MTB-Trophy, zilvermeer Mol, 01-12-12

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Plaats reactie
de adelaar van achterbos
Mountainbiker
Berichten: 19
Lid geworden op: do 21 okt 2010 20:32
Rijdt met: trek

MTB-Trophy, zilvermeer Mol, 01-12-12

Bericht door de adelaar van achterbos »

Op zaterdag 1 december organiseren we met WTC Achterbos (i.s.m. Boonen and Friends Charity Cyclocross) de 3de editie v/d Zilvermeer Mtb Trophy. Dit evenement biedt sportievelingen de kans om op een prachtige omloop en in een professionele omkadering te strijden om de titel! Geniet nadien gratis van de wedstrijden met profs en oud-kampioenen op de Boonen and Friends Charity Cyclocross...

Vlak na de wedstrijd rijden oud-wielerkampioenen met ronkende namen als Johan Museeuw, Eric Vanderaerden, Tom Steels, Michael Boogerd, enz... op hetzelfde parcours. Om 15u15 rijden de profs met in de afgelopen edities o.a. de deelname van Tom Boonen, Filippo Pozzato, Stijn Devolder, Alessandro Ballan, Greg Van Avermaet, Jurgen Van Den Broeck, Björn Leukemans, Carlos Barredo en vele anderen.

De namen v/d deelnemers aan de Boonen and Friends Charity Cyclocross editie 2012 sijpelen stilletjesaan binnen op hun website: http://www.BoonenAndFriendsCyclocross.be" onclick="window.open(this.href);return false;. Zij ruilen voor één keer de weg voor het veld. De opbrengst gaat naar ‘Move to Improve’, een fonds ter ondersteuning van kinderen met motorische problemen.

Inschrijven kan op http://www.wtcachterbos.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Met vriendelijke groeten,

Bob
Timmyy
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: zo 17 apr 2011 18:01
Rijdt met: massi pro evo
Contacteer:

Re: MTB-Trophy, zilvermeer Mol, 01-12-12

Bericht door Timmyy »

Tot welke datum kan je inschrijven?
Ik probeer me in te schrijven maar de site geeft altijd een foutmelding dat mijn email adres niet overeenkomt ( ja ze komen degelijk overeen :wink: ).
Ik heb een mailtje gestuurd naar de organisatie en ik hoop dat ik mij nog kan inschrijven. :-D
Plaats reactie