houffamarathon .

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

het spijtige is dat de TT op zaterdag er ook vantussen is, anders haalde ik eerst de startnr / kaderplaat en reed ik samen met mijne maat de tt op zaterdag. Zal nu dus een bloso route worden en de kaderplaat ophalen.
De zware groene van 25 km en die blauwe van 35 km hebben we al gereden, nog aanraders daar ??
Ik start voor de 60 km dit jaar terug en met 1700 en oneffen hms is dat ook nie weinig precies.

MaC'Red 8)
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Bericht door BerggeitCasualFietser »

MaC'Red schreef:het spijtige is dat de TT op zaterdag er ook vantussen is, anders haalde ik eerst de startnr / kaderplaat en reed ik samen met mijne maat de tt op zaterdag. Zal nu dus een bloso route worden en de kaderplaat ophalen.
De zware groene van 25 km en die blauwe van 35 km hebben we al gereden, nog aanraders daar ??
Ik start voor de 60 km dit jaar terug en met 1700 en oneffen hms is dat ook nie weinig precies.

MaC'Red 8)
Heb ze allemaal ginds gedaan, weet niet meer de kleuren maar wel de nr's: vooral de 3,5 en 6 dacht ik dat toppie waren. Is geen slecht idee om qua opwarming al even te gaan rijden op zaterdag ;)
Als ik op tijd toekom sta ik er altijd voor open, ik rij trouwens ook de 60.
Jeremy
Mountainbiker
Berichten: 216
Lid geworden op: do 01 sep 2005 07:28
Rijdt met: Cannondale Scalpel 29er carbon 1, Trek x-caliber 29 en nen Eddy

Bericht door Jeremy »

Is dat mogelijk?
Volgens de site 3700hm op de 120km?
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

BerggeitCasualFietser schreef:
MaC'Red schreef:het spijtige is dat de TT op zaterdag er ook vantussen is, anders haalde ik eerst de startnr / kaderplaat en reed ik samen met mijne maat de tt op zaterdag. Zal nu dus een bloso route worden en de kaderplaat ophalen.
De zware groene van 25 km en die blauwe van 35 km hebben we al gereden, nog aanraders daar ??
Ik start voor de 60 km dit jaar terug en met 1700 en oneffen hms is dat ook nie weinig precies.

MaC'Red 8)
Heb ze allemaal ginds gedaan, weet niet meer de kleuren maar wel de nr's: vooral de 3,5 en 6 dacht ik dat toppie waren. Is geen slecht idee om qua opwarming al even te gaan rijden op zaterdag ;)
Als ik op tijd toekom sta ik er altijd voor open, ik rij trouwens ook de 60.
welke route is het waar ge naar beneden komt met die wortel afdaling aan de Fosse d'outhe ??

MaC'Red 8)
Gebruikersavatar
G-m@n.
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: zo 04 feb 2007 21:03
Rijdt met: specialized epic expert 2021
Contacteer:

Bericht door G-m@n. »

denk 3 :wink:
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Bericht door BerggeitCasualFietser »

G-m@n. schreef:denk 3 :wink:
dacht het ook...
Gebruikersavatar
G-m@n.
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: zo 04 feb 2007 21:03
Rijdt met: specialized epic expert 2021
Contacteer:

Bericht door G-m@n. »

ben er ondertussen zeker van!
Gebruikersavatar
prideandglory1891
Mountainbiker
Berichten: 3342
Lid geworden op: ma 07 jan 2008 21:52
Rijdt met: Niner EMD - Rocky Mountain Instinct 999MSL
Contacteer:

Bericht door prideandglory1891 »

Op basis van wat zijn die hoogtemeters berekend?

Gps, kaart, één of andere fietscomputer?
Gebruikersavatar
Pijilator
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: vr 07 jan 2011 12:19
Rijdt met: Niner Air 9

Bericht door Pijilator »

'k probeer me al de hele dag in te schrijven, maar zonder succes...
fred20v
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 28 mei 2012 19:53
Rijdt met: Specialized Epic Expert

Bericht door fred20v »

Hallo,
Ik rijd nu ongeveer 3 maand TT van verschillende afstanden van 45km 700hm (Buizingen Sabboika) tot 85km (regiotour vlaanderen)
Nu had ik graag wat anders gedaan en vond de Houffalizemarathon.
Het lijkt me een interessant parcours , maar heb het eerder voor m'n eigen tempo te rijden dan te racen.
Begrijp me ni verkeerd ik rijd ook graag door maar als ik de uitslagen zie op hun site :oops: vooral met die hm's.
Ik ben nergens van lid en vroeg me af of ik me hier gewoon kon voor inschrijven en of het toch miss te hoog gegrepen is.
Plaats reactie