23/06/2013 Raid des Hautes Fagnes - Malmédy

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
roelp
Mountainbiker
Berichten: 435
Lid geworden op: vr 05 nov 2010 20:30
Rijdt met: heeft grote wielen

Re: 23/06/2013 Raid des Hautes Fagnes - Malmédy

Bericht door roelp »

Toen ik ergens in de prikkeldraad hing, vroegen er ook een paar of alles ok was.
Buiten wat oppervlakkige schrammen en een gekrenkt ego was ik echter ok.

Het zou maar erg zijn moest een chronotijd voorgaan op een serieus geblesseerde mede-biker.
Zelfs wettelijk kan je hiervoor vervolgd worden.
Gebruikersavatar
rombaft
Mountainbiker
Berichten: 1118
Lid geworden op: do 17 aug 2006 19:02
Rijdt met: Canyon 29'er, CUBE 26" fixed fork, Canyon ultimate CF 8,0

Re: 23/06/2013 Raid des Hautes Fagnes - Malmédy

Bericht door rombaft »

@Lowie,
Je kan blijkbaar via je nr camerabeeld opvragen aan finish, zeer leuke toevoeging, zie
http://chronorace-web.cloudapp.net/vide ... OjwpFOAAAA" onclick="window.open(this.href);return false;

Alleen moet er eens iemand de man met de grijze haren wijsmaken tegen volgend jaar dat je best niet constant voor de camera gaat gaan lopen ;-)
Japie carbon
Mountainbiker
Berichten: 884
Lid geworden op: di 04 okt 2011 08:52
Rijdt met: Scott scale 29

Re: 23/06/2013 Raid des Hautes Fagnes - Malmédy

Bericht door Japie carbon »

BelAir_500 schreef:woaw meer dan 13h op ne vélo!!! chapeau aan die mannen..tot 22h


@ Lowie hoe weten jullie dat iedereen goed en wel toegekomen is ?

ik ben bvb zwaar te val gekomen en lag daar 5min en niemand die stopte :(
twas wel in steile afdaling dus moeilijk om te stoppen maar toch
voor zelfde geld lag ik daar nog héhé

Ik had bvb langs de weg kunnen terug komen en gewoon naar huis zonder langs
de aankomst te passeren, dan weten jullie toch niet dat ik al weg ben en dat ik misschien nog in de bos lig?

Grtz
Ik mag toch aannemen dat er rijders van de organisatie het parcours rijden op het laatst??
Marapie
Mountainbiker
Berichten: 36
Lid geworden op: do 21 jun 2012 14:35
Rijdt met: Cube Elite 29

Re: 23/06/2013 Raid des Hautes Fagnes - Malmédy

Bericht door Marapie »

[quote][quote="lowie"][quote="WIP"]
De laatste 2 man zijn binnengekomen om 22u15 en hebben er dus meer dan 13 uur over gedaan.
En daar moet je niet voor op je hoofd kloppen : die mannen kwamen in het half donker met een smile tot achter hun oren binnen en kregen nog een daverend applaus van de hele ploeg die toen van de after-bbq aan het genieten was.
En ook dat had voor die mannen zo zijn voordelen :-D


Lowie,bedankt voor de tip voor volgend jaar, niet te vroeg binnenkomen is de boodschap.
Nog een pluim voor de goedgeluimde dames (en heren) op de bevoorradingen. Schitterende muziekkeuze trouwens, enkel angst voor een plotse kramp heeft ons op de laatste bevoorrading van een dansje weerhouden.
We trachten dit WE in Breedhout de organisatie even vlekkeloos te laten verlopen.
Gebruikersavatar
kenneth
Mountainbiker
Berichten: 816
Lid geworden op: wo 23 mei 2007 19:30
Rijdt met: Canyon Nerve AL 29 9.9SL

Re: 23/06/2013 Raid des Hautes Fagnes - Malmédy

Bericht door kenneth »

het was mijn eerste editie, heb de 65km gedaan :) laatste klim begonne de krampen wel redelijk door te komen xD voor de rest is het redelijk goed gegaan. In de laatste blok gestart doordat ik me terplaatste had ingeschreven. Dus redelijk wat te voet moeten doen ... maar dat weet ge opvoorhand als ge u niet voor inschrijft. Vondt het een zeer mooi parcour, maar voor 1 klim moeten afstappen. Bevoorrading zag er dik inorde uit, al ben ik er wel niet voor gestopt behalve voor de aquarius wat heel veel deugd deed xD Mij zien ze volgend jaar zeker terug, en dan schrijf ik me voor in dat ik wat meer voor aan kan starten :) Respect voor de mensen van de 90 en 115 die me op het einde nog zeer vlot voorbij reden :)
lowie
Mountainbiker
Berichten: 1674
Lid geworden op: di 22 feb 2005 09:56
Rijdt met: best of both worlds

Re: 23/06/2013 Raid des Hautes Fagnes - Malmédy

Bericht door lowie »

Japie carbon schreef:
BelAir_500 schreef: @ Lowie hoe weten jullie dat iedereen goed en wel toegekomen is ?
Ik mag toch aannemen dat er rijders van de organisatie het parcours rijden op het laatst??
Dat weten we idd niet. Niemand is verplicht om komen te melden dat ie opgegeven heeft.
Na afloop wordt er al wel een deel van het parcours opgeruimd en de rest op maandag.

Als je 50 meter dieper in de Tros Marets ligt gaan we je ook niet zien liggen.
Voor de rest is het gewoon je burgerplicht om iemand in nood te helpen ... tenzij je toevallig de allerlaatste rijder bent.
Ik kan er met mijn verstand niet bij dat men een gekwetste biker zou laten liggen.

Overigens : ik zit daar elk weekend, heel dikwijls helemaal alleen, dat soort paadjes of "erger" te doen. Wie komt er achter mij ?
tom_77
Mountainbiker
Berichten: 64
Lid geworden op: zo 28 feb 2010 20:07
Rijdt met: Trek

Re: 23/06/2013 Raid des Hautes Fagnes - Malmédy

Bericht door tom_77 »

BelAir_500 schreef:woaw meer dan 13h op ne vélo!!! chapeau aan die mannen..tot 22h


@ Lowie hoe weten jullie dat iedereen goed en wel toegekomen is ?

ik ben bvb zwaar te val gekomen en lag daar 5min en niemand die stopte :(
twas wel in steile afdaling dus moeilijk om te stoppen maar toch
voor zelfde geld lag ik daar nog héhé

Ik had bvb langs de weg kunnen terug komen en gewoon naar huis zonder langs
de aankomst te passeren, dan weten jullie toch niet dat ik al weg ben en dat ik misschien nog in de bos lig?

Grtz
ik heb zo tijdens de ardennes trophy dit jaar een waalse biker uit den dieperik opgevist...
de eersten waren ook door zonder te stoppen :roll:
diene mens was heel dankbaar, en dat beetje tijdverlies neem je er graag bij hé, 't steekt toch op geen plaatske of 10 :wink:
BelAir_500
Mountainbiker
Berichten: 1142
Lid geworden op: za 02 dec 2006 21:31
Rijdt met: Scott scale 910 2013
Contacteer:

Re: 23/06/2013 Raid des Hautes Fagnes - Malmédy

Bericht door BelAir_500 »

zoals die 2 dat na 22h toekomen!! voor tzelfde geld waren jullie al door en sporthal gesloten en stonden ze daar zonder uitslag en douches en eten en troost

enfin soite..toch nog chapeau aan u Lowie,top organisatie,weer of niet,ik kom altijd af!

grtz
Gebruikersavatar
R1ALAIN
Mountainbiker
Berichten: 941
Lid geworden op: do 23 aug 2007 21:07
Rijdt met: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC

Re: 23/06/2013 Raid des Hautes Fagnes - Malmédy

Bericht door R1ALAIN »

Foto's staan online op sportograf.....
Wel wat zoeken tussen de niet gesorteerde foto's.
Gebruikersavatar
wm007
Mountainbiker
Berichten: 87
Lid geworden op: za 26 nov 2005 13:52
Rijdt met: specialized

Re: 23/06/2013 Raid des Hautes Fagnes - Malmédy

Bericht door wm007 »

Iemand de gps track van de 65 ?
Plaats reactie