Grand Raid Godefroy 2012

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
zwolle
Mountainbiker
Berichten: 1255
Lid geworden op: do 07 aug 2008 19:26
Rijdt met: scott scale RC , specialized epic expert , zanatta z88

Bericht door zwolle »

ik sta er ook niet op :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
toms
Mountainbiker
Berichten: 77
Lid geworden op: ma 07 jun 2010 17:17
Rijdt met: singlespeed & rigid!

Bericht door toms »

snellejowan schreef: Met welk verzet doe je dit dan?
Twas ook nen 29er zeker?
Tijdens ardennen marathons rij ik altijd met 32/22 op nen rigid 29er. Daar kom ik in principe bijna overal mee boven waar ik met een geared ook zou boven rijden. Soms wandel ik bewust een stukje op de stijlste stukken om de benen niet volledig te laten verzuren. Dikke banden met noppen om grip op het achterwiel te kunnen houden tijdens het staand klimmen zijn ook wel handig.
Gebruikersavatar
duc'y
Mountainbiker
Berichten: 182
Lid geworden op: za 18 aug 2007 22:01
Rijdt met: GT Zaskar carbon 9r PRO / CANNONDALE Scalpel 2011
Contacteer:

Bericht door duc'y »

eindelijk,da werd tijd... :bounce:
Gebruikersavatar
uncle sam
Mountainbiker
Berichten: 3341
Lid geworden op: za 30 dec 2006 17:14
Rijdt met: canyon lux
Contacteer:

Bericht door uncle sam »

Goohooni schreef:
uncle sam schreef: Handig om te zien via sportograf dat je kunt opzoeken per nr, en dat het tijdstip aan de finish er bij stond.
hoe ziet gij die foto's zo gedetailleerd? ik zie enkel zo van die super kleine fotootjes daarop, ik herken mezelf niet eens :D
Op sportograf staat bij iedere foto info ook de tijd wanneer de foto is genomen...

vb:

Code: Selecteer alles

picture-number: 	32763448
race number: 	90126
picture time: 	12:30:16
photo price in the Foto-Flat: 	only 2,50 €
Gebruikersavatar
Dub-Wrecker
Mountainbiker
Berichten: 244
Lid geworden op: ma 03 mar 2008 13:34
Rijdt met: VN redwood & swingbike
Contacteer:

Bericht door Dub-Wrecker »

Mijn plaats in de 70 kan wel kloppen dankzij de procedure van uncle sam :-) 16 de scratch en dus 2de ma1 :-D
Goohooni
Mountainbiker
Berichten: 295
Lid geworden op: wo 18 mei 2011 22:37
Rijdt met: Stumpjumper ht comp 29er

Bericht door Goohooni »

Dub-Wrecker schreef:Mijn plaats in de 70 kan wel kloppen dankzij de procedure van uncle sam :-) 16 de scratch en dus 2de ma1 :-D
Dub wrecker, in welke ploeg rijdt gij? ik vermoed dat ik lang met u samenhing.. ik eindigde 6de scratch, maar ben pas top 10 ingedoken op laatste 10k waar in mijn ogen alles stil viel..

ik rij rood-zwart 4 bikes mtb team
Gebruikersavatar
Dub-Wrecker
Mountainbiker
Berichten: 244
Lid geworden op: ma 03 mar 2008 13:34
Rijdt met: VN redwood & swingbike
Contacteer:

Bericht door Dub-Wrecker »

Ik heb nu een blauw zwart pak met een beke wit. Team kmc op de rug een schietschijf van hdd airsoft supply. Dus zal zeker kunnen maar heb eigenlijk vanaf de eerste tot de laatste klim aan het inhalen geweest dus veel tenues gezien maar ni veel mij weten passeren. Carrabin en nog een paar dat ik ni ken waaronder gij waarschijnlijk :-) . Wel hing ik op een gegeven moment in een groep met twee wit-groene hollanders die hingen allemaal in mijn wiel tot ik dacht effe komaf te maken met mijn "helpers" en volgas verkeerd reed #-o. die zijn dan nog ne minuut voor mij gefinnishd. Balen mja eigenschuld. Daarna met ene van team bns (zwart) even een ploeg gevormd maar ook hij is stillekes afgehaakt. De laatste kms kreeg ik er helemaal zin in en heb nog veel plaatsen goed gemaakt. Zelfs in de downhill nog 2 gepakt. Zullen wel enkele van de 90km tussen gezetten hebben.
Laatst gewijzigd door Dub-Wrecker op wo 12 sep 2012 22:06, 2 keer totaal gewijzigd.
Goohooni
Mountainbiker
Berichten: 295
Lid geworden op: wo 18 mei 2011 22:37
Rijdt met: Stumpjumper ht comp 29er

Bericht door Goohooni »

Dub-Wrecker schreef: Wel hing ik op een gegeven moment in een groep met twee wit-groene hollanders die hingen allemaal in mijn wiel tot ik dacht effe komaf te maken met mijn "helpers" en volgas verkeerd reed #-o. die zijn dan nog ne minuut voor mij gefinnishd.
met die manne heb ik bijna gans de wedstrijd samen gereden. maar die keken na 50k meer achteruit, terwijl er voor ons nog veel marge was. toen zij moesten stoppen aan de laatste bevoorrading, kwam mijn camelbag eindelijk tot zen recht en heb door doorgeduwd.
Gebruikersavatar
Dub-Wrecker
Mountainbiker
Berichten: 244
Lid geworden op: ma 03 mar 2008 13:34
Rijdt met: VN redwood & swingbike
Contacteer:

Bericht door Dub-Wrecker »

Vond ik nu is geen goed gezelschap se, moedig dat je daar een deel van uw dag bij zit :-D volgende keer moete wij een team vormen, heb iemand nodig die de pijlen ziet en had zeer tevreden geweest met plaats 10 ofzo :wink:
Dimi...
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: di 23 sep 2008 10:40
Rijdt met: Trek 8500 2009
Contacteer:

Bericht door Dimi... »

Goohooni schreef:
Dub-Wrecker schreef: Wel hing ik op een gegeven moment in een groep met twee wit-groene hollanders die hingen allemaal in mijn wiel tot ik dacht effe komaf te maken met mijn "helpers" en volgas verkeerd reed #-o. die zijn dan nog ne minuut voor mij gefinnishd.
met die manne heb ik bijna gans de wedstrijd samen gereden. maar die keken na 50k meer achteruit, terwijl er voor ons nog veel marge was. toen zij moesten stoppen aan de laatste bevoorrading, kwam mijn camelbag eindelijk tot zen recht en heb door doorgeduwd.
Ik was dan die 4de man die er nog net kon blijven aanhangen bergop :-) Zwarte outfit met reclame van Volvo-Nissan.
Aan de laatste bevoorrading idd gestopt om drinkbus te vullen en dan enkel met die 2 nederlanders verder gereden om dan in het laatste half uur toch finaal te moeten plooien.
Bij het oprijden van laatste klimmetje (downhill zone) nog door iemand voorbij gestoken geweest door Dub-Wrecker blijkbaar :-D Zat duidelijk stuk frisser nog dan ik.
Vond het al merkwaardig dat er nog iemand uit achtergrond kwam, verkeerd gereden blijkt nu.
Toch erg tevreden met 17de plaats algemeen en 5de elite, maximum eruit gehaald...
Plaats reactie