22/05/05 13° Meerdael Classic - Oud-Heverlee(M)

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Plaats reactie
Henkie
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 09 apr 2004 13:13

22/05/05 13° Meerdael Classic - Oud-Heverlee(M)

Bericht door Henkie »

Bikers,

gezien veel marathon bikers onder jullie een rittenschema op voorhand vastleggen kunnen we nu al meegeven dat de 13° MC ( 100 km ) doorgaat op 22 mei 2005
Magura
Mountainbiker
Berichten: 939
Lid geworden op: zo 26 sep 2004 18:59
Rijdt met: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand
Contacteer:

Bericht door Magura »

Is genoteerd 8)
d@Mit
Mountainbiker
Berichten: 347
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Contacteer:

Bericht door d@Mit »

Op deze datum was ik aan het wachten. Hopelijk laten ze me volgend jaar op mijn fiets zitten (dit jaar aangereden door een medebiker) en kan ik de tocht iets vlotter afleggen.

Grote smurf is het nog lang wachten ...
Gebruikersavatar
pat2
Mountainbiker
Berichten: 95
Lid geworden op: wo 18 feb 2004 21:15
Rijdt met: specialized s-works, pro-winner beachbike

Bericht door pat2 »

het zal toch oppassen worden want ik heb deze rit ook terug gepland samen met mijne bikemaat (die u vorig jaar heeft aangereden,d@mit)
Gebruikersavatar
rallymaster
Mountainbiker
Berichten: 189
Lid geworden op: do 10 jul 2003 20:15
Rijdt met: trek 8000 + red bull cc-werks

Bericht door rallymaster »

staat in de planning :bounce:
d@Mit
Mountainbiker
Berichten: 347
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Contacteer:

Bericht door d@Mit »

pat2 schreef:het zal toch oppassen worden want ik heb deze rit ook terug gepland samen met mijne bikemaat (die u vorig jaar heeft aangereden,d@mit)
Tja dan zal ik er nog eens over nadenken... NOT. Accidentjes gebeuren en dit zal me zeker niet tegenhouden. Tot dan misschien.
Plaats reactie