24u van Westerlo 2013

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
kevindish
Mountainbiker
Berichten: 59
Lid geworden op: ma 16 apr 2012 12:42
Rijdt met: specialized, cannondale

Re: 24u van Westerlo 2013

Bericht door kevindish »

koereureke94 schreef:
Koekwous schreef:De eerste keer lijkt het mij toch beter om het eens met een team te rijden,kwestie van het allemaal eens gezien en meegemaakt te hebben!!! voor solo val ik nog wat te licht uit vrees ik... 8-[ :oops:
Dat moet niet percé! Ik reed samen met mijne kameraad 2 jaar geleden uit zonder eerst als team mee te doen. We hebben wel vrij veel pauze genomen en "maar" 15 uur op de fiets gezeten, maar op zondag om 16uur reden we over de aankomst. Maar ge moet gewoon doen wat ge graag doet, solo is héél leuk, maar ge moet aan de start beseffen dat ge héél traag gaat moeten rijden en dat ge 24u later stikkapot bent.

Ikzelf sta waarschijnlijk voor de derde keer solo aan de start. Ik tel af! :bounce:
ik heb ook nooit als team meegereden. en het is geweldig hoeveel respect je krijgt als solo :-)
koereureke94
Mountainbiker
Berichten: 111
Lid geworden op: wo 20 jun 2007 19:58
Rijdt met: climb H1 29er

Re: 24u van Westerlo 2013

Bericht door koereureke94 »

kevindish schreef: ik heb ook nooit als team meegereden. en het is geweldig hoeveel respect je krijgt als solo :-)
Inderdaad. Dat laatste uur door het centrum en de camping. En dan het moment dat je over de streep rijdt, machtig gewoon.

Ik ga dit jaar voor de 400km. Vorig jaar had ik 310km en het jaar ervoor 215km. Elk jaar er 100km bij, dan win ik volgend jaar. :-D (Marco Borsato had daar een liedje over, iets met dromen.)
Gebruikersavatar
spooky
Mountainbiker
Berichten: 905
Lid geworden op: wo 17 aug 2005 16:49
Rijdt met: Specialized epic expert & Specialized Koersmachien

Re: 24u van Westerlo 2013

Bericht door spooky »

Ik herinner mij de laaste minuten ook nog perfect. Kippevel, ook als organisator. Hetzelfde trouwens op zaterdag net voor 16 uur.
Gebruikersavatar
DuCCie
Mountainbiker
Berichten: 224
Lid geworden op: vr 06 jul 2012 11:20
Rijdt met: GT Zasker 9r Carbon Expert

Re: 24u van Westerlo 2013

Bericht door DuCCie »

Hier ook aan 't brainstormen over een mogelijke deelname me een paar man. :-D
Gebruikersavatar
spooky
Mountainbiker
Berichten: 905
Lid geworden op: wo 17 aug 2005 16:49
Rijdt met: Specialized epic expert & Specialized Koersmachien

Re: 24u van Westerlo 2013

Bericht door spooky »

Voor de supporters ligt DB Vox vast voor de party op zaterdag avond...
Gebruikersavatar
kevindish
Mountainbiker
Berichten: 59
Lid geworden op: ma 16 apr 2012 12:42
Rijdt met: specialized, cannondale

Re: 24u van Westerlo 2013

Bericht door kevindish »

koereureke94 schreef:
kevindish schreef: ik heb ook nooit als team meegereden. en het is geweldig hoeveel respect je krijgt als solo :-)
Inderdaad. Dat laatste uur door het centrum en de camping. En dan het moment dat je over de streep rijdt, machtig gewoon.

Ik ga dit jaar voor de 400km. Vorig jaar had ik 310km en het jaar ervoor 215km. Elk jaar er 100km bij, dan win ik volgend jaar. :-D (Marco Borsato had daar een liedje over, iets met dromen.)
dan gade vorig jaar juist voor mij geindigd zijn denk.
koereureke94
Mountainbiker
Berichten: 111
Lid geworden op: wo 20 jun 2007 19:58
Rijdt met: climb H1 29er

Re: 24u van Westerlo 2013

Bericht door koereureke94 »

kevindish schreef:
koereureke94 schreef:
kevindish schreef: ik heb ook nooit als team meegereden. en het is geweldig hoeveel respect je krijgt als solo :-)
Inderdaad. Dat laatste uur door het centrum en de camping. En dan het moment dat je over de streep rijdt, machtig gewoon.

Ik ga dit jaar voor de 400km. Vorig jaar had ik 310km en het jaar ervoor 215km. Elk jaar er 100km bij, dan win ik volgend jaar. :-D (Marco Borsato had daar een liedje over, iets met dromen.)
dan gade vorig jaar juist voor mij geindigd zijn denk.
Dan bent gy de man da ik moet volgen dit jaar. :-D
Gebruikersavatar
de vallende mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 438
Lid geworden op: za 28 jan 2006 10:36
Rijdt met: canyon 29er
Contacteer:

Re: 24u van Westerlo 2013

Bericht door de vallende mountainbiker »

.

Ik ga dit jaar voor de 400km. Vorig jaar had ik 310km en het jaar ervoor 215km. Elk jaar er 100km bij, dan win ik volgend jaar. :-D (Marco Borsato had daar een liedje over, iets met dromen.)[/quote]
dan gade vorig jaar juist voor mij geindigd zijn denk.[/quote]

Dan bent gy de man da ik moet volgen dit jaar. :-D[/quote]


idem...da ga druk worden in dieje zijn wiel :-D
Gebruikersavatar
spooky
Mountainbiker
Berichten: 905
Lid geworden op: wo 17 aug 2005 16:49
Rijdt met: Specialized epic expert & Specialized Koersmachien

Re: 24u van Westerlo 2013

Bericht door spooky »

1 maart gaan de inschrijvingen open!
need for speed
Mountainbiker
Berichten: 1082
Lid geworden op: zo 06 feb 2011 15:18
Rijdt met: open 0-10

Re: 24u van Westerlo 2013

Bericht door need for speed »

hoeveel uren zit je op die fiets
en hoeveel km had dan de 1 solo
Plaats reactie