16/01/05 Coast Duo Raid Bredene

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Hansje
Mountainbiker
Berichten: 111
Lid geworden op: do 12 aug 2004 20:10
Rijdt met: Thompson

Bredene

Bericht door Hansje »

yeahyeahyeahs schreef:iemand een idee of er "goeie" op deze koers afkomen?
daarmee bedoel ik types die vooraan eindigen in de andere beachraces?
Euhm...ik dacht aan jullie... :D Want 2 uur in De Panne (of heb ik da ni goe gezien op jullie site), maar da leek mij toch al ne schonen tijd. De Thompson-manne uit Lier hebben al schrik gekregen ze. Maar ja, wij stellen ons graag op als underdog :P

Allay, wie weet komen we toch heel sterk voor den dag daar in Bredene.

Tot in Bredene

Hansje
Gebruikersavatar
BeacheD
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: wo 01 dec 2004 15:20
Rijdt met: scott scale

Bericht door BeacheD »

site?
Mja maar met een tijd rond de twee uur zaten we nog niet in top 100 !(wel veel tijd verloren bij en door erg zware vroege valpartij)
mijn copain heeft twee jaar terug wel top 30 gereden.
Zijn er andere deelnemrs van de Panne hier van de partij in Bredene? Misschien onze uitslag van daar eens vergelijken?
Ons doel is : voor de beyensisters eindigen :). En niet plat rijden natuurlijk!
Goeieavond verder
Laatst gewijzigd door BeacheD op wo 12 jan 2005 12:23, 1 keer totaal gewijzigd.
El Grande
Mountainbiker
Berichten: 135
Lid geworden op: vr 20 aug 2004 17:14
Rijdt met: Merida HFS 4000 Magura HS 33 / Grand Canyon AL 8.9

Bericht door El Grande »

Ik heb in De Panne gereden. Het was den eerste keer, was eigenlijk een beetje verkennen, zien hoe het gaat en had een tijd van 2u19. Niet echt schitterend misschien maar int begin iets te rustig geweest.

Tot zondag
zotte mol
Mountainbiker
Berichten: 112
Lid geworden op: ma 11 okt 2004 22:04
Rijdt met: merida

Bericht door zotte mol »

Dan moet ik bij jou zijn om uit de wind te kruipen :lol: :lol: :lol: mijne tijd was 2.22u. Mijn doelstellingen zijn:
1° mijne bikepartner niet te ontgoochelen.
2° als vrouw nie in de weg te rijden van de snelle(letterlijk!) mannen bij de start.
Gebruikersavatar
grumpy
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: wo 13 nov 2002 21:18
Rijdt met: Lapierre x-contr. 440team; thompsonpro,trek6500

Bericht door grumpy »

-zo te lezen toch een geluk dat we zeker bij de eerste 60 teams zullen zijn,een keer bij de eerste 60 dat zal een hele prestatie zijn voor mij.(team 42) 'k ben juist een beetje gaan trainen in herentals,afgelopen weekend.
Hansje
Mountainbiker
Berichten: 111
Lid geworden op: do 12 aug 2004 20:10
Rijdt met: Thompson

training

Bericht door Hansje »

Daar ben ik ook gaan trainen het afgelopen weekeinde. Was wel een goei trainingeske vond ik. Lekker veel single track. Ik was goe vermoeid toen dat ik terug thuis was, en toch een lekker tempoke gerede. En...dat was zeker fijn, het parcours was heel mooi!

Tot zondag

Hansje
Gebruikersavatar
BeacheD
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: wo 01 dec 2004 15:20
Rijdt met: scott scale

Bericht door BeacheD »

wij gaan met een stuk of vier het parcours verkennen, om half drie aan de brug ter hoogte van de vosseslag ( bij de haan) op de kustbaan aande kant van de zee. Iedereen welkom ! ( het stuk strand doen we wel op de baan, o de fietsen te sparen, en omdat het tij ongunstig is )
Mss tot straks?
Gebruikersavatar
BeacheD
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: wo 01 dec 2004 15:20
Rijdt met: scott scale

Bericht door BeacheD »

Leuke wedstrijd, goed georganiseerd,schraal winterzonnetje, vlekkeloos parcours : volgend jaar zijn we er weer !
Straks de uitslag, we zijn ongeveer vijftiende zei mijn pa. Er waren 70 teams op het appel. Grote winnaars waren de Beachracers-leden, met zen zessen hebben ze het hele deelnemersveld op een hoopje gereden.
Beentjes zijn wel wat moe :), laatste toer trok mijn maat toch erg hard door :)
Nog meer goed nieuws: iemand van het forum leren kennen !
zotte mol
Mountainbiker
Berichten: 112
Lid geworden op: ma 11 okt 2004 22:04
Rijdt met: merida

Bericht door zotte mol »

yeahyeahyeahs schreef: Ons doel is : voor de beyensisters eindigen :). En niet plat rijden natuurlijk!
Dat was toch nie echt moeilijk hé, zelfs wij hebben dat gekund, Lien Beyen had namelijk zadelpenbreuk.
Mijn doelstelling is nie echt gelukt, ik wou mijn teamgenote niet ontgoochelen maar ze was véél sterker dan ik. :oops: :oops: :oops:
Hansje
Mountainbiker
Berichten: 111
Lid geworden op: do 12 aug 2004 20:10
Rijdt met: Thompson

See ya next year

Bericht door Hansje »

Heel schoon toerke! Ik ben samen met mijne copain El Grande naar een 17de stek gereden. Goei weer, schoon parcourke, een strand en ne mountainbike, kon onzen dag nog beter zijn? Nu nog eff wachten op de foto's se, en dan is het weer helemaal achter de rug :(

Maar...het was heel plezant, en als het aan mij ligt staan we daar volgend jaar weer aan de start, met maar één doel: de eerste plaats, Kris Laperre, u weze gewaarschuwd :P. Maar het mag ook ietske minder zijn zenne.

Bredene, see ya next year.

Hansje
Laatst gewijzigd door Hansje op ma 17 jan 2005 01:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie