Raid Sart-Tilman 13/03/05

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
jerommeken
Mountainbiker
Berichten: 1227
Lid geworden op: di 12 nov 2002 20:23
Rijdt met: Electrified Scalpel
Contacteer:

Bericht door jerommeken »

Die TT-rijders vind ik eigenlijk plezant : je hebt een haas om naar toe te rijden. Als je dan niet meteen kan passeren kan je efkes op adem komen om dan bij de eerste gelegenheid toch in te halen en weer even voluit te gaan.

Ten andere : in de meeste modderpassages was er zowiezo geen ideaal spoor : alles was in frut gereden - als je achter iemand bleef rijden reed je gewoon achter iemand die ook maar op goed geluk af een spoor gekozen had.
jo
Mountainbiker
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 30 aug 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT

Bericht door jo »

cateye schreef:
jo schreef:Man modder nie te doen , ge moest stoempen om vooruit te graken .
ben wel content met mijn tijd gezien de omstandigheden ( 3h03'49") 2sec sneller als verleden jaar . Het lag er veel zwaarder bij dan verleden jaar .
Denk wel dat die mannen van de groepstart het iets beter hadden , want bij mij was alles omgewoelt en da is toch ietskes moeilijker en de TT rijders zaten ook af en toe in de weg en moesten we soms eens in slechtere stuk rijden om te passeren .
De tijden van die mannen waren toch heel veel sneller ,want de 3 eersten van de brevet zaten niet onder de 2h40 als ik mij niet vergis
Jo, jij zijt dat toch nog gewoon van in Houffalize vorig jaar !!

Verslagske op www.bierkarboys.be

Pasen 27 maart Tourtocht Eindhappening Overijse
Ook gratis paaseieren aan de start
Tochten 30-45-80km
eigelijk wel he
Gebruikersavatar
bike-smurf
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 01 dec 2003 20:55
Rijdt met: scott expert racing 2003

Bericht door bike-smurf »

C-Man schreef:Ik heb spijtig genoeg technische pech gehad, de pat gewoon afgebroken.
Pech hoort er natuurlijk bij, zeker bij zulke omstandigheden.
Juist geen 15k kunnen crossen.
Iemand van de organisatie is mij op komen halen en zijne gsm stond niet stil. Ook nog wat geklapt over de omloop en omstandigheden : mij viel op dat het begin al héél wa minder "zwaar" was dan vorige edities, buiten de modder dan hé. En hij bevestigde inderdaad dat er serieus reking mee was gehouden aangezien het slechte weer van de voorbije weken, ivm met veiligheid, vooral het tweede gedeelte moet een pak minder hm gehad hebben en veel meer verbindingswegen.Dus er was een kleine 830 hm terwijl vorige ed. het er ruim 1100 waren, meer asfalt. Daarom kom je ook aan die tijden voor iedereen die tov vorig jaar sneller lijken.
Ik heb juist hetzelfde als u meegemaakt :(

sart-tilman:
2004 : 2 keer na elkaar platten band!
2005 : pat afgebroken!
2006: 3e keer goeie keer zeker? (laat ons hopen).
Flip FSR
Mountainbiker
Berichten: 3065
Lid geworden op: di 03 feb 2004 13:42

Re: racefiets

Bericht door Flip FSR »

Deze bijdrage gewoon negeren :wink:
Laatst gewijzigd door Flip FSR op ma 14 mar 2005 23:13, 1 keer totaal gewijzigd.
sgsdebruijn
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: di 16 nov 2004 00:28
Rijdt met: Specialized Stumpjumper M4
Contacteer:

Re: racefiets

Bericht door sgsdebruijn »

:drunk:
Laatst gewijzigd door sgsdebruijn op ma 14 mar 2005 23:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
homeboy
Mountainbiker
Berichten: 65
Lid geworden op: di 24 jun 2003 21:03
Rijdt met: Thompson Pro Team USA
Contacteer:

Bericht door homeboy »

bike-smurf schreef:
sart-tilman:
2004 : 2 keer na elkaar platten band!
2005 : pat afgebroken!
2006: 3e keer goeie keer zeker? (laat ons hopen).
Of vorig jaar 2 km gereden, dit jaar 15km, volgend jaar 28km? :lol:
Nee, 2 jaar na elkaar pech is wel spijtig. Maar er komen nog veel mooie marathons, dus je zal wel revanche kunnen nemen.

Klein verslagje over Sart-Tilman op mijn site.
Flip FSR
Mountainbiker
Berichten: 3065
Lid geworden op: di 03 feb 2004 13:42

Bericht door Flip FSR »

:-# Afbeelding
Laatst gewijzigd door Flip FSR op ma 14 mar 2005 23:14, 1 keer totaal gewijzigd.
sgsdebruijn
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: di 16 nov 2004 00:28
Rijdt met: Specialized Stumpjumper M4
Contacteer:

idee

Bericht door sgsdebruijn »

:drunk:
Plaats reactie