16/01/05 Vladslo(XC)

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
roy
Mountainbiker
Berichten: 1373
Lid geworden op: wo 29 sep 2004 18:20
Rijdt met: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
Contacteer:

Bericht door roy »

Tjah hoeveelste ik ben weet ik nog niet maar ik ben boven de 50 :oops: geiendigd kzat in de start bij de eerste 20 maar zoals ik dacht had ik slechte bennen en ben ik zeer vlug achteruitgeslagen rondjes afgelegd in eigen tempo kwist wel niet dat ej uit de koers genomen werd als je gedubeld was dus heb ik maar 4 ronden gerden anders kon ik er zeker 5 doen.

Maar ik heb me geamuseerd en ik zal het zeker nog doen en dan ook beter. :wink:
En met een betere voorbereiding want ik had beter niet gereden in dikkebus. #-o

kben twee seconden voor dat ze zeiden dat ik moest afstappen op mijn bakkes gegaan in de bocht aan de markt nattuurlijk is mijn broek redelijk beschadigd.
maar ik heb er niets aan overgehouden.
Spuiten moesten er wel meer zijn want kheb daar zeker 40 minuten staan kijken tot het aan mij was.

Dus ja.

Tot de volgende XC.
Gebruikersavatar
roy
Mountainbiker
Berichten: 1373
Lid geworden op: wo 29 sep 2004 18:20
Rijdt met: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
Contacteer:

Re: Wedstrijd Vladslo

Bericht door roy »

Klimmerken schreef:Wie doet nu allemaal mee van op dit forum.

Klimmerken
Duboisbiking
Roy
XC Tom
Freezy
Timmeh
En Bikeduvel ook.
...................
[/i]
Gebruikersavatar
Klimmerken
Mountainbiker
Berichten: 264
Lid geworden op: di 19 okt 2004 09:31
Rijdt met: Gary Fisher (Hoo Koo E Koo)

Wedstrijd Vladslo.

Bericht door Klimmerken »

Bij de start begon ik spijtig genoeg langs achter. Ik reed 4 ronden op een 35ste a 40ste positie tot mijn ketting in mijn versnellingsapparaat vastzat en niet meer kon herstelt worden. Spijtig .Halverwege had ik ook last gekregen van krampen want ik was wat te rap gestart.
Er was een tombola na de wedstrijd.en ja
IK WON ZOWAAR DE HOOFDPRIJS. EEN FRIETPOT :P
Volgend jaar kom ik zeker terug hopelijk met een betere conditie en zonder materiaalpech. :(
Gebruikersavatar
roy
Mountainbiker
Berichten: 1373
Lid geworden op: wo 29 sep 2004 18:20
Rijdt met: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
Contacteer:

Re: Wedstrijd Vladslo.

Bericht door roy »

Klimmerken schreef: WON ZOWAAR DE HOOFDPRIJS. EEN FRIETPOT :P :(

haha da was een nummerken van mijn maat die kon er natuurlijk niet mee lachen.
Duboisbiking
Mountainbiker
Berichten: 146
Lid geworden op: di 30 nov 2004 12:21
Rijdt met: Specialized

Bericht door Duboisbiking »

Viola, ook de wedstrijd moeten stoppen jammer want kzat nog redelijk goed.
Nen slechte start gehad maar wat mijn eigen schuld iets wat teveel langs achteren gestart en op het zware onverhard de verkeerde kant waardoor ik in de eerste ronde bijna nen beetje dieper de gracht in lag.
Dan ben ik na mijn eerste slechte ronde een goede wedstrijd beginnen rijden, reed van ene groepje naar andere, hielp nog iemand met een duwtje om wat mee te werken maar bleek dat er al veel zich opgeblazen hadden. Dan maar alleen begonnen rijden. Wat nogal zwaar was maar ik haalde er nogal veel in, uiteindelijk nog ingehaald door de quad die voor de eerste reed. Wat reed die ver voor van de eerste [-X khad zeker nog een halve ronde kunnen doen jammer dat ik moest stoppen. Nu ik eindigde 34 (verleden jaar 31). Allez proficiat aan iedereen en de organisatie voor de mooie prijzen. =D>
Gebruikersavatar
Epic
Mountainbiker
Berichten: 544
Lid geworden op: do 07 nov 2002 02:15
Rijdt met: 2002 S-Works - 2003 Stumpjumper

Bericht door Epic »

Ook terug van Vladslo waar ze een mooi cyclocrossparcours hadden. Bij de start direct goed mee maar een halve ronde met modder in mijn ogen gereden, volgende keer vergeet ik mijn bril niet meer! Vanaf we aan de arrivee passeerden heb ik mijn plaats kunnen houden, nooit echt volle bak gegaan (189max ipv 200+) want zo'n parcours is toch niet mijn ding. Na ongeveer 25' zat ik redelijk gedemotiveerd want constant alleen rijden, na wat twijfel toch nog beslist om uit te rijden na wat geklets met ene van Grontmij die hetzelfde had :)
Uiteindelijk 27e van de 80, k'zijn toch nog content en doe volgend jaar zeker weer mee, t'is een soort cross en ideaal als vroege weerstandstraining. Uitstekende organisatie overigens!
tenedenaar
Mountainbiker
Berichten: 114
Lid geworden op: vr 18 jun 2004 11:06
Rijdt met: Provex

Bericht door tenedenaar »

wie won er?
Jurgen Dalle
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 17 jan 2005 21:04
Rijdt met: Thompson XC-980

Bericht door Jurgen Dalle »

Wim Dewaele heeft gewonnen nat zoals vorig jaar.
Gebruikersavatar
slow motion
Mountainbiker
Berichten: 256
Lid geworden op: vr 28 mei 2004 16:26
Rijdt met: 20", 28" en 29"
Contacteer:

Bericht door slow motion »

tenedenaar schreef:wie won er?
niemand de volledige uitslag?? :roll:
Gebruikersavatar
Scale
Kerstman
Berichten: 603
Lid geworden op: zo 09 jan 2005 18:46
Rijdt met: Scale 40 MTB - Zannata Cross Cx - Klein Beach Bike

Bericht door Scale »

is er en kalender of een andere topic van de volgende wedstrijden ? Wat is XC ?
Plaats reactie