Zewieties Bike-event 2005 / Waregem

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
sleery
Mountainbiker
Berichten: 433
Lid geworden op: wo 22 jan 2003 20:04
Rijdt met: twee wielen frame stuur ketting 2 remmen en een versnellingsapparaat

Bericht door sleery »

Epic schreef:
kristof bruyneel schreef:waar heb je nog pijlen zien hangen?
Eigenlijk heel verspreid, enkele voorbeelden: Kasterstraat (Kaster), Bosstraat (Grijsloke), Kruishoutemseweg (Wortegem, voet Oude Kwaremont tot aan de brug in Kerkhove, ...

Ik stel voor dat je iemand de rit volledig laat rijden om ze weg te halen, de vorige "ontpijlers" kunnen als sanctie misschien extra gaan trainen ;)
idd beetje overal, heb er tegengekomen in wortegem petegem, in oudenaarde, is nogal verspreid. er hingen ook nog borden van de bevoorrading ook. (bevoorrading binnen 1 km dacht ik)
Gebruikersavatar
Fuerzabert
Mountainbiker
Berichten: 93
Lid geworden op: zo 25 mei 2003 20:47
Rijdt met: Orbea Official
Contacteer:

Bericht door Fuerzabert »

Door een onoplettendheid ben ik de dag zelf verkeerd gereden in Kwaremont.Ik sloeg rechtsaf (zoals het hoorde) richting Pupiter maar volgde nadien de weg niet rechtdoor maar reed naar beneden richting Kalkoven en Paterberg. Beneden heb je een doorsteek (onverhard) om vlugger aan de Paterberg te komen.
Wel, ook daar hingen nog pijlen en dit dus niet van deze editie maar van het jaar voordien! Eventjes was ik wel helemaal de kluts kwijt. Van het parcours raken en pijlen tegenkomen van 365 dagen oud.
Foei foei Zewieties!
Gebruikersavatar
Qube
Mountainbiker
Berichten: 940
Lid geworden op: wo 29 okt 2003 12:31

Bericht door Qube »

Van het parcours raken en pijlen tegenkomen van 365 dagen oud
als dit waar is: ERG :roll:
ratte
Mountainbiker
Berichten: 409
Lid geworden op: di 03 sep 2002 02:00
Rijdt met: Specialized epic

Bericht door ratte »

dat pijltje van simbabert herken ik
ik passeer er regelmatig maar vind het een mooie herinnering aan vorig jaar de fameuze marathon in regen en wind #-o
Joybiker
Mountainbiker
Berichten: 213
Lid geworden op: vr 03 jan 2003 00:45
Rijdt met: Thompson.
Contacteer:

Zewieties Bike-event 2005 / Waregem

Bericht door Joybiker »

Ja, 'k heb da ook al meegemaakt da'k nog pijltjes aantrof van een reeds gereden TT. Aangezien ze 14 dagen later nog niet weg waren, heb 'k ze zelf verwijderd en teruggebracht naar de inrichter =D> =D> =D> . Het is maar 'n hint da'k geef he, een kleine moeite voor de een en 'n groot plezier voor de ander.........

Groeten,

Joybiker
Gebruikersavatar
Epic
Mountainbiker
Berichten: 544
Lid geworden op: do 07 nov 2002 02:15
Rijdt met: 2002 S-Works - 2003 Stumpjumper

Re: Zewieties Bike-event 2005 / Waregem

Bericht door Epic »

Joybiker schreef: Het is maar 'n hint da'k geef he, een kleine moeite voor de een en 'n groot plezier voor de ander.........
In dit geval zou het wel een grote moeite zijn voor de een en groot gemak voor de ander ;)
Joybiker
Mountainbiker
Berichten: 213
Lid geworden op: vr 03 jan 2003 00:45
Rijdt met: Thompson.
Contacteer:

Zewieties Bike-event 2005 / Waregem

Bericht door Joybiker »

Als 'k daar nog 's in de buurt ben, doe 'k 'n kniptangske mee en knip ze allemaal los en den camelbag in. Het is dan wel 'n beetje meer gewicht, maar er zijn er wel die gaan trainen met 15 kg aardappelen op hun rug :bounce: :bounce: Mss dit weekend wel, 'k weet nog nie heel juist wat er op 't programma staat, maar 't is 'n lang weekend dus 't zal wel lukken denk 'k. Mijnen ploegmaat Gunther zal ook wel meegaan, want das ook zo 'n vree socialen gast, die gaat da graag doen :P :lol:
Gebruikersavatar
Epic
Mountainbiker
Berichten: 544
Lid geworden op: do 07 nov 2002 02:15
Rijdt met: 2002 S-Works - 2003 Stumpjumper

Bericht door Epic »

Amai, ontpijlen is zowat het saaiste dat er is. Kristof zal je dankbaar zijn [-o<
kristof bruyneel
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: za 06 dec 2003 17:41
Rijdt met: cannondale

Bericht door kristof bruyneel »

wreed wel bedankt voor de aangeboden hulp, maar we hebben een beetje problemen gehad onze ontpijler lag ziek te bed dus hebben wij tussendoor stukje bij stukje ontruimd nu is enkel nog de lus tussen
kwaremont en schelde gepijld maar morgen vroeg wordt alles weggenomen en gecontroleerd, dus is alles morgen in orde
(aan de voet van de patersberg hing inderdaad nog 1 pijl
sorry!) maar als je er echt opvliegt is het wel vlug geklaard maar je mag geen 2 dagen uitstellen of het duurt lang , dat hebben we dit jaar ondervonden daar we de vorige editie reeds de dag zelf een groot deel of alle pijlen wegnamen .
Plaats reactie