ATB Cross

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Dimme
Mountainbiker

Re: ATB Cross

Bericht door Dimme »

Al chance da'k dan ben gestopt... krachten wa gespaard dan (o)

Hopelijk ist dees week iet of wat droog weer, dan kan ik ook nog eens wa gaan trainen (of ik moest weer andere extra-sportieve verplichtingen hebben :lol: )
Randy82
Mountainbiker

Bericht door Randy82 »

Het was vandaag inderdaad gene cadeau.
Parcours was super mooi alleen heel spijtig van die ronde teveel in de D klasse. Het vat was echt wel af. 8-[
Randy82
Mountainbiker

Bericht door Randy82 »

Ik vond het ook wel spijtig dat het inschrijvingsgeld voor iedereen 8euro was. Waarom niet zoals bij een toertocht 2 prijzen?

Ik ben namelijk zelf al aangesloten bij de VWB. Vandaag heb ik dus dubbel verzekering betaald.
Ik heb het nog gevraagd aan de kassa maar die zegden dat er was beslist dat het voor ierdereen maar hetzelfde moest zijn. :-k :-k
Koekwous
Mountainbiker

Bericht door Koekwous »

Na een mindere start vond ik die extra ronde dus niet slecht,blijkbaar telt de laatste ronde nu niet mee... #-o
Jammer eigenlijk want normaal ben je pas binnen als de wedstrijd word afgevlagd he!!! :roll: :evil:
stef76
Mountainbiker
Contacteer:

Bericht door stef76 »

begrijp het ook niet goed.
de laatste ronde is toch wanneer de bel gaat.
dat er mannen een ronde te vroeg afstappen kunnen wij niks aan doen.
toch een mooie wedstrijd en me goed geamuseerd.
Koekwous
Mountainbiker

Bericht door Koekwous »

Vind ik ook,een wedstrijd eindigd als de vlag valt he,en dat was onvoorzien na 5 ronden! Laat dan ook die uitslag tellen voor degene die zich een ronde extra hebben ingespannen,anders stop ik volgende keer na 3 ronden al! :roll: :lol:
Katspeed
Mountainbiker

Bericht door Katspeed »

2 jaar geleden in moergestel ook een ronde erbij gekregen. Das vloeken , op uw tanden bijten en gewoon verder rijden.
spritser
Mountainbiker

Bericht door spritser »

Voor sommige is het spijtig dat de laatste ronde niet telt bij de D's want er zullen er toch zeker een paar zijn die nog plaatsen zijn opgeschoven.
Na de valg is het toch eerst gedaan vind ik.
DuCCie
Mountainbiker

Bericht door DuCCie »

Super parcours. En die ronde teveel was allemaal verwarrend. Ik heb trouwens geen bel gehoord (en zo zijn er nog). En just is just 4 ronden is 4 ronden, anders kunnen we beter allemaal in de B-reeks starten he..... :-D
wim vanderzanden
Mountainbiker

Bericht door wim vanderzanden »

DuCCie schreef:Super parcours. En die ronde teveel was allemaal verwarrend. Ik heb trouwens geen bel gehoord (en zo zijn er nog). En just is just 4 ronden is 4 ronden, anders kunnen we beter allemaal in de B-reeks starten he..... :-D
Volledig met eens. En het is niet dat we er geld mee verdienen hé. En dan nog die opmerkingen over 5 of 8€ euhm wees blij dat er organisaties zijn die zulke wedstrijden organiseren in plaats van hier alleen kritiek te geven. Het is tenslotte allemaal vrijwilligers werk.

Ik vond het een prachtig parcours en heb er van genoten. Voor de eerste keer podium gereden. 3de in de C reeks.
Plaats reactie