Grand Raid Godefroy 2012

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
Orbe@
Mountainbiker
Berichten: 85
Lid geworden op: ma 05 mei 2008 14:27
Rijdt met: Orbea Satellite

Bericht door Orbe@ »

Goohooni schreef:voor 25 euro mag je veeleisend zijn, en moet een tijdsregistratie piekfijn in orde zijn. ik vind het spijtig, maar dat doet niks aan het feit dat ik me daar heel goed geamuseerd heb!
ik deel uw mening =D>
kona_bikearena
Mountainbiker
Berichten: 186
Lid geworden op: wo 08 feb 2012 23:02
Rijdt met: kona-kula watt 2012, CKT 396 koersfiets model 2013, Thompson CR650 Carbon
Contacteer:

Bericht door kona_bikearena »

Heb de 70 km gedaan. reed gedurende 30 km in een kopgroep van 20 man ongeveer. Heb toen in de eerste echte steile klim mijn benen eens getest en die van de andere en ben toen zonder het te beseffen weggereden van deze groep. rond 45 km nog twee man ingehaald en toen kreeg ik te horen dat ik derde hing. op 10 km van het einde zag ik iemand van de 70 km langs de kant staan, bleek dit de 2de te zijn. Uiteindelijk 40 km alleen gereden en 2de geëindigd op de 70 km. had een gemiddelde van 25.5 km/h wat ik toch snel vindt voor die streek, nuja het was dan ook gelukkig droog. Ik deel de mening dat de rode pijlen niet goed zichtbaar zijn. op 1 punt hing er zelfs een pijl niet meer maar had gelukkig de juiste richting gekozen. al bij al een zalige dag geweest.
enzokoereur
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: za 12 mar 2011 20:06
Rijdt met: Prorace metis,corratec superbow

Bericht door enzokoereur »

Dub-Wrecker schreef:Weet er iemand of er voor de 70km ook podiums waren per klasse of enkel algemeen? voor het waals kampioenschap op de 90 wel heb ik ergens gezien.
per klasse ,alle bij de 40 toch dus bij de 70 normaal ook
Gebruikersavatar
Dub-Wrecker
Mountainbiker
Berichten: 244
Lid geworden op: ma 03 mar 2008 13:34
Rijdt met: VN redwood & swingbike
Contacteer:

Bericht door Dub-Wrecker »

#-o volgende keer toch maar iets langer wachten dan...
Gebruikersavatar
Enfant terrible
Mountainbiker
Berichten: 310
Lid geworden op: za 05 feb 2005 22:09
Rijdt met: Lapierre XR 629 2017 / Giant ATX Team

Bericht door Enfant terrible »

kona_bikearena schreef:...Uiteindelijk 40 km alleen gereden en 2de geëindigd op de 70 km. had een gemiddelde van 25.5 km/h wat ik toch snel vindt voor die streek, nuja het was dan ook gelukkig droog. ...
De 70 is nu niet bepaald een zware tocht. Maar het zaakje afhaspelen
aan dit tempo en 2e eindigen : knap jong !! =D>
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Bericht door Reflex »

Goohooni schreef:voor 25 euro mag je veeleisend zijn, en moet een tijdsregistratie piekfijn in orde zijn. ik vind het spijtig, maar dat doet niks aan het feit dat ik me daar heel goed geamuseerd heb!
Of het nu 25 euro of 5 euro kost, als men aangeeft dat het een chrono is moeten de tijden kloppen. Er zijn veel mensen die de tocht niet rijden als wedstrijd maar er zijn er ook veel die dat wel doen. Als je al die uren volle bak hebt gereden wil je ook de eer ervoor hebben en dan wil je weten wat je nu waard was.
Goohooni
Mountainbiker
Berichten: 295
Lid geworden op: wo 18 mei 2011 22:37
Rijdt met: Stumpjumper ht comp 29er

Bericht door Goohooni »

Reflex schreef:
Goohooni schreef:voor 25 euro mag je veeleisend zijn, en moet een tijdsregistratie piekfijn in orde zijn. ik vind het spijtig, maar dat doet niks aan het feit dat ik me daar heel goed geamuseerd heb!
Of het nu 25 euro of 5 euro kost, als men aangeeft dat het een chrono is moeten de tijden kloppen. Er zijn veel mensen die de tocht niet rijden als wedstrijd maar er zijn er ook veel die dat wel doen. Als je al die uren volle bak hebt gereden wil je ook de eer ervoor hebben en dan wil je weten wat je nu waard was.
ja, tijdsregistratie moet altijd in orde zijn.

voor 25 euro verwacht ik ook wat extra's tov een chrono van 7. en dat heb ik wel een beetje gemist daar in bouillon (ook eerder al in de HOT)
Gebruikersavatar
bve
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: di 07 dec 2010 18:58
Rijdt met: Scott Spark RC ( Custom build )

Bericht door bve »

Reflex schreef:
Goohooni schreef:voor 25 euro mag je veeleisend zijn, en moet een tijdsregistratie piekfijn in orde zijn. ik vind het spijtig, maar dat doet niks aan het feit dat ik me daar heel goed geamuseerd heb!
Of het nu 25 euro of 5 euro kost, als men aangeeft dat het een chrono is moeten de tijden kloppen. Er zijn veel mensen die de tocht niet rijden als wedstrijd maar er zijn er ook veel die dat wel doen. Als je al die uren volle bak hebt gereden wil je ook de eer ervoor hebben en dan wil je weten wat je nu waard was.
+1
legend
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 01 jun 2009 19:31
Rijdt met: Cannondale Rush

Bericht door legend »

Ja hoor 1 week en een paar dagen later, en er zijn eindelijk uitslagen met tijden.
Gebruikersavatar
Dub-Wrecker
Mountainbiker
Berichten: 244
Lid geworden op: ma 03 mar 2008 13:34
Rijdt met: VN redwood & swingbike
Contacteer:

Bericht door Dub-Wrecker »

Lap daar gaat mn tweede plaats! toch nog net op het podium dus mogen ze mijn medaille opsturen :wink:
Plaats reactie