ATB Cross

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Davester
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: di 10 sep 2013 21:34
Rijdt met: Trek elite 9.8

Re: ATB Cross

Bericht door Davester »

Juist naar de verkenning van Alphen gekeken... net een F1 race :)
Het is net of ze de single tracks als verbinding genomen hebben tussen de lange verharde wegen ipv omgekeerd.
Wel jammer. Maar voor ieder wat wils zeker...
Als ik mij niet vergis is er deze keer ook geen zandstrook in het parcours. Bij de classic d'Alphen waren er zelfs 2.
Was zeer mooi... en maakt de wedstrijd zwaar.
Maar... toch blij dat er zulke organisaties zijn :)
Gebruikersavatar
kristof gilis
Mountainbiker
Berichten: 360
Lid geworden op: ma 04 okt 2010 20:21
Rijdt met: BMC FS01 29 XX1

Re: ATB Cross

Bericht door kristof gilis »

Davester schreef:Juist naar de verkenning van Alphen gekeken... net een F1 race :)
Het is net of ze de single tracks als verbinding genomen hebben tussen de lange verharde wegen ipv omgekeerd.
Wel jammer. Maar voor ieder wat wils zeker...
Als ik mij niet vergis is er deze keer ook geen zandstrook in het parcours. Bij de classic d'Alphen waren er zelfs 2.
Was zeer mooi... en maakt de wedstrijd zwaar.
Maar... toch blij dat er zulke organisaties zijn :)

zit "the hole" er dit jaar ook weer in?
Dimme
Mountainbiker
Berichten: 179
Lid geworden op: do 07 mei 2009 09:47
Rijdt met: Trigon - Trek - Flyxii - no name

Re: ATB Cross

Bericht door Dimme »

Alphen zonder 'the hole' zou Alphen niet zijn he :-D

Ben eens benieuwd voor zondag. Een heel week nog niet op mijne velo gezeten, enkel gisteren nog eens een galamatchke geshot en dat voel ik serieus :lol:
Gebruikersavatar
Randy82
Mountainbiker
Berichten: 85
Lid geworden op: zo 21 okt 2012 17:49
Rijdt met: Trek X-cal 2012

Re: ATB Cross

Bericht door Randy82 »

Zondag ziet er wel redelijk zwaar uit met wat klimmen en vooral niet zoveel inhaalmogelijkheid. Zal dus feest zijn.
Gebruikersavatar
auel neides
Mountainbiker
Berichten: 188
Lid geworden op: di 10 mei 2011 09:32
Rijdt met: Specialized Epic 29" Comp Carbon
Contacteer:

Re: ATB Cross

Bericht door auel neides »

Randy82 schreef:Zondag ziet er wel redelijk zwaar uit met wat klimmen en vooral niet zoveel inhaalmogelijkheid. Zal dus feest zijn.
Iemand een beschrijving of video van het parcour van morgen?
Gebruikersavatar
Numberz
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: ma 07 mei 2012 12:41
Rijdt met: Flyxii FR-217

Re: ATB Cross

Bericht door Numberz »

Staat op de site van atb cross. Op de home page naar onder scrollen, dan kom je wel een filmpje tegen.
Restyle
Mountainbiker
Berichten: 152
Lid geworden op: di 22 mei 2012 21:44
Rijdt met: Specialized Epic

Re: ATB Cross

Bericht door Restyle »

Randy82 schreef:Zondag ziet er wel redelijk zwaar uit met wat klimmen en vooral niet zoveel inhaalmogelijkheid. Zal dus feest zijn.
Kvond net dat er meer inhaal stroken waren dan in Hapert (afgaand op het filmpje), beetje klimmen maakt het wel leuk! <3 to climb! Spanneeend :)
Dimme
Mountainbiker
Berichten: 179
Lid geworden op: do 07 mei 2009 09:47
Rijdt met: Trigon - Trek - Flyxii - no name

Re: ATB Cross

Bericht door Dimme »

Volgens mij hebben ze de D reeks 5,5 ronden laten doen ipv 4,5... Was blij dat ik eindelijk men 4 volledige rondes had afgelegd omdat echt alles tegenstak vandaag totdat iemand er me ineens op wees dat ik eigenlijk nog ne ronde had moeten doen :lol:

Dacht eerst dat ik er naast had geteld maar toen bleek dat er nog een aantal waren gestopt na 4,5 ronden. Och ja, niets aan te doen :)

Parcours was echt wel dik in orde. Net als in Hapert ook een paar stukken met dieje vervelende losse bosgrond maar voor de rest meer dan voldoende afwisseling en singletracks.
spritser
Mountainbiker
Berichten: 166
Lid geworden op: vr 15 jul 2011 20:47
Rijdt met: Haibike sduro cross 5.0

Re: ATB Cross

Bericht door spritser »

Mooie wedstrijd gehad op een mooi parkoer.
En proficiat aan partick thaens die zijn 1ste overwinning heeft behaald =D>

Gr
christof
Scott driver
Mountainbiker
Berichten: 29
Lid geworden op: ma 12 nov 2012 20:49
Rijdt met: Scott scale 950 , GT Zaskar Team

Re: ATB Cross

Bericht door Scott driver »

We hebben idd 5,5 ronden gereden, maar de uitslag na 4,5 ronden is gebruikt als uitslag. Alle sjans want werd door het stoppen aan de finish ingehaald door 6 man. Uiteindelijk toch 17de kunnen eindigen. Het was zeker ne plezante speeltuin.
Plaats reactie