Zewieties Bike-event 2005 / Waregem

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
2 fast 2 follow
Mountainbiker
Berichten: 420
Lid geworden op: di 19 okt 2004 20:42
Rijdt met: Merida

Bericht door 2 fast 2 follow »

Ook deze morgen de 50 gereden, en de bovenvermelde commentaren zijn ook hier aan de orde. Prima org. , bev. en parcours =D> .Gelukkig zat het weer goed. Toch zalig om in de opkomende zon te rijden.
Facts. 49,9 km 2u17 en avs 22,7

Volgend jaar zeker terug van de partij en dan voor de volle 100 hoop ik.
Gebruikersavatar
Ducci
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 16 feb 2005 19:13
Rijdt met: specialized stumpjumper expert

Bericht door Ducci »

Alles dik in orde!!!!!
103km in 4u57min en stik kapot !
greetz
Gebruikersavatar
Misty
Mountainbiker
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 26 mei 2002 02:00
Rijdt met: Rocky Mountain Element 999 RSL 2013 - Ednine 29er 2014 - S-Works Tarmac SL4 2012
Contacteer:

Bericht door Misty »

Ook de crono gereden 103km 4:42 en serieus afgezien,had geen superbenen!De laatste 10km nog voorbij gereden door nen ombeleefden boer met als naam Björn Rondelez,verwacht die nu werkelijk als hij zo roept dat ik in de gracht ga rijen voor em :evil: Anders prachtige organisatie en perfect bike weer!!!
Gebruikersavatar
aj kwak
Mountainbiker
Berichten: 661
Lid geworden op: do 17 apr 2003 20:07
Rijdt met: funnybikers.be - chronorace.be - eventit.be

Bericht door aj kwak »

4u31 (volgens hartslagmeter)
Prachtige organisatie.
Enige minpunt is het dubbele stuk in parcours waardoor je veel familiale 25km-rijders hebt, anders zeker en vast goed georganiseerd.
Gebruikersavatar
kluisken
Mountainbiker
Berichten: 225
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 00:36
Rijdt met: cannondale sl furio

Bericht door kluisken »

Mooie tocht =D>,maar het dubbelle parcours #-o vond ik er toch wel te veel aan.Als je dan 100km.wil organiseren vind ik dit toch wel een gemakkelijksoplossing [-X .Trouwens die beloofde 1000h-meters bleven ook uit(waren er maar rond de 835)
Bevooorrading was daarentegen wel dik in orde.Maar het tekort aan Leffe sloeg dit dan weer stuk............... #-o [-X #-o
Gebruikersavatar
Motorbiker
Mountainbiker
Berichten: 3034
Lid geworden op: wo 05 jan 2005 20:37
Rijdt met: Niner Jet RDO

24.04.05 ZEWIETIES BIKE EVENT - WAREGEM

Bericht door Motorbiker »

FORMIDABEL.
De Goden konden zich niks anders dan mooi weer permitteren bij deze goddelijke tocht.
Een professionele organisatie die op elk niveau een "Uitstekend" verdiend.
Het parcour - ik koos voor de 50km - was een festijn. Bossen waar je met zekerheid je lief nooit meer in terug vindt, heerlijke verharde & onverharde singletraks met verrassende technische stukjes, glooiende landschappen, .... . Net alsof ik op reis ben geweest.
De bevooradingen!!!. Amaai, bij momenten dacht ik een inspecteur van de Michelingids tegen het lijf te kunnen lopen.
Heerlijke spijs en drank, vlotte en vriendelijke bediening... .
ZEWIETIES: hoedje af en bedankt
Gebruikersavatar
Fuerzabert
Mountainbiker
Berichten: 93
Lid geworden op: zo 25 mei 2003 20:47
Rijdt met: Orbea Official
Contacteer:

Bericht door Fuerzabert »

Ook de 105 gereden en door een onoplettendheid even van parcours geweest waardoor ik ietske meer had. Maar dat is dan mijn eigen schuld. Ik kom wel aan de voorziene 1028 hm. Mijn tijdsmetertje wees 4u32 aan. Toeme toch hé, AJ Kwak, je bent me weer dat tikkeltje voor al was ik verre van fris bij de start. Had deze morgen precies al 100 km in de benen nog voor ik één trap had gegeven. Maar een fuerzaan geeft niet op hé! Go Fuerza go! (En de oorzaak van die vermoeidheid kennen we ook al weer).
Gebruikersavatar
Superkrisser
Mountainbiker
Berichten: 290
Lid geworden op: do 01 apr 2004 17:36
Rijdt met: GT Zaskar, BMC Speedfox Trailcrew

Bericht door Superkrisser »

[quote]De laatste 10km nog voorbij gereden door nen ombeleefden boer met als naam Björn Rondelez,verwacht die nu werkelijk als hij zo roept dat ik in de gracht ga rijen voor em [/quote]

Ik ken Bjorn een beetje, hij is één van mijn vaste concurrenten. Hij is een heel eerlijke en toffe biker die trouwens onze belangen verdedigt op de vergaderingen bij de bond. Denk eraan dat die jongen voor de eerste plaats gaat, Misty! Hij zal enkel roepen om problemen te voorkomen...
fvermander
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: do 13 jan 2005 17:31
Rijdt met: Thompson Mach 5-LX-Magura remmen

Bericht door fvermander »

103 km - 4 uur en 43 minuten gereden. Wegens de droge staat van de ondergrond iets te veel druk op mijn banden gestoken deze morgen. Gevolg: na 30 km een kapotte spaak in mijn achterwiel die direct begon te slepen. Dan op het fantastische idee gekomen om mijn versleten remblokjes vooraan achteraan te monteren en ze volledig open te draaien. Daardoor een vijftal minuten verloren. Dus de rest van het parkoers afgehaspeld met enkel de voorste remmen. In het kluisbos voor die steile afdaling net op tijd beseft dat mijn achterrem niet meer werkte. Dan maar wijselijk de afdaling te voet gedaan. Schitterend weer! Goede bevoorradingen, perfecte organisatie!

Diegenen die vinden dat Waregem geen plaats is om deftig aan MTB te doen zijn zeveraars. Als het parcours niet selectief genoeg is, moet je de wedstrijd maar harder maken door sneller te rijden. Of nog beter, blijf dan thuis bleiters!
Gebruikersavatar
fiete R-vrouw2
Mountainbiker
Berichten: 199
Lid geworden op: di 10 feb 2004 11:00
Rijdt met: bossue sport/magura hs33/manitou axel

Bericht door fiete R-vrouw2 »

kan daar niks meer aan toevoegen!!!!!!!! :bounce:
Plaats reactie