ATB Cross

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
G-Bikes
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: zo 09 feb 2014 20:05

Re: ATB Cross

Bericht door G-Bikes »

Was ook een heel leuke cross, maar als alles p de nek komt van een 2 of 3 mensen is het niet te doen qua organisatie.
Dimme
Mountainbiker
Berichten: 179
Lid geworden op: do 07 mei 2009 09:47
Rijdt met: Trigon - Trek - Flyxii - no name

Re: ATB Cross

Bericht door Dimme »

Terwijl ik daarstraks aant zwoegen was op mijne bouw moeten vaststellen dat er behoorlijk wat bikers stevig aant trainen zijn :). Zelf vant weekend eerste 25km gedaan sinds lang, zondag is zien of ik intussen al wat beter de toffe tracks in mijn omgeving weet liggen.
YannickL
Mountainbiker
Berichten: 39
Lid geworden op: do 24 feb 2011 20:27
Rijdt met: Fuji SLM 1.1

Re: ATB Cross

Bericht door YannickL »

Morgen vanaf 16u organiseren we een laatste mogelijkheid om het parcours te verkennen voor de ATB wedstrijd en Open Vossenberg Race in Beverlo!

Adres: Pijlstraat 70, Beverlo


Meer info ivm met onze wedstrijd:

https://www.facebook.com/pages/MTB-Club ... 16?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
Restyle
Mountainbiker
Berichten: 152
Lid geworden op: di 22 mei 2012 21:44
Rijdt met: Specialized Epic

Re: ATB Cross

Bericht door Restyle »

vorige keer al eens gaan kijken, heel mooi parcourske ietsje anders als vorig jaar, maar wel wat stevig kort klimmen.
Enkel de 2 klimmetjes met zand maak ik me zorgen over als er 100 man door gelopen heeft..
YannickL
Mountainbiker
Berichten: 39
Lid geworden op: do 24 feb 2011 20:27
Rijdt met: Fuji SLM 1.1

Re: ATB Cross

Bericht door YannickL »

Was vorig jaar niet echt een probleem. Groetjes
Dimme
Mountainbiker
Berichten: 179
Lid geworden op: do 07 mei 2009 09:47
Rijdt met: Trigon - Trek - Flyxii - no name

Re: ATB Cross

Bericht door Dimme »

welgeteld 35km in de benen sinds afgelopen zomer, dus ga al maar passen voor morgen tot mijn grote spijt want ik vond Hapert best wel aangenaam. Waarschijnlijk wel aanwezig in Beverlo volgend weekend maar ik zal al blij zijn dat ik dat uitrij :) Vorig jaar serieus afgezien daar en toen had ik toch wel wat meer km's in de benen.

Hopelijk wa beter weer deze week zodat ik is wat woon/werkverkeer kan doen want mee dieje bouw is vrije tijd een kostbaar iets geworden :-D
spritser
Mountainbiker
Berichten: 166
Lid geworden op: vr 15 jul 2011 20:47
Rijdt met: Haibike sduro cross 5.0

Re: ATB Cross

Bericht door spritser »

Vandaag een mooie wedstrijd gehad in hapert
De verbeteringen aan het parkoer waren plezant. Mooier als vorig seizoen :-)
Restyle
Mountainbiker
Berichten: 152
Lid geworden op: di 22 mei 2012 21:44
Rijdt met: Specialized Epic

Re: ATB Cross

Bericht door Restyle »

Leuk parcours in Hapert, de rocktrail lag me wat moeilijk, jammer dat je met lopen er sneller door was dan de chicken run te rijden..
De rockgarden vondk heel mooi, de rest van het parcours was ook goed te rijden.

Weet er iemand of dit jaar de Sponsor tent ook terug komt? Het was altijd wel tof om na de race een recovery drankje te kunnen nemen :)
YannickL
Mountainbiker
Berichten: 39
Lid geworden op: do 24 feb 2011 20:27
Rijdt met: Fuji SLM 1.1

Re: ATB Cross

Bericht door YannickL »

Bedankt voor de goede opkomst vandaag op onze ATB cross in Beverlo! Namens de organisatie kunnen we spreken van een geslaagde 2e editie! Indien er nog mensen zijn met opmerkingen of ideeën hoe we het volgend jaar nog beter kunnen doen, dan mogen ze dit doormailen naar: yannickleeten1@hotmail.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
kristof gilis
Mountainbiker
Berichten: 360
Lid geworden op: ma 04 okt 2010 20:21
Rijdt met: BMC FS01 29 XX1

Re: ATB Cross

Bericht door kristof gilis »

Super leuke wedstrijd in Beverlo, prachtig parcours, niets dan lof !
Over sommige rijders hun gedrag daarentegen!
Plaats reactie