ATB Cross

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Re: ATB Cross

Bericht door Reflex »

Jelle gefeliciteerd met de 10e plaats. Straks moet je nog naar de A's ;)
Gebruikersavatar
tek-zotic
Mountainbiker
Berichten: 1449
Lid geworden op: ma 19 dec 2011 22:42
Rijdt met: Fuji SLM

Re: ATB Cross

Bericht door tek-zotic »

Reflex schreef:Jelle gefeliciteerd met de 10e plaats. Straks moet je nog naar de A's ;)
thx :D parcours lag me wel, hopelijk kan ik dat nog eens :D hehe

da strava geval klopt precies toch ni altijd zenne
af ik heb ergens een serieus sprintje getrokken :D max speed 67,3km/h :p
en den vossenberg staat er bij mij ook ni tusse precies
Gebruikersavatar
Randy82
Mountainbiker
Berichten: 85
Lid geworden op: zo 21 okt 2012 17:49
Rijdt met: Trek X-cal 2012

Re: ATB Cross

Bericht door Randy82 »

Dat is juist ht stomme aan die 5 of 8€. Ik zou er geen probleem van maken om elke keer 8 of 10€ te betalen maar dan wel voor de organisatie. Die 3€ extra van mij is gewoon dubbel verdiend voor de vwb want ben zelf bij hen aangesloten.
Daarom dat ik het raar vind dat de organisatie die van iedereen wil.
Geld voor hen ok maar waarom vwb 2 keer langs de kassa laten passeren?
need for speed
Mountainbiker
Berichten: 1082
Lid geworden op: zo 06 feb 2011 15:18
Rijdt met: open 0-10

Re: ATB Cross

Bericht door need for speed »

Randy82 schreef:Dat is juist ht stomme aan die 5 of 8€. Ik zou er geen probleem van maken om elke keer 8 of 10€ te betalen maar dan wel voor de organisatie. Die 3€ extra van mij is gewoon dubbel verdiend voor de vwb want ben zelf bij hen aangesloten.
Daarom dat ik het raar vind dat de organisatie die van iedereen wil.
Geld voor hen ok maar waarom vwb 2 keer langs de kassa laten passeren?
door zulke dingen zijn er al veel mensen gestopt met het organiseren van wedstrijden
omdat na ne tijd de rijders nimmer terug kwamen
en wacht maar die mannen willen altijd meer :lol:
Laatst gewijzigd door need for speed op ma 14 apr 2014 19:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Dirty Daddy
Mountainbiker
Berichten: 796
Lid geworden op: di 27 mei 2008 18:58
Rijdt met: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Contacteer:

Re: ATB Cross

Bericht door Dirty Daddy »

DuCCie schreef:Super parcours. En die ronde teveel was allemaal verwarrend. Ik heb trouwens geen bel gehoord (en zo zijn er nog). En just is just 4 ronden is 4 ronden, anders kunnen we beter allemaal in de B-reeks starten he..... :-D

Langs de andere kant is de wedstrijd pas gedaan als ze afgevlagd wordt...
En hier spreek ik dan tegen men eigen winkel want door een weerbarstige ketting verlies ik nog een plaats of 4-5 in die laatste ronde...Ook zijn er "witte" nummers die met de handrem oprijden in de laatste ronde om "overgaan" tegen te gaan (fair of niet speelt geen rol...staat nergens in regelement dat het niet mag... en als iedereen eerlijk is voor zichzelf ga je liever op met "bloemen"...)
Dus als ze het helemaal fair willen spelen laten ze de uitslag voor wat het is en hoeft niemand van de D-reeks met een witte nummer op te gaan (deze week)...Maar dit is mijn mening dan weer he...
Restyle
Mountainbiker
Berichten: 152
Lid geworden op: di 22 mei 2012 21:44
Rijdt met: Specialized Epic

Re: ATB Cross

Bericht door Restyle »

Leuk parcours, vooral dat technisch klimmetje met die wortel waar zo veel volk af moest was leuk.

Staat er al ergens een filmpje of parcours verkenning van overpelt online? Kvind het leuk dat ik het parcour eens van te voren kan zien zonder naar daar te moeten rijden.
gbike1
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: za 04 jun 2011 16:50
Rijdt met: Specialized Epic FSR

Re: ATB Cross

Bericht door gbike1 »

Randy82 schreef: Geld voor hen ok maar waarom vwb 2 keer langs de kassa laten passeren?
VWB verzekering welke je door je jaarlijks lidgeld krijgt is niet geldig voor wedstrijden.
Gebruikersavatar
Randy82
Mountainbiker
Berichten: 85
Lid geworden op: zo 21 okt 2012 17:49
Rijdt met: Trek X-cal 2012

Re: ATB Cross

Bericht door Randy82 »

Oei dat wist ik nt. Ben je zeker? Als ik op de site van vwb kijk zie ik dat evenementen edm verzekerd zijn. Wedstrijden staan er nergens als expliciet uitgesloten. Geld dit nt als een evenement? Ik denk maar als ht geld voor een toertocht, waarom dan nt voor een wedstrijd?
Gebruikersavatar
tek-zotic
Mountainbiker
Berichten: 1449
Lid geworden op: ma 19 dec 2011 22:42
Rijdt met: Fuji SLM

Re: ATB Cross

Bericht door tek-zotic »

Randy82 schreef:Oei dat wist ik nt. Ben je zeker? Als ik op de site van vwb kijk zie ik dat evenementen edm verzekerd zijn. Wedstrijden staan er nergens als expliciet uitgesloten. Geld dit nt als een evenement? Ik denk maar als ht geld voor een toertocht, waarom dan nt voor een wedstrijd?
wedstrijdverband is altijd aan andere voorwaarden onderworpen. Voor een wedstrijdvergunning moet je ook op controle bij een sportarts. Zo moet je op sommige marathons ook een extra dagvergunning nemen, tenzij je een wedstrijdlicentie hebt
Gebruikersavatar
DuCCie
Mountainbiker
Berichten: 224
Lid geworden op: vr 06 jul 2012 11:20
Rijdt met: GT Zasker 9r Carbon Expert

Re: ATB Cross

Bericht door DuCCie »

Dirty Daddy schreef:
DuCCie schreef:Super parcours. En die ronde teveel was allemaal verwarrend. Ik heb trouwens geen bel gehoord (en zo zijn er nog). En just is just 4 ronden is 4 ronden, anders kunnen we beter allemaal in de B-reeks starten he..... :-D

Dus als ze het helemaal fair willen spelen laten ze de uitslag voor wat het is en hoeft niemand van de D-reeks met een witte nummer op te gaan (deze week)...Maar dit is mijn mening dan weer he...
Daar ben ik het mee eens.

%pet wel zeggen dat ik bij ingang van de laatste ronde geen bel heb gehoord...
Laat staan een finishvlag. :wink:
Plaats reactie