houffamarathon .

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
Flashy
Mountainbiker
Berichten: 320
Lid geworden op: za 13 sep 2008 14:29
Rijdt met: Specialized Epic Elite 2015|Rose Mr ride 29er|Carbon Chinees 29er

Bericht door Flashy »

rocco schreef:waar komt de uitslag op?
http://www.ris-timing.be/v2/
Gebruikersavatar
eekhoorn
Mountainbiker
Berichten: 293
Lid geworden op: do 03 jul 2003 19:10
Rijdt met: ijzer en alu

Bericht door eekhoorn »

Akkkoord met de meeste opmerkingen hier.
Het is trouwens ook een beetje belachelijk dat ze eerst prijzengeld beloven en zich er nadien vanaf maken met te zeggen dat de opkomst lager was dan verwacht en ze daar dus jammer genoeg niet aan kunnen voldoen...
Gebruikersavatar
rocco
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: zo 05 sep 2004 15:11
Rijdt met: xesco tix,specialized FSR s-work carbon 2007
Contacteer:

Bericht door rocco »

Flashy schreef:
rocco schreef:waar komt de uitslag op?
http://www.ris-timing.be/v2/


mercie
Gebruikersavatar
black levi
Mountainbiker
Berichten: 215
Lid geworden op: di 11 jan 2011 12:46
Rijdt met: cannondale scalpel

Bericht door black levi »

Flashy schreef:
rocco schreef:waar komt de uitslag op?
http://www.ris-timing.be/v2/
Shitman, ik vind zelfs mijn naam niet terug bij de DNF 'ers van de 120 km...dat gaat problemen geven thuis. :lol: :lol:
Dat wijst er toch op dat er "ietske" fout gelopen is :wink:
Voor die 35€ had ik toch graag mijn naam op die lijst gezien, waarvoor betaal je anders zoveel, de chip zat rond mijn enkels en niet rond mijn voorhoofd (wat trouwens niet mogelijk was) ???? :roll:
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Bericht door RigolleM »

Iedereen schrijft hier over de nieuwe organisatie, maar het is dezelfde organisatie maar met een paar tafelpoten minder, en dat was te merken.

Nieuw parcours? Is oud parcours minus offroad!
Geef mij maar vorige editie(s), dit was mijn 6de deelname maar dan ook mijn laatste.
Af en toe moest je goed kijken waar de pijlen u naartoe loodste, gelukkig reed ik weinig alleen of ik zou meer dan één keer verkeerd gereden hebben. Sommige stukken waren natuurlijk moeilijk te bereiken om met een Audi A6 uit te pijlen, daarom misschien dat ze allemaal langs de baan hingen (toch zeker de eerste 10km).
Zaterdagavond geen kat te bespeuren. Zondagochtend aan de start triestig gedoe in de boxen en na de rit saaie bedoening. Denk dat er meer ambiance was in het rusthuis een beetje verder.
Die extra lus is misschien leuk, maar organisatorisch een geklungel van jewelste... Als je 2keer met je gevangenis-chip over de meet wandelde verdween plots de DNF achter uw naam :roll:
Afgeven van uw chip: aan de finish zeiden ze aan de inschrijving, en aan de inschrijving zeiden ze aan de finish... Mocht de chip geen € 10 waard geweest zijn, lag deze in de vuilbak.
Kreeg al schrik toen we naar de douches wandelde, maar hier krijgen ze toch één punt, want er was warm water.
Conclusie: Houffamarathon WAS mooi, maar hedendaags een schimp van hetgeen het ooit geweest is.
Gebruikersavatar
Flashy
Mountainbiker
Berichten: 320
Lid geworden op: za 13 sep 2008 14:29
Rijdt met: Specialized Epic Elite 2015|Rose Mr ride 29er|Carbon Chinees 29er

Bericht door Flashy »

black levi schreef:
Flashy schreef:
rocco schreef:waar komt de uitslag op?
http://www.ris-timing.be/v2/
Shitman, ik vind zelfs mijn naam niet terug bij de DNF 'ers van de 120 km...dat gaat problemen geven thuis. :lol: :lol:
Dat wijst er toch op dat er "ietske" fout gelopen is :wink:
Voor die 35€ had ik toch graag mijn naam op die lijst gezien, waarvoor betaal je anders zoveel, de chip zat rond mijn enkels en niet rond mijn voorhoofd (wat trouwens niet mogelijk was) ???? :roll:
Hij hebt dus geen last gehad van de regen (Verzeker kamertje gehuurd met vriendin ) Mss evenveel calorietjes verbruikt lol =D> :wink: :-D :-D
Gebruikersavatar
Rode Kogel
Mountainbiker
Berichten: 278
Lid geworden op: ma 28 jun 2004 08:21
Rijdt met: Scott 29 pro

Bericht door Rode Kogel »

:drunk: de nieuwe houffamarathon:
+ de uitpijling vond ik wel goed! geen enkel probleem maar heel jammer dat de gps file niet correct was.
+ bevoorrading heel goed en overvloedig, ze vulden zelfs mijn bidons op terwijl ik smulde.
+ zéér modderig maar dat is... belgie... maar kon vlot afdalen zonder hinder van minder technische rijders... omdat je veel 'alleen' reed
+ seingevers voor de veiligheid
- de lange asfalt stukken oa. afdaling 5..6km richting la roche
- de afdaling Maboche en de muur van Borzee zaten er niet in terwijl Kurt (organisatie) zei van wel
- meerdere mooie stukken deden we niet
- weinig single tracks of techniek terwijl Houffalize het mekka is van mtb!!! #-o
- extra lusje voor de supporters? vond ik een heel raar ding!
- inderdaad de vroegere edities waren met meer techniek maar vond deze streek rond Borzee en La Roche zeker mooi maar en liggen betere mtb paadjes [-o<
Gebruikersavatar
Kristof Huyck
Mountainbiker
Berichten: 1619
Lid geworden op: zo 06 sep 2009 19:52
Rijdt met: Buggenhout

Bericht door Kristof Huyck »

El Perro Diablo schreef:Prijs moet ge relativeren, ik betaalde 35 euro, waarvan ge 10 vroem krijgt, ne pasta van 5 euro en ne T shirt van 5 (10?) euro....de minder snellen kunnen op de bevoorrading hunne buik rond eten.....dus persoonlijk vond ik dat niet overdreven, gewoon normaal....ne kleine TT in een dorp zonder veel blah Blah zal idd goedkoper zijn.....
Ja mor, gij hebt wel vooraf ingeschreven hé! :-) Daginschrijving was 42 euro voor de 60km (2 bevoorradingen) zonder ne T-shirt, als ik zo ne t-shirt wou, was het 5 euro extra... dat kon ik mij goed laten, ik heb al genoeg gratis t-shirts in mijn kast liggen anyway.
Al bij al vind ik de houffamarathon toch relatief duur :wink:
black levi schreef: 4 laptops netjes op een rij waarvan enen bemand en ernaast iemand die constant aan het gsm'en was...hectisch,hectisch...
Dat heb ik ook opgemerkt ja... Eerst moest ge een papierke invullen en dan begint diene kerel dat ter plekke over te tikken in zijn laptopke, hij kon mss gewoon naar de id kaart gevraagd hebben, dan moest niemand iets invullen in de eerste plaats :-D

Soit, ik kreeg uiteindelijk mijn blad terug met mijn startnummer erop genoteerd en kga dus naar de overkant om mijn startpakket op te halen... bleek dat het startpakket net aan iemand anders was meegegeven :lol:
Dat mens van de startpakketten was dan zo vriendelijk om mee te gaan naar de tafel van de inschrijvingen, maar dan gaat die gewoon achteraan in de rij mee staan aanschuiven: wtf? #-o
Alé ik maak haar er attent op dat ik nog moest gaan opwarmen en dat de tijd dringt - wat feitelijk gelogen was want ik ging er een ontspannen ritje van maken :-D - waarna ze dan toch de rij 'voorbijsteekt' en mijn probleem mee helpt oplossen =D>

Ik heb mij wel nog goed geamuseerd, maar dat had ik ook gedaan als ik samen met mijn 'partner in crime' de bloso routes in Houffalize had gereden. Dat is misschien een ideetje voor volgend jaar :-k

BTW: RIS-timing = miserie --> laatste editie van de Grand Raid Godefroy gingen ze ook fameus de mist in...
Gebruikersavatar
black levi
Mountainbiker
Berichten: 215
Lid geworden op: di 11 jan 2011 12:46
Rijdt met: cannondale scalpel

Bericht door black levi »

Flashy schreef:
black levi schreef:
Shitman, ik vind zelfs mijn naam niet terug bij de DNF 'ers van de 120 km...dat gaat problemen geven thuis. :lol: :lol:
Dat wijst er toch op dat er "ietske" fout gelopen is :wink:
Voor die 35€ had ik toch graag mijn naam op die lijst gezien, waarvoor betaal je anders zoveel, de chip zat rond mijn enkels en niet rond mijn voorhoofd (wat trouwens niet mogelijk was) ???? :roll:
Hij hebt dus geen last gehad van de regen (Verzeker kamertje gehuurd met vriendin ) Mss evenveel calorietjes verbruikt lol =D> :wink: :-D :-D
oesje...mijne kamergenoot is tevens mijn bikegetuige...en nat ben ik wel geworden ...van de regen welteverstaan... :lol: :lol:
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Bericht door RigolleM »

Kristof Huyck schreef:Dat heb ik ook opgemerkt ja... Eerst moest ge een papierke invullen en dan begint diene kerel dat ter plekke over te tikken in zijn laptopke, hij kon mss gewoon naar de id kaart gevraagd hebben, dan moest niemand iets invullen in de eerste plaats :-D
Degene achter de tweede laptop typte alles over wat men in de eerste laptop ingaf... :lol:
Plaats reactie