26-27/02 : Knokke of Oostduinkerke?

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Hansje
Mountainbiker
Berichten: 111
Lid geworden op: do 12 aug 2004 20:10
Rijdt met: Thompson

Bericht door Hansje »

Inderdaad...ze zijn soms gevaarlijk. Hoog, spleten tussen de blokken en mos, wat natuurlijk weer glad is. Het is niet altijd simpel. Ik heb er in Oostende ook ne platten band op opgelopen (maar toen stonden mijn banden misschien wel net iets te plat... maar ja, ik dacht daar ne keer professioneel te doen en ook met weinig druk te rijden :oops: ) Maar allay, laat de golfbrekers u niet afschrikken ze, het hoort er gewoon bij :D

Hansje
Gebruikersavatar
BeacheD
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: wo 01 dec 2004 15:20
Rijdt met: scott scale

Bericht door BeacheD »

Hansje schreef:Inderdaad...ze zijn soms gevaarlijk. Hoog, spleten tussen de blokken en mos, wat natuurlijk weer glad is. Het is niet altijd simpel. Ik heb er in Oostende ook ne platten band op opgelopen (maar toen stonden mijn banden misschien wel net iets te plat... maar ja, ik dacht daar ne keer professioneel te doen en ook met weinig druk te rijden :oops: ) Maar allay, laat de golfbrekers u niet afschrikken ze, het hoort er gewoon bij :D

Hansje
idd, en theeft geen zin je er druk in te maken...hoewel ik toch ook erg gefrustreerd was in oostende, ook plat ! ( dan rij ik eens top 20) :evil:
Plaats reactie