BK 2005 in Tervuren?

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
SOM epic ghost
Mountainbiker
Berichten: 981
Lid geworden op: wo 11 aug 2004 22:44
Rijdt met: ghost scandium team/ridley/specialized epic marathon
Contacteer:

Bericht door SOM epic ghost »

@ adri

dat is nu eens deftige praat.
'k ben da gezever van flauwe parkoers en gemakkelijk en niet technisch beu

als het een klein bochtje is neem je die aan 30km/u en dan is dat ook een moeilijke.

je gaat steeds tot het maximum(gevoel) en dan kost elke pedaaltrap inspanning.

een korte helling neem je op de grote plaat en boven doet da dan ook zeer.

waren alle XC parkoers maar zo ipv over akkers te stuiteren
Gebruikersavatar
tarzan2
Mountainbiker
Berichten: 488
Lid geworden op: ma 20 dec 2004 13:29
Rijdt met: Reven

Bericht door tarzan2 »

A d r i schreef:Een wedstrijd op eender welk parkoers is moeilijk. Er wordt steeds volle bak gegaan, wat ook het parkoers is.
Ik vond den beker van België in viane (geraardsbergen) moeilijk omdat ie zo makkelijk was #-o Maar dat is weer een iets ander verhaal.
Gebruikersavatar
slow motion
Mountainbiker
Berichten: 256
Lid geworden op: vr 28 mei 2004 16:26
Rijdt met: 20", 28" en 29"
Contacteer:

Bericht door slow motion »

tarzan2 schreef:Ik vond den beker van België in viane (geraardsbergen) moeilijk omdat ie zo makkelijk was #-o Maar dat is weer een iets ander verhaal.
Daar kon de modale baancoureur zich laten gaan, terwijl dezelfde baancoureur zich na 2km in Tervuren waarschijnlijk afvraagt waarom hij het in zijn hoofd heeft gehaald om hier te starten =D>
joeke
Mountainbiker
Berichten: 523
Lid geworden op: vr 27 dec 2002 20:16
Rijdt met: Granville HTi, Orbea Occam 29

Bericht door joeke »

Hallo,

Bedankt voor de tips. Drank na de wedstrijd enz...

Rondetijden : Zie den bond. Ik hoop dat ze eens naar de renners luisteren en hun licht eens opsteken bij grotere organisaties. Ze kunnen nog veel leren.

Nogmaals organiseren. Moeten we nog bekijken, maar op dezelfde locatie wordt het niet meer toegestaan. We zien wel.

Groetjes,

Joeke
Plaats reactie