De Roc d' Azur wanneer?

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Thierry
Mountainbiker
Berichten: 1028
Lid geworden op: ma 09 dec 2002 23:28
Rijdt met: veel te veel ...

Bericht door Thierry »

Iegienie schreef:then the jo is not only making the server kapoet, he also makes it only kapoet when he tienks dat iet comes him goed uit. weird weird weird...
There is beaucoup hair growing on your inglisjch :lol:
Marioo
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 10 jan 2005 14:40
Rijdt met: Merida Big Nine 6000(2016),Hooger Booger Hawk(1996)

Roc d'Azur

Bericht door Marioo »

Wij (11 man ) zijn verleden keer met het vliegerke en de trein geweest.
Van aan mijn deur tot op een terraske was da 5 uur onderweg.
Ginder verbleven wij in een hotel.Goe te doen en aan te bevelen maar ge moet alles op tijd reserveren.

Mario.
jo
Mountainbiker
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 30 aug 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT

Bericht door jo »

Thierry schreef:
Iegienie schreef:then the jo is not only making the server kapoet, he also makes it only kapoet when he tienks dat iet comes him goed uit. weird weird weird...
There is beaucoup hair growing on your inglisjch :lol:
viel hair is er also not on Iegienie hiefd :( :(
Minna
Mountainbiker
Berichten: 128
Lid geworden op: ma 30 jun 2003 12:16
Rijdt met: Brussel, Full-suspension Specialized Sworks, Injured hardtail Gary Fisher Mt Tam
Contacteer:

Bericht door Minna »

Thierry schreef:
Iegienie schreef:then the jo is not only making the server kapoet, he also makes it only kapoet when he tienks dat iet comes him goed uit. weird weird weird...
There is beaucoup hair growing on your inglisjch :lol:
LOL
Minna
Mountainbiker
Berichten: 128
Lid geworden op: ma 30 jun 2003 12:16
Rijdt met: Brussel, Full-suspension Specialized Sworks, Injured hardtail Gary Fisher Mt Tam
Contacteer:

Bericht door Minna »

Dudes,

I have to announce, I won't be doing the Roc d'Azur this year after all. :( All things considered, the location, my holiday stock, and the amount of height metres on the ride .... I am not sure especially for the ride that I will be able to do that. :(

I will do Ardennes Trophy, La Bastognarde, La Forestiere and a few other tough rides this year to gain some *confidence*. For next year I hope to combine Roc d'Azur with a two-week holiday in the area.

Jo, I would love to see the booklet and stuff nevertheless. The more prepared I can be about the details the less nervous I will be, the more I can spend energy on getting mentally and physically ready for the ride.

Cheers all, thanx for the bantering,
Minna-girl
Tiles02
Mountainbiker
Berichten: 384
Lid geworden op: vr 18 jul 2003 12:16
Rijdt met: Rotwild

Bericht door Tiles02 »

Minna schreef:Hm ... 1200 met de auto rijden is een beetje te veel voor mij. Ik heb de vliegtuigverbindingen naagekeken, maar van Nice tot Frejus is het 60km. Misschien een auto huren ... Heb de 02bikers overwogen, maar niet als het problemen met beschadegingen zijn ... hm ...

Dank je wel, jo! Tot ziens op de spinning, ja? ;)
Ik ben dit jaar naar de VAR rally geweest met enkele vrienden naar St-Maxime (ook in die streek daar) en wij stonden er in een goeie 11H. Da's nog redelijk te doen. Peage kost wel een 80€ enkele rit en je moet erdan nog je benzine of diesel bijrekenen. Onze vriend die daar gereden heeft is d dinsdag met het vliegtuig naar daar afgereist en heeft daar een wagen gehuurd. Hij vertelde me dat de prijzen super meevallen vanaf oktober omdat het seizoen dan is afgelopen aan de cote d'azur he. Best ne keer kijken hoe je zelf het best reist. Ik ga waarschijnlijk met de wagen, maar moest ik te weinig conge kunnen pakken neem ik zeker het vliegtuig. Kost natuurlijk iets meer maar je wint er wel 10H mee uit he....
dust
Mountainbiker
Berichten: 38
Lid geworden op: do 24 feb 2005 17:17
Rijdt met: SCOTT Scale 910

Bericht door dust »

Neem je dan je fiets mee op het vliegtuig en is er dan geen kans op beschadiging?
Ga dit jaar zeker naar de Roc maar weet niet niet of ik met de wagen of met het vliegtuig zal gaan.
Weet er iemand trouwens vanaf wanneer je kan inschrijven?
jo
Mountainbiker
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 30 aug 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT

Bericht door jo »

ben al van begin januari ingeschreven , lees hier boven nog eens , daar staat de link
Gebruikersavatar
Iegienie
Mountainbiker
Berichten: 1430
Lid geworden op: ma 16 jun 2003 18:59

Bericht door Iegienie »

jo schreef:
Thierry schreef:
Iegienie schreef:then the jo is not only making the server kapoet, he also makes it only kapoet when he tienks dat iet comes him goed uit. weird weird weird...
There is beaucoup hair growing on your inglisjch :lol:
viel hair is er also not on Iegienie hiefd :( :(
bieter één hair on the haid, than then hairs on the noos !!!
ivo
Mountainbiker
Berichten: 2687
Lid geworden op: vr 03 dec 2004 20:52

Bericht door ivo »

dust schreef:Neem je dan je fiets mee op het vliegtuig en is er dan geen kans op beschadiging?
Ga dit jaar zeker naar de Roc maar weet niet niet of ik met de wagen of met het vliegtuig zal gaan.
Weet er iemand trouwens vanaf wanneer je kan inschrijven?
Goed inpakken, dan overleeft hij het wel.
Plaats reactie