 jun 2003 14:11
Rijdt met: Scott Spark 20
Contacteer:

Bericht door xlr8 »

als ik 1 puntje van kritiek mag geven op het parcours : ik vond toch redelijk wat asfalt naar de aanloop van de kluis. Die extra lus van 30km vond ik eigenlijk nie zo erg want er zaten mooie stukken prive bos in! De rest was perfect. Volgend jaar mogen ze mij weer verwachten. =D>
Gebruikersavatar
Misty
Mountainbiker
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 26 mei 2002 02:00
Rijdt met: Rocky Mountain Element 999 RSL 2013 - Ednine 29er 2014 - S-Works Tarmac SL4 2012
Contacteer:

Bericht door Misty »

Superkrisser schreef:
De laatste 10km nog voorbij gereden door nen ombeleefden boer met als naam Björn Rondelez,verwacht die nu werkelijk als hij zo roept dat ik in de gracht ga rijen voor em
Ik ken Bjorn een beetje, hij is één van mijn vaste concurrenten. Hij is een heel eerlijke en toffe biker die trouwens onze belangen verdedigt op de vergaderingen bij de bond. Denk eraan dat die jongen voor de eerste plaats gaat, Misty! Hij zal enkel roepen om problemen te voorkomen...
Kan allemaal goed zijn maar kan ik moeilijk geloven aan de manier waarop hij riep naar mij,en omdat hij voor de eerste plaats rijd is nog geen reden om te schelden!!!!!!!Op de Meirhaeghe verleden jaar deed hij juist het zelfde tegen een maat van mij!!!!
Joybiker
Mountainbiker
Berichten: 213
Lid geworden op: vr 03 jan 2003 00:45
Rijdt met: Thompson.
Contacteer:

Zewieties Bike-event 2005 / Waregem

Bericht door Joybiker »

Yep Misty,

Heb ik je dan ook voorbijgereden, daar op die grindweg op 'n km of 15 ?van 't eind. Ikke reed met die zwarten bike met stijve vork, groen logo van Campina achteraan op shirt.....Een wereld van verschil met je Epic maar 't bolt ook wel goe :-)

Groeten,

Joybiker
Laatst gewijzigd door Joybiker op zo 24 apr 2005 20:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
malfieboy
Mountainbiker
Berichten: 49
Lid geworden op: ma 04 okt 2004 22:44
Rijdt met: Commençal VIP Nuts

Bericht door malfieboy »

Als ik die tijden hier zie, dan behoor ik toch nog bij de mindere goden: 5u15. Nu ja, twas wel mijn eerste chrono en ook mijn langste tocht ooit met MTB, dus kwas sowieso wel tevreden.
De tocht zelf vond ik prachtig, ik heb dan ook geen minpunten te noteren (ik drink geen Leffe :-D ). Wel cool vast te stellen dat zo'n wedstrijdnummer ervoor zorgt dat heel wat mensen voor je opzij gaan. Die krijgen van mij dan ook spontaan een dankuwel!

Greetz, en zeker tot volgend jaar voor een hopelijk scherpere tijd...
Gebruikersavatar
Misty
Mountainbiker
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 26 mei 2002 02:00
Rijdt met: Rocky Mountain Element 999 RSL 2013 - Ednine 29er 2014 - S-Works Tarmac SL4 2012
Contacteer:

Bericht door Misty »

Rondelez 3:31u. 1ste Al een sjans dak em heb doorgelaten :wink:
Gebruikersavatar
SOM epic ghost
Mountainbiker
Berichten: 981
Lid geworden op: wo 11 aug 2004 22:44
Rijdt met: ghost scandium team/ridley/specialized epic marathon
Contacteer:

Bericht door SOM epic ghost »

waar staat den uitslag ergens ???
Gebruikersavatar
lok 36000
Mountainbiker
Berichten: 516
Lid geworden op: di 30 nov 2004 20:55
Rijdt met: MARTELLY hardtail, deore LX, PASSION carbon vork

Bericht door lok 36000 »

Reeds voor de derde maal van de partij op de hippodroom in Waregem en vond het weer meer dan dik in orde.
De oplossing met de douchetent vond ik een goede vondst (bij de vorige edities douches aan BLOSO manege aan de andere kant van de renbaan).
Het kan als voorbeeld dienen voor de emmertjes organisaties.
Verder kan ik zeggen dat ik stikkapot was bij aankomst na de 105km maar zo heb ik er nog wel gezien.
Persoonlijke prestaties: tijd 4h39min, gem.snelheid 22,56

Tot vogend jaar zou ik zeggen.
Gebruikersavatar
belpet
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: di 19 nov 2002 21:31
Rijdt met: GUVAN

Bericht door belpet »

Ja, het was terug een organisatie die af was !

Schitterend werk ZEWIETIES !!!!!!! =D>
herder ardi
Mountainbiker
Berichten: 64
Lid geworden op: di 08 feb 2005 12:55
Rijdt met: Grand Canyon Elite - XT - SID

Bericht door herder ardi »

hier ook 105. Als eerste lange tocht ooit, kan dat tellen. Zowat iedereen is mij voorbijgereden denk ik. De laatste 10 km ging het licht uit.
Simbabert, was jij de mtber die eventjes in mijn wiel reed en dan op het asvalt nog redelijk zwaar doortrok richting hippodroom? =D> volgen was voor mij geen optie

alles bon! =D>
enige minpunt: mijne velo die stilaan te oud wordt om nog deftig naar beneden te rijden.

op naar de volgdende!
Gebruikersavatar
Thorgal
Mountainbiker
Berichten: 292
Lid geworden op: do 19 feb 2004 17:44
Rijdt met: Radon ZR4, XT, Magura Marta, Manitou R7, 240S/XR4.1d
Contacteer:

Bericht door Thorgal »

Plaats reactie