Forumoverzicht Bikemogelijkheden Marathons, chrono's en wedstrijden BK marathon 2005

BK marathon 2005

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht zo 19 dec 2004 21:13
Rudy D Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Radon ZR Black Race
Thorgal schreef:
AJ KWAK schreef:
zondag 11 september 2005 te Eupen
gaat niet door.

Bond is op zoek naar andere partner, maar niemand blijkt geïnteresseerd te zijn.

als je die lijst op m@z eens bekijkt, zoveel marathon-chrono's en niemand die geïnteresseerd is?

streenz =P~

ik zie da ze nog ergens nen dubbelen TT moeten gaan aanslaan :wink:

Als je weet hoeveel het je moet betalen aan "den bond" om een BK te mogen organiseren, het verbaast me niet dat er niet veel staan te springen

Bericht ma 20 dec 2004 11:20
Kurry Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: SCOTT SPARK RC
AJ KWAK schreef:
zondag 11 september 2005 te Eupen
gaat niet door.

Bond is op zoek naar andere partner, maar niemand blijkt geïnteresseerd te zijn.

AJ Kwak, mag ik vriendelijk vragen wat jouw bron is, want dan licht ik dringend de mannen van Bastogne in, dat ze best de huidige datum behouden ... thanks! :wink:

Bericht za 01 jan 2005 21:06
Thorgal Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Radon ZR4, XT, Magura Marta, Manitou R7, 240S/XR4.1d

Zou het dan toch Houffalize worden?

Op deze wedstrijdkalender voor 2005 staat alvast Houffalize tussen op 28/8, met de aanduiding marathon. Maar niet gemarkeerd als nationaal kampioenschap?

Opgelet, het is een word-documentje dat je gaat openen. Blijkbaar zijn ze nog nie verder op de kbwb.

Bericht za 01 jan 2005 22:17
C-Man Mountainbiker

Mijn bike: Specialized
Is 28/8 niet de datum van die nieuwe marathon die in 2004 de eerste keer door ging in Houffa ( de Houffa matathon dus van de organisatoren van oa de LCMT).
Die hebben misschien een kandidatuur lopen om het BK te organiseren nu dat terug te verdelen valt?

Bericht za 01 jan 2005 23:54
A d r i Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: titanium x 6 , carbon x 1

28/08, de dag van de Velomediane..hmm

Bericht zo 02 jan 2005 21:54
Shorty Avatar gebruiker
Mountainbiker

A d r i schreef:

Wa is da??

Bericht zo 02 jan 2005 21:57
guntherds Mountainbiker

Mijn bike: Santos / Salsa / All-city / Pinarello / Turner / ...

Shorty schreef:
A d r i schreef:

Wa is da??

Een schoon tochtje :-)
De Velomediane Verte was vroeger trouwens een pracht van een (zware) rit, jammer dat ze die slechts 2 keer georganiseerd hebben.

Bericht zo 02 jan 2005 22:03
Epic Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: 2002 S-Works - 2003 Stumpjumper
http://www.velomediane.com/ en deze is wel op 27/08. Of je hierna nog wel goede benen zal hebben voor het BK? ;)

Bericht zo 02 jan 2005 22:10
Shorty Avatar gebruiker
Mountainbiker

Ah den dieje, staat allang op de kalender zanne :wink: Met dank aan de site van onze vriend Epic, goeie site met handige zaken. Wel een redelijk straf trainingsschema.( welk ik helemaal niet volg zanne).

Bericht ma 03 jan 2005 12:18
A d r i Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: titanium x 6 , carbon x 1

Epic schreef:
http://www.velomediane.com/ en deze is wel op 27/08. Of je hierna nog wel goede benen zal hebben voor het BK? ;)

Dat bedoelde ik dus.. ik zou graag de Velomediane rijden, maar daarna het BK..zal een hele opgave worden.

@Epic, zeer geslaagde update van de site.. ben altijd benieuwd naar je trainingen.
ik zie je op de LCMT medunkt (ps: het aantal hoogtemeters daar is 8000 ipv 6000)

VorigeVolgende

Keer terug naar Marathons, chrono's en wedstrijden