Forumoverzicht Bikemogelijkheden Marathons, chrono's en wedstrijden inschrijvingsgeld voor De panne Beach

inschrijvingsgeld voor De panne Beach

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht zo 05 dec 2004 00:14
freezy Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Paramedic schreef:
iedere biker krijgt een aandenken. Wat was dat vorig jaar? :wink:

die tshirt denk ik?? kan mij niet meer inbeelden dat ik nog iets anders gekregen heb? behalve het stuurnummer dat je mag houden :lol:

Bericht ma 06 dec 2004 18:49
Paramedic Avatar gebruiker
Mountainbiker

freezy schreef:
Paramedic schreef:
iedere biker krijgt een aandenken. Wat was dat vorig jaar? :wink:

die tshirt denk ik?? kan mij niet meer inbeelden dat ik nog iets anders gekregen heb? behalve het stuurnummer dat je mag houden :lol:

Ik vind het toch maar weinig, 17€ betalen en dan nog eens goe afzien op de velo. :(

Bericht di 07 dec 2004 00:10
levensgenieter Mountainbiker

Mijn bike: thompson trial
Het is inderdaad veel te veel. Een van de kosten die wij moeten meebetalen is waarschijnlijk het stuurnummer. Gewoon volgend jaar zorgen dat er bij het inleveren van het stuurnummer ,geld teruggekregen wordt. Zo zal de inschrijving al een goeie 5 € minder zijn.
Ook de WBV moet een deel van de koek hebben hé, het zijn niet alleen de organisatoren.

Vorige

Keer terug naar Marathons, chrono's en wedstrijden