De Roc d' Azur wanneer?

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
dust
Mountainbiker
Berichten: 38
Lid geworden op: do 24 feb 2005 17:17
Rijdt met: SCOTT Scale 910

Bericht door dust »

Ben eveneens ingeschreven voor de marathon en de Roc zelf, maar wat bedoelen ze met dat "medisch attest", mag dat een briefje van mijn huisdokter zijn of moet dat van een erkende sportdokter zijn en mag dat in het nederlands zijn? Vragen, vragen, vragen en geen antwoord weten.

Hopelijk weet iemand met de nodige ervaring dit, zodoende dat ik daar toch mag starten!

Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
Iegienie
Mountainbiker
Berichten: 1430
Lid geworden op: ma 16 jun 2003 18:59

Bericht door Iegienie »

dust schreef:Ben eveneens ingeschreven voor de marathon en de Roc zelf, maar wat bedoelen ze met dat "medisch attest", mag dat een briefje van mijn huisdokter zijn of moet dat van een erkende sportdokter zijn en mag dat in het nederlands zijn? Vragen, vragen, vragen en geen antwoord weten.

Hopelijk weet iemand met de nodige ervaring dit, zodoende dat ik daar toch mag starten!

Alvast bedankt.
huisdokter is perfect.
jo
Mountainbiker
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 30 aug 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT

Bericht door jo »

ATEGEV schreef:Ik zie datvelen onder jullie heel wat marathons (ook meerdaagse) in het buitenland doen. Daavoor heb je toch flink wat verlof nodig. Welke job beoefeen jullie wel dat jullie elk jaar opnieuw aan zovele eventen kunnen deelnemen of hoe leggen jullie het aan boord??
iedereen kan toch verlof nemen , ik heb 31 dagen op een jaar dak kan nemen + de overuren die in verlof worden genomen , maar met 31dagen heb ik eigelijk genoeg .
Hangt een beetje van het soort marathon af hoe lang je daar blijft .
1 tot 3 dagen opvoorrand daar en blijf daar nog eens slapen vooraleer terug naar huis te rijden .
Marathon's die niet verder zijn dan 500km van huis dan kom ik de dag zelf nog naar huis .
enzo kan ik zonder probleem 10 buitelandse marathon's doen .
Gebruikersavatar
ATEGEV
Mountainbiker
Berichten: 974
Lid geworden op: za 31 jul 2004 14:59
Rijdt met: Dolphin, Fox & Tiger 4 the road

Bericht door ATEGEV »

Dan heb je het geluk dat je al je verlofdagen kan nemen wanneer je dat wilt. Bij veel bedrijven ben je verplicht 3 of 4 weken in juli-augustus te nemen.
Gebruikersavatar
Iegienie
Mountainbiker
Berichten: 1430
Lid geworden op: ma 16 jun 2003 18:59

Bericht door Iegienie »

ATEGEV schreef:Dan heb je het geluk dat je al je verlofdagen kan nemen wanneer je dat wilt. Bij veel bedrijven ben je verplicht 3 of 4 weken in juli-augustus te nemen.
DAT is inderdaad een groot probleem. Niet veel aan te doen dan he ?
ivo
Mountainbiker
Berichten: 2687
Lid geworden op: vr 03 dec 2004 20:52

Bericht door ivo »

Van bedrijf veranderen? Je moet iets overhebben voor je hobby nietwaar?
Je kan ook de truc toepassen die ik gebruik. Je weet zo ongeveer in welke periode de marathons vallen die je wil rijden. Vraag dan ruim op voorhand veel verlof aan in deze periode. Indien je dan de effectieve data weet schrap je je verlof voor en na de effectieve datum.
Plaats reactie