23/06/2013 Raid des Hautes Fagnes - Malmédy

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
laagvlieger
Mountainbiker
Berichten: 1073
Lid geworden op: wo 07 feb 2007 23:08
Rijdt met: trek 8000

Re: 23/06/2013 Raid des Hautes Fagnes - Malmédy

Bericht door laagvlieger »

Wauw wat een foto's!!
lowie
Mountainbiker
Berichten: 1674
Lid geworden op: di 22 feb 2005 09:56
Rijdt met: best of both worlds

Re: 23/06/2013 Raid des Hautes Fagnes - Malmédy

Bericht door lowie »

BerggeitCasualFietser schreef:hey Lowie,

nog ff vraagje, was van plan de tenue te kopen ter plaatse, was op weg naar auto voor bankautomaat te zoeken, kreeg telefoon, afgeleid en uiteindelijk vertrokken zonder...

kan deze nog verkregen worden?
De uitrustingen zijn nog altijd te bestellen :
http://www.rdhf.be/nl/shop-3/equipement-nl" onclick="window.open(this.href);return false;
maar dus wel degelijk aan € 50 + € 6,20 verzendingskosten (en niet 69 zoals op de site nog vermeld staat)
er zijn nog hoofdzakelijk maten L, maar ook nog enkele exemplaren in de andere maten
(ter referentie : wie die smalle lat zag zitten aan de info-tafel >> die heeft maat M :-D )
tom_77
Mountainbiker
Berichten: 64
Lid geworden op: zo 28 feb 2010 20:07
Rijdt met: Trek

Re: 23/06/2013 Raid des Hautes Fagnes - Malmédy

Bericht door tom_77 »

vraagje, er stond iemand te filmen op die klim in de steengroeve ( ik vermoed een lokale zender want het zag er een profesionele camera uit )
heeft iemand een idee waar dit filmpke te bekijken is?
lowie
Mountainbiker
Berichten: 1674
Lid geworden op: di 22 feb 2005 09:56
Rijdt met: best of both worlds

Re: 23/06/2013 Raid des Hautes Fagnes - Malmédy

Bericht door lowie »

tom_77 schreef:vraagje, er stond iemand te filmen op die klim in de steengroeve ( ik vermoed een lokale zender want het zag er een profesionele camera uit )
heeft iemand een idee waar dit filmpke te bekijken is?
het enige filmpje dat ik voorlopig ken is van Télévesdre, maar dat draait vooral rond Alice Pirard en Sébastien Carabin :
http://www.televesdre.eu/www/vtt_alice_ ... 9-115.html" onclick="window.open(this.href);return false;
maar daar vind ik de klim van de steengroeve niet in terug - vooral gefilmd in de buurt van de Ferme Libert
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: 23/06/2013 Raid des Hautes Fagnes - Malmédy

Bericht door BerggeitCasualFietser »

lowie schreef:
BerggeitCasualFietser schreef:hey Lowie,

nog ff vraagje, was van plan de tenue te kopen ter plaatse, was op weg naar auto voor bankautomaat te zoeken, kreeg telefoon, afgeleid en uiteindelijk vertrokken zonder...

kan deze nog verkregen worden?
De uitrustingen zijn nog altijd te bestellen :
http://www.rdhf.be/nl/shop-3/equipement-nl" onclick="window.open(this.href);return false;
maar dus wel degelijk aan € 50 + € 6,20 verzendingskosten (en niet 69 zoals op de site nog vermeld staat)
er zijn nog hoofdzakelijk maten L, maar ook nog enkele exemplaren in de andere maten
(ter referentie : wie die smalle lat zag zitten aan de info-tafel >> die heeft maat M :-D )
merci voor de info!

je bedoelt die blonde jonge god waar je over sprak ;) :evil:
tom_77
Mountainbiker
Berichten: 64
Lid geworden op: zo 28 feb 2010 20:07
Rijdt met: Trek

Re: 23/06/2013 Raid des Hautes Fagnes - Malmédy

Bericht door tom_77 »

lowie schreef:
tom_77 schreef:vraagje, er stond iemand te filmen op die klim in de steengroeve ( ik vermoed een lokale zender want het zag er een profesionele camera uit )
heeft iemand een idee waar dit filmpke te bekijken is?
het enige filmpje dat ik voorlopig ken is van Télévesdre, maar dat draait vooral rond Alice Pirard en Sébastien Carabin :
http://www.televesdre.eu/www/vtt_alice_ ... 9-115.html" onclick="window.open(this.href);return false;
maar daar vind ik de klim van de steengroeve niet in terug - vooral gefilmd in de buurt van de Ferme Libert
mijn eigen niet gezien, maar toch een mooi verslag :bounce:
Gebruikersavatar
Phille81
Mountainbiker
Berichten: 832
Lid geworden op: zo 24 apr 2011 23:23
Rijdt met: Specialized Epic Comp (2012) + Cube Reaction GTC Team (2011) + Ridley Compact (baanslet)
Contacteer:

Re: 23/06/2013 Raid des Hautes Fagnes - Malmédy

Bericht door Phille81 »

binnenkort zal er nog wel een mooi filmpje op de website van de organisator komen te staan...
lowie
Mountainbiker
Berichten: 1674
Lid geworden op: di 22 feb 2005 09:56
Rijdt met: best of both worlds

Re: 23/06/2013 Raid des Hautes Fagnes - Malmédy

Bericht door lowie »

Phille81 schreef:binnenkort zal er nog wel een mooi filmpje op de website van de organisator komen te staan...
U vraagt, wij draaien :

de officiële RDHF-film :
" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik had wel wat meer van de drone boven de Venen en Reinhardstein verwacht, maar het geeft alleszins de sfeer perfect weer - knap werk !
Gebruikersavatar
brix
Mountainbiker
Berichten: 169
Lid geworden op: wo 27 aug 2008 21:48
Rijdt met: merida big nine lite , merida o nine team

Re: 23/06/2013 Raid des Hautes Fagnes - Malmédy

Bericht door brix »

lowie schreef:
Phille81 schreef:binnenkort zal er nog wel een mooi filmpje op de website van de organisator komen te staan...
U vraagt, wij draaien :

de officiële RDHF-film :
" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik had wel wat meer van de drone boven de Venen en Reinhardstein verwacht, maar het geeft alleszins de sfeer perfect weer - knap werk !
tof filmpje :-D het geeft inderdaad de sfeer goed weer =D> =D>
lowie
Mountainbiker
Berichten: 1674
Lid geworden op: di 22 feb 2005 09:56
Rijdt met: best of both worlds

Re: 23/06/2013 Raid des Hautes Fagnes - Malmédy

Bericht door lowie »

Waarschijnlijk het laatste berichtje over deze editie.

In de O2MC (O2 Bikers Marathon Challenge) zijn de meeste van de Belgische marathons opgenomen.
Zoals in 2012 werden we nu weer als 2de beste organisatie verkozen door de deelnemers, vorig jaar achter de Cimes de Waimes, ditmaal achter de Boucles de Hollange.
Wat ons ook bijzonder deugd deed was dat we in 3 van de 4 aparte categorieën de eerste plaats wegkaapten :
- beste parcours
- beste bevoorradingen
- beste afpijling
- in de categorie "onthaal" werden we 3de

Uiteraard gaan we trachten om in 2014 weer even goed of nog beter te doen !

Bedankt allemaal,
Lowie
Plaats reactie