ATB Cross

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
Hans wynants
Mountainbiker
Berichten: 1640
Lid geworden op: zo 24 feb 2008 22:32
Rijdt met: NINER

Re: ATB Cross

Bericht door Hans wynants »

ik heb mij na er tussenuit te zijn ook terug ingeschreven in de E-klasse, ik hoop van te kunnen volgen :-D

in de loop van het jaar hoop ik te kunnen opgaan, dat wil dan zeggen dat ik vordering maak. en daar doen we het voor.
Gebruikersavatar
tek-zotic
Mountainbiker
Berichten: 1449
Lid geworden op: ma 19 dec 2011 22:42
Rijdt met: Fuji SLM

Re: ATB Cross

Bericht door tek-zotic »

allee, de niet ingeschreven nummers zijn er tussenuit gehaald, en dus zijn de nummers wat veranderd :p
nu heb ik nr 114 ipv 138
Gebruikersavatar
Hans wynants
Mountainbiker
Berichten: 1640
Lid geworden op: zo 24 feb 2008 22:32
Rijdt met: NINER

Re: ATB Cross

Bericht door Hans wynants »

idd, ikke 176... en ik was al vertrouwd met nr 215 :drunk:
Gebruikersavatar
DuCCie
Mountainbiker
Berichten: 224
Lid geworden op: vr 06 jul 2012 11:20
Rijdt met: GT Zasker 9r Carbon Expert

Re: ATB Cross

Bericht door DuCCie »

Ik heb nu 173 blijkbaar.....
James Jeuris
Mountainbiker
Berichten: 31
Lid geworden op: do 06 aug 2009 11:52
Rijdt met: cube reaction 2012 gts slt

Re: ATB Cross

Bericht door James Jeuris »

188. ik kijk er al naar uit! ben benieuwd wat het zal geven in de B reeks...
Gebruikersavatar
Dirty Daddy
Mountainbiker
Berichten: 796
Lid geworden op: di 27 mei 2008 18:58
Rijdt met: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Contacteer:

Re: ATB Cross

Bericht door Dirty Daddy »

Als ik op tijd hersteld ben ga je in de C reeks nummer 99 ook wel eens zien voorbij....euh "flitsen" [-(
Gebruikersavatar
auel neides
Mountainbiker
Berichten: 188
Lid geworden op: di 10 mei 2011 09:32
Rijdt met: Specialized Epic 29" Comp Carbon
Contacteer:

Re: ATB Cross

Bericht door auel neides »

Dirty Daddy schreef:Als ik op tijd hersteld ben ga je in de C reeks nummer 99 ook wel eens zien voorbij....euh "flitsen" [-(
Ik ga al proberen in de D reeks, als ik ooit is van mijn griep/keelonsteking/snotvalling die al 5 weken duurt af geraak..
Ilpirato
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: za 10 nov 2012 19:04
Rijdt met: Cube reaction GTC SL 29"

Re: ATB Cross

Bericht door Ilpirato »

Ook ingeschreven in D-klasse....eerst maar eens zien, kan altijd nog categorie hoger gaan! Vorige jaar 1x cross gereden in Merksplas. Had de MTB 1,5dag in bezit (Het is toch wel heel anders rijden dan een cyclo-crosser ;) ). Werd op technische stukken aan alle kanten voorbij gevlogen. Hopelijk ditjaar heel stuk beter! Nu nog conditie werken! :-D
Dimme
Mountainbiker
Berichten: 179
Lid geworden op: do 07 mei 2009 09:47
Rijdt met: Trigon - Trek - Flyxii - no name

Re: ATB Cross

Bericht door Dimme »

Gisteren al eens een tourke gedaan op de omloop in Buul maar gebaseerd op het type pijltjes die er hangen lijkt het me dat dit deel uitmaakt van een (nieuwe) Bloso route? In ieder geval... ze hebben er alleszins HEEL VEEL werk ingestoken om de singletrack aan te leggen en een paar stukskes langsheen de kanaaldijk aan te leggen.

Wat ik ervan onthouden heb... Heel veel bochtenwerk, een paar korte bmx bergskes en 2 keer de kanaaldijk af en op :) En mss nog het belangrijkste... fysiek en mentaal nog veel werk aan de winkel :lol:
Gebruikersavatar
pukkie89
Mountainbiker
Berichten: 756
Lid geworden op: ma 08 okt 2007 17:04
Rijdt met: Specialized Stumpjumper sworks 29", Epic sworks 29"
Contacteer:

Re: ATB Cross

Bericht door pukkie89 »

Dimme schreef:Gisteren al eens een tourke gedaan op de omloop in Buul maar gebaseerd op het type pijltjes die er hangen lijkt het me dat dit deel uitmaakt van een (nieuwe) Bloso route? In ieder geval... ze hebben er alleszins HEEL VEEL werk ingestoken om de singletrack aan te leggen en een paar stukskes langsheen de kanaaldijk aan te leggen.

Wat ik ervan onthouden heb... Heel veel bochtenwerk, een paar korte bmx bergskes en 2 keer de kanaaldijk af en op :) En mss nog het belangrijkste... fysiek en mentaal nog veel werk aan de winkel :lol:
Dan heb ik u gisteren tegen gekomen? :-D
Plaats reactie