BK marathon 2005

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
Rudy D
Mountainbiker
Berichten: 100
Lid geworden op: wo 23 okt 2002 20:05
Rijdt met: Radon ZR Black Race

Bericht door Rudy D »

Thorgal schreef:
AJ KWAK schreef:zondag 11 september 2005 te Eupen
gaat niet door.

Bond is op zoek naar andere partner, maar niemand blijkt geïnteresseerd te zijn.
als je die lijst op m@z eens bekijkt, zoveel marathon-chrono's en niemand die geïnteresseerd is?

streenz =P~

ik zie da ze nog ergens nen dubbelen TT moeten gaan aanslaan :wink:
Als je weet hoeveel het je moet betalen aan "den bond" om een BK te mogen organiseren, het verbaast me niet dat er niet veel staan te springen
Gebruikersavatar
Kurry
Mountainbiker
Berichten: 181
Lid geworden op: di 10 sep 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT SPARK RC

Bericht door Kurry »

AJ KWAK schreef:zondag 11 september 2005 te Eupen
gaat niet door.

Bond is op zoek naar andere partner, maar niemand blijkt geïnteresseerd te zijn.
AJ Kwak, mag ik vriendelijk vragen wat jouw bron is, want dan licht ik dringend de mannen van Bastogne in, dat ze best de huidige datum behouden ... thanks! :wink:
Gebruikersavatar
Thorgal
Mountainbiker
Berichten: 292
Lid geworden op: do 19 feb 2004 17:44
Rijdt met: Radon ZR4, XT, Magura Marta, Manitou R7, 240S/XR4.1d
Contacteer:

Bericht door Thorgal »

Zou het dan toch Houffalize worden?

Op deze wedstrijdkalender voor 2005 staat alvast Houffalize tussen op 28/8, met de aanduiding marathon. Maar niet gemarkeerd als nationaal kampioenschap?

Opgelet, het is een word-documentje dat je gaat openen. Blijkbaar zijn ze nog nie verder op de kbwb.
C-Man
Mountainbiker
Berichten: 132
Lid geworden op: zo 07 dec 2003 22:01
Rijdt met: Specialized

Bericht door C-Man »

Is 28/8 niet de datum van die nieuwe marathon die in 2004 de eerste keer door ging in Houffa ( de Houffa matathon dus van de organisatoren van oa de LCMT).
Die hebben misschien een kandidatuur lopen om het BK te organiseren nu dat terug te verdelen valt?
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

28/08, de dag van de Velomediane..hmm
Gebruikersavatar
Shorty
Mountainbiker
Berichten: 326
Lid geworden op: di 16 apr 2002 02:00

Bericht door Shorty »

A d r i schreef:28/08, de dag van de Velomediane..hmm
Wa is da??
guntherds
Mountainbiker
Berichten: 308
Lid geworden op: di 12 mar 2002 02:00
Rijdt met: Santos / Salsa / All-city / Pinarello / Turner / ...
Contacteer:

Bericht door guntherds »

Shorty schreef:
A d r i schreef:28/08, de dag van de Velomediane..hmm
Wa is da??
Een schoon tochtje :-)
De Velomediane Verte was vroeger trouwens een pracht van een (zware) rit, jammer dat ze die slechts 2 keer georganiseerd hebben.
Gebruikersavatar
Epic
Mountainbiker
Berichten: 544
Lid geworden op: do 07 nov 2002 02:15
Rijdt met: 2002 S-Works - 2003 Stumpjumper

Bericht door Epic »

http://www.velomediane.com/ en deze is wel op 27/08. Of je hierna nog wel goede benen zal hebben voor het BK? ;)
Gebruikersavatar
Shorty
Mountainbiker
Berichten: 326
Lid geworden op: di 16 apr 2002 02:00

Bericht door Shorty »

Ah den dieje, staat allang op de kalender zanne :wink: Met dank aan de site van onze vriend Epic, goeie site met handige zaken. Wel een redelijk straf trainingsschema.( welk ik helemaal niet volg zanne).
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

Epic schreef:http://www.velomediane.com/ en deze is wel op 27/08. Of je hierna nog wel goede benen zal hebben voor het BK? ;)
Dat bedoelde ik dus.. ik zou graag de Velomediane rijden, maar daarna het BK..zal een hele opgave worden.

@Epic, zeer geslaagde update van de site.. ben altijd benieuwd naar je trainingen.
ik zie je op de LCMT medunkt (ps: het aantal hoogtemeters daar is 8000 ipv 6000)
Plaats reactie