Andenne, Primavera 24/03/2013

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
Reindert
Mountainbiker
Berichten: 438
Lid geworden op: zo 20 nov 2005 19:46
Rijdt met: Niner EMD, Specialized Stumpjumper
Contacteer:

Re: Andenne, Primavera 24/03/2013

Bericht door Reindert »

Er waren er hier nog vroeg wakker: om 5u de kleinste zijn tutje gaan geven, en met ongeloof de straat gewoon wit zien.... man man
Dan toch ook maar niet met de wagen tot daar gereden, ....

Dat het idd maar snel betert: weer, we spreken af, als ik terug ben van skiverlof ist gedaan met temperaturen onder de... pak maar 16graden! Na!

Andenne, het zal voor volgend jaar zijn...
Gebruikersavatar
dannyvk
Mountainbiker
Berichten: 278
Lid geworden op: di 17 mei 2011 20:25
Rijdt met: Van alles wat

Re: Andenne, Primavera 24/03/2013

Bericht door dannyvk »

Voor de mensen die beslist hebben om niet te rijden awel jullie hadden groot gelijk.
Naar daar gereden, daar volle moed vertrokken om 8 uur ik had het van in het begin door dat vorige week in Thuin nog een lachertje was.
Verscheidende malen moeten stoppen om bevroren stukken her en der weg te halen...
Na een 25 km begon alles aan te vriezen incl rijder, heb toen een wijselijk besluit genomen van terug te keren naar start.
Bij het vertrek naar huis waren er al 20 opgaves dit was om 12 uur....er waren 133 starters, de eerste rijder die binnen kwam zat met een tijd van 4 u 18 min denk dat dit voldoende zegt...
Laatst gewijzigd door dannyvk op zo 24 mar 2013 17:11, 1 keer totaal gewijzigd.
roelp
Mountainbiker
Berichten: 435
Lid geworden op: vr 05 nov 2010 20:30
Rijdt met: heeft grote wielen

Re: Andenne, Primavera 24/03/2013

Bericht door roelp »

Dan heb ik deze morgen dus toch de juiste beslissing genomen door terug mijn bed in te kruipen als ik het zo hoor. Jammer, want ik had hem graag gereden maar niet onder deze omstandigheden.
Gebruikersavatar
erwin.91
Mountainbiker
Berichten: 1849
Lid geworden op: zo 26 nov 2006 20:00
Rijdt met: NINER!!!

Re: Andenne, Primavera 24/03/2013

Bericht door erwin.91 »

Ik ook door het raam gekeken deze morgend en hier ook 10cm sneeuw dus maar terug in bed gekropen en uitgeslapen.
Gebruikersavatar
nothing 's impossible
Mountainbiker
Berichten: 3368
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:02
Rijdt met: Sandman Hoggar

Re: Andenne, Primavera 24/03/2013

Bericht door nothing 's impossible »

Ik heb de "primavera rond de kerktoren" gereden, ik had graag die in andenne eens gereden, maar de lokale wegen zagen er niet echt aanlokkelijk uit :roll:
James Jeuris
Mountainbiker
Berichten: 31
Lid geworden op: do 06 aug 2009 11:52
Rijdt met: cube reaction 2012 gts slt

Re: Andenne, Primavera 24/03/2013

Bericht door James Jeuris »

blij dit te lezen dat het niet goed was :oops: ik heb hier ook wa rondgereden... hopelijk hebbe we de laatste sneeuw gehad! [-o<
Gebruikersavatar
dannyvk
Mountainbiker
Berichten: 278
Lid geworden op: di 17 mei 2011 20:25
Rijdt met: Van alles wat

Re: Andenne, Primavera 24/03/2013

Bericht door dannyvk »

James Jeuris schreef:blij dit te lezen dat het niet goed was :oops: ik heb hier ook wa rondgereden... hopelijk hebbe we de laatste sneeuw gehad! [-o<
Zoals ieder ik ben het kotsmoe, tis te hopen dat het volgend weekend wat beter is.
Twas echt slecht niks rekening gehouden met de weersomstandigheden, en niet het weer van deze nacht alleen.
Het leek met momenten dat ze de modder gaan opzoeken zijn ipv van voor een alternatief te kiezen.
Hadden ze stukken gemeden en vervangen had het nog leuk geweest maar ja...
Gebruikersavatar
GW
Mountainbiker
Berichten: 437
Lid geworden op: di 17 jan 2012 20:53
Rijdt met: fully-enduro-downhill
Contacteer:

Re: Andenne, Primavera 24/03/2013

Bericht door GW »

Ploeteren en baggeren,echt heel extreem. Na 20 km begon het materiaal stilaan te begeven onder de plakkende dikke modder die dan ook nog eens vast vroor. Chainsuck,derrie die dienst weigerd,pedalen die slecht in klikten,zelfs achterwielen die volledig blokeerden... regelmatig zag je bikers staan die met een tak de modder probeerden te verwijderen. Overal zeer diepe modder,kan me inderdaad moeilijk inbeelden dat die er deze week nog gekomen is

De afdalingen waren wel spannend :-D
Jeroen D
Mountainbiker
Berichten: 199
Lid geworden op: di 24 aug 2010 21:30
Rijdt met: Pikante speervis / genesis vagabond monster cross

Re: Andenne, Primavera 24/03/2013

Bericht door Jeroen D »

Ben ik blij dat ik deze morgen in de duinen ben gaan rijden!
MNG
Mountainbiker
Berichten: 233
Lid geworden op: wo 23 mar 2011 23:36
Rijdt met: AMS 110 26'er. 9000 GENT

Re: Andenne, Primavera 24/03/2013

Bericht door MNG »

Perfecte rit voor lente anno 2013!

Wat een competente organisatie zeg, er ware zelfs branderkes om je derrie ijsvrij te branden. En nee, dat is niet wat overbodig/onnozel. Is goed gemikt pissen kon u ook een extra vitesse of 7-8 opleveren.

Iets van een 55K op de teller, 1200 D+. Gepast voor de full 65K wegens enorm boggy daar rond Ohey en een gebeurlijk fris aan de vis momentje.

Ook minstens 1 zijdelingse km en een paar hoogtemeters gemaakt. Mijn velo leek ook wat veel te wegen.
Cool runnings/good fun! Chapeau aan de orga!
Plaats reactie