ATB Cross

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Dimme
Mountainbiker
Berichten: 179
Lid geworden op: do 07 mei 2009 09:47
Rijdt met: Trigon - Trek - Flyxii - no name

Re: ATB Cross

Bericht door Dimme »

Het zal ook wel een groot deel te maken hebben dit jaar met het aantal nieuwe deelnemers tov vorige jaren. Dit jaar zie/hoor je ook meer klachten hierover.
Gebruikersavatar
kristof gilis
Mountainbiker
Berichten: 360
Lid geworden op: ma 04 okt 2010 20:21
Rijdt met: BMC FS01 29 XX1

Re: ATB Cross

Bericht door kristof gilis »

lice schreef:Voor de liefhebbers van een filmpje. De start tot en met halfweg de 2de ronde van de D-reeks in onderstaande link. Jammergenoeg stond de camera iets te laag. #-o Dus eigenlijk staat alleen mijn stuur er goed op. Volgende keer beter zeker? Gisteren 14de
" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoe snel gingen ze in de start eigelijk? Voelde waanzinnig snel aan.
Heb lang achter je gereden, om 2 plaatsen voor je te eindigen. Wel knap gereden van je.
Scott driver
Mountainbiker
Berichten: 29
Lid geworden op: ma 12 nov 2012 20:49
Rijdt met: Scott scale 950 , GT Zaskar Team

Re: ATB Cross

Bericht door Scott driver »

ik vermoed dat wij allemaal in elkaars buurt zijn geëindigd. ik was 13de. Weet enkel van de start nog dat voor mij iemand zijn ketting er af ging en plotseling er enkele serieus gingen uitwijken naar de buitenkanten. Op die moment was er geen gaatje om door te geraken. Precies ne mierennest :-)
lice
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: vr 14 sep 2012 15:18
Rijdt met: scott scale 50 2011

Re: ATB Cross

Bericht door lice »

Dan reden jullie in het groepje voor mij. In de derde ronde heb ik de aansluiting verloren door wat te lang te blijven hangen achter voorligger. kreeg het gaatje niet meer dicht. Laatste ronde nog wat dichter gekomen maar het vet was van de soep.
Scott driver
Mountainbiker
Berichten: 29
Lid geworden op: ma 12 nov 2012 20:49
Rijdt met: Scott scale 950 , GT Zaskar Team

Re: ATB Cross

Bericht door Scott driver »

lice schreef:Dan reden jullie in het groepje voor mij. In de derde ronde heb ik de aansluiting verloren door wat te lang te blijven hangen achter voorligger. kreeg het gaatje niet meer dicht. Laatste ronde nog wat dichter gekomen maar het vet was van de soep.
de rijder met fluo gele helm, bril en schoenen dat ben ik.
Voor mij was het op het einde ook volledig op. Vermoedelijk wa lang op kop gereden en dan de mentale tik dat ze mij voorbij gingen. Kan er alleen maar uit leren. Uiteindelijk is dit mijn eerste seizoen. We mogen dus ni klagen
Gebruikersavatar
Katspeed
Mountainbiker
Berichten: 54
Lid geworden op: za 05 nov 2005 22:47
Rijdt met: Trek SuperFly 9.8

Re: ATB Cross

Bericht door Katspeed »

kristof gilis schreef:
lice schreef:Voor de liefhebbers van een filmpje. De start tot en met halfweg de 2de ronde van de D-reeks in onderstaande link. Jammergenoeg stond de camera iets te laag. #-o Dus eigenlijk staat alleen mijn stuur er goed op. Volgende keer beter zeker? Gisteren 14de
" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoe snel gingen ze in de start eigelijk? Voelde waanzinnig snel aan.
Heb lang achter je gereden, om 2 plaatsen voor je te eindigen. Wel knap gereden van je.
k heb in de start even gekeken 44.5
Viel nog mee. Heb gehoord dat ze bij de A's 46 reden op dat smal recht lang padje in t bos.
Zullen nog veel moeten trainen. :(
Gebruikersavatar
wimmel22
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 14 mei 2010 12:28
Rijdt met: Scott spark rc 29er custum+scott elite +canyon aeroad cf

Re: ATB Cross

Bericht door wimmel22 »

weet er iemand of het parcours in Hechtel al is afgepijlt?
Scott driver
Mountainbiker
Berichten: 29
Lid geworden op: ma 12 nov 2012 20:49
Rijdt met: Scott scale 950 , GT Zaskar Team

Re: ATB Cross

Bericht door Scott driver »

ik vermoed van niet, maar als je Patrick van fotopatch contacteert zal hij je meer kunnen vertellen.

http://www.start-box.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
DuCCie
Mountainbiker
Berichten: 224
Lid geworden op: vr 06 jul 2012 11:20
Rijdt met: GT Zasker 9r Carbon Expert

Re: ATB Cross

Bericht door DuCCie »

Effe een pluim geven aan de mannen en vrouwen van cyber12 om er een geweldige cross van te maken.
Ondank het ZEER weinig trainen toch mooi 7de geworden. :-D
Maar die snelle rechte stukken is niks voor mij... :-D
Snelle Gerry
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: di 13 nov 2012 19:41
Rijdt met: cannondale f29 carbon2

Re: ATB Cross

Bericht door Snelle Gerry »

Ik had mijn topsnelheid van 47.8 in de start bij de D's, door een schuiver van de rijder ook de aansluiting met de kop kwijtgeraakt en er niet meer naartoe kunnen rijden.
Rustig blijven zitten in het wiel van scott-driver tot de laatste ronde. Bedankt voor het kopwerk.
Plaats reactie