09-10 Juli Muur van Geraardsbergen Belgacom mtb gp UCI 1

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
pervelo
Pro
Berichten: 141
Lid geworden op: di 18 okt 2005 13:29
Rijdt met: Thompson/Bmc/pervelo bike/tune,chris king,no tubes,black spire.......

Bericht door pervelo »

Bij deze wil ik in de naam van de RTV VZW iedereen bedanken die dit event mogelijk heeft gemaakt. =D> =D>
Ik mag wel zeggen dat het voor het 2de jaar op rij een succes is,en ook dat er zullen altijd dingen zijn die wel beter kunnen.
Onze mensen hebben hieraan ontzettend vele uren gewerkt en dit is niet vanzelfsprekend!BEDANKT! =D> =D> =D> =D> =D>

@ Vince:Een beetje flauw om zo te reageren.
Als voorzitter van de Race To Victory VZW komen alle negatieve en positieve reactie's natuurlijk direct op mijn persoon neer.
Het is echter een ganse VZW die bezig is met dit event te organiseren en dit allemaal vrijwillig.
Weet dat wij dit doen voor de MTB en zonder sponsors die idd een VIP en parking appart hebben dit NIET mogelijk is!
Zelfs toen we een Flanderscup deden hadden we dit al,hoe zouden wij anders kunnen groeien.
Commentaar geven is gemakkelijk,positief zijn idd een beetje moeilijker.
Mss eens zelf proberen een organisatie op poten te zetten.
Gebruikersavatar
poly
Mountainbiker
Berichten: 68
Lid geworden op: ma 24 mar 2008 18:44
Rijdt met: kader merida O.Nine Pro 1000-D Matt UD

Bericht door poly »

alweer een dikke proficiat voor danny001.
prachtig werk man :-D :-D :-D
Gebruikersavatar
vince 78
Mountainbiker
Berichten: 274
Lid geworden op: do 28 feb 2008 22:45

Bericht door vince 78 »

Rudi,
zoals ik al zei,zonder coreurs zou je nie eens sponsers,laat staan VIPS moeten zoeken of hebben..
Als het dan toch moet met VIPS,en alles top moe zijn..laat die gasten hun auto parkeren 2.5km verder en laat ze afhalen met VIP busjes,komt dan nog beter over!!
Ben benieuwd of je VIPS ook om de twee uur naar de parkeerautomaat moesten trouwens...
Laatst gewijzigd door vince 78 op ma 11 jul 2011 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Haaike
Mountainbiker
Berichten: 714
Lid geworden op: di 05 dec 2006 11:55
Rijdt met: Thompson Mach5

Bericht door Haaike »

Fotoreeks van de Dames Elite & Juniores en de Heren Elite & Beloften van mijn broer.

En hier nog filmpje van de Dames Elite & Juniores en Heren Elite & Beloftes van mij.

@pervelo: dat stuk aan de Duivelsputten, is dat altijd toegankelijk of is dat privé? Had zaterdag héél veel goesting om er ook eens af te rijden, maar was met de koersfiets gekomen (was ook eindje rijden voor met de mtb), dus moest het mogelijk zijn, dan zou ik dat graag wel eens gaan testen :drunk:
In alle geval: aan jou & je team proficiat! Ik was heel aangenaam verrast van wat er allemaal in het parcours zat!
Laatst gewijzigd door Haaike op di 12 jul 2011 00:32, 3 keer totaal gewijzigd.
mlw
Mountainbiker
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 14 mei 2007 10:16
Rijdt met: Specialized Stumpjumper Marathon 2007

Bericht door mlw »

Heb als Nederlander genoten van het parcours en de organisatie. Wat mij betreft prima geregeld, goede organisatie en een top parcours. Voor mij als vlaklander wel pittig, maar wel zoals mtb'en hoort te zijn!

Bedankt!
Gebruikersavatar
pervelo
Pro
Berichten: 141
Lid geworden op: di 18 okt 2005 13:29
Rijdt met: Thompson/Bmc/pervelo bike/tune,chris king,no tubes,black spire.......

Bericht door pervelo »

Haaike schreef:Fotoreeks van de Dames Elite & Juniores en de Heren Elite & Beloften van mijn broer.

En hier nog filmpje van de Dames Elite & Juniores en Heren Elite & Beloftes van mij.

@pervelo: dat stuk aan de Duivelsputten, is dat altijd toegankelijk of is dat privé? Had zaterdag héél veel goesting om er ook eens af te rijden, maar was met de koersfiets gekomen (was ook eindje rijden voor met de mtb), dus moest het mogelijk zijn, dan zou ik dat graag wel eens gaan testen :drunk:
In alle geval: aan jou & je team proficiat! Ik was heel aangenaam verrast van wat er allemaal in het parcours zat!
Dit stuk is privé....mss dat we dit in de toekomst wel eens gaan openzetten op een weekend???? Veel hangt af van de eigenaar natuurlijk.
Gebruikersavatar
Haaike
Mountainbiker
Berichten: 714
Lid geworden op: di 05 dec 2006 11:55
Rijdt met: Thompson Mach5

Bericht door Haaike »

pervelo schreef:Dit stuk is privé....mss dat we dit in de toekomst wel eens gaan openzetten op een weekend???? Veel hangt af van de eigenaar natuurlijk.
Ok, spijtig, maar dan blijven we er uiteraard af.
Danny001
Mountainbiker
Berichten: 113
Lid geworden op: vr 04 mar 2011 22:02
Rijdt met: MBK

Bericht door Danny001 »

Hoed af voor Pervelo en zijn team. =D>
zwiebertje
Mountainbiker
Berichten: 898
Lid geworden op: za 21 jan 2006 18:05
Rijdt met: Ne rappen no name,'t is de man die telt

Bericht door zwiebertje »

En het bikepark is gans het jaar open,gratis of betalend?
Heb zaterdag erg genoten in de namiddag van al het geen er hier gepresenteerd werd!
Bikepark tussendoor eens afgewandeld bij gebrek aan fiets en goedgekeurd!
Die duivelsputten zijn echt wel de max. voor de gevorderde biker,maar leken me gevaarlijk voor alle anderen?
Zelfs onze meervoudige master-wereldkampioen maakte op dit parcours hier,een fataal foutje in de race!
Zondag met een wedstrijdrijder gesproken die hier niet meer terugkeerd na een dubbele beenbreuk vorig jaar!
Gebruikersavatar
sofeurken
Mountainbiker
Berichten: 769
Lid geworden op: za 18 mar 2006 17:43
Rijdt met: ene in zwart wit

geraardsbergen

Bericht door sofeurken »

@haaike mooie filmpjes,krijg direkt zin om ook s mee te doen! :bounce:
Plaats reactie