ATB Cross

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
jam29X0
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 13 mei 2013 19:46

Re: ATB Cross

Bericht door jam29X0 »

tek-zotic schreef:amaai weer afgezien vandaag, ribben nog steeds gekneusd en veel pijn gehad.
Kheb er toch lang over gedaan eer dak u voorbij was, ergens voorlaatste ronde, net terug van gekneusde ribben en bij mij zat racen er toen ni in, chapeau ( want da doet echt zeer) .
Kvond een verrassend leuk rondje, wa draaien en keren, enkele technische stukjes en maar een paar stroken vol knallen, goeie mix.
Gebruikersavatar
tek-zotic
Mountainbiker
Berichten: 1449
Lid geworden op: ma 19 dec 2011 22:42
Rijdt met: Fuji SLM

Re: ATB Cross

Bericht door tek-zotic »

jam29X0 schreef:
tek-zotic schreef:amaai weer afgezien vandaag, ribben nog steeds gekneusd en veel pijn gehad.
Kheb er toch lang over gedaan eer dak u voorbij was, ergens voorlaatste ronde, net terug van gekneusde ribben en bij mij zat racen er toen ni in, chapeau ( want da doet echt zeer) .
no pain, no gain he :D
stilzitte is niks voor mij :p
lice
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: vr 14 sep 2012 15:18
Rijdt met: scott scale 50 2011

Re: ATB Cross

Bericht door lice »

Op aanvraag deze week de camera eens aan aan mijn broer gebonden. Hij start wat verderop in de D reeks :wink: . Kwestie van eens ander bikers in beeld te krijgen.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
zwolle
Mountainbiker
Berichten: 1255
Lid geworden op: do 07 aug 2008 19:26
Rijdt met: scott scale RC , specialized epic expert , zanatta z88

Re: ATB Cross

Bericht door zwolle »

lice schreef:Op aanvraag deze week de camera eens aan aan mijn broer gebonden. Hij start wat verderop in de D reeks :wink: . Kwestie van eens ander bikers in beeld te krijgen.
" onclick="window.open(this.href);return false;
nu dat ik juist gekwetst ben zeg :-D :-D :-D zonde
Restyle
Mountainbiker
Berichten: 152
Lid geworden op: di 22 mei 2012 21:44
Rijdt met: Specialized Epic

Re: ATB Cross

Bericht door Restyle »

lice schreef:Op aanvraag deze week de camera eens aan aan mijn broer gebonden. Hij start wat verderop in de D reeks :wink: . Kwestie van eens ander bikers in beeld te krijgen.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Haha ik komt nogal veel in beeld (garmin-sharp broekje in't blauw), wel tof om je zelf eens te zien rijden, nooit gedacht da'k zo'n reus op de fiets zou zijn! :D
spritser
Mountainbiker
Berichten: 166
Lid geworden op: vr 15 jul 2011 20:47
Rijdt met: Haibike sduro cross 5.0

Re: ATB Cross

Bericht door spritser »

Mooi filmpje
en als jij je een reus op de fiets vind zal ik met mijn 2m02 maar zwijgen he

Bij mij zien zelfs de foto's lomp uit.

gr christof
Restyle
Mountainbiker
Berichten: 152
Lid geworden op: di 22 mei 2012 21:44
Rijdt met: Specialized Epic

Re: ATB Cross

Bericht door Restyle »

Heeft er nog iemand zich vergist van uur? Ik had gisteren nog gechecked en zag toen start E klasse om 10u staan, kom daar vandaag aan na een uur rijden en nu zie ik dat de start pas om 12uur is.. Een uur terug naar huis en geen weddtrijd dan. Heb ik me nu zo vergist of is het echt pas last minute aangepast op de site?
afdalerke
Mountainbiker
Berichten: 307
Lid geworden op: ma 24 dec 2007 15:23
Rijdt met: cube race

Re: ATB Cross

Bericht door afdalerke »

lice schreef:Op aanvraag deze week de camera eens aan aan mijn broer gebonden. Hij start wat verderop in de D reeks :wink: . Kwestie van eens ander bikers in beeld te krijgen.
" onclick="window.open(this.href);return false;

is dit gemiddeld een atb mountainbike parcour?
heb indruk dat er maar weinig fun stukken inzitten .
Gebruikersavatar
tek-zotic
Mountainbiker
Berichten: 1449
Lid geworden op: ma 19 dec 2011 22:42
Rijdt met: Fuji SLM

Re: ATB Cross

Bericht door tek-zotic »

aan degene in de B-reeks waar ik in de eerste ronde ff mee in elkaar gehangen heb:
mijn excuses, was niet de bedoeling
Koekwous
Mountainbiker
Berichten: 194
Lid geworden op: do 22 dec 2011 20:48
Rijdt met: On One Lurcher

Re: ATB Cross

Bericht door Koekwous »

't was er heet aan vandaag in Dessel!Wel een mooi toerke uitgestippeld daar!!! =D>
Plaats reactie