Urbano Beachrace Oostende

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
MX jorgy
Mountainbiker
Berichten: 976
Lid geworden op: di 01 mei 2007 13:57
Rijdt met: Niner EMD en Niner Air9 Cabon

Re: Urbano Beachrace Oostende

Bericht door MX jorgy »

ik heb een flyer gekregen aan de inschrijving in De Panne
- datum: zondag 20/01/2013
- starttijd: 11u
- afstand: 26-52km
- route: oostende-blankenberge-oostende
- inschrijven: http://www.startracking.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-organisatie: Urbano-Thijs Cyclingteam
- locatie: vuurtorenweg Oostende

Dus ja,de afstand is veranderd,maar voor de rest is alle info er toch?
Fujibiker
Mountainbiker
Berichten: 122
Lid geworden op: vr 19 mar 2010 09:15
Rijdt met: Fuji

Re: Urbano Beachrace Oostende

Bericht door Fujibiker »

hallo, heb vernomen dat de korte afstand een half uurtje later ging starten, zou niet slecht zijn of wordt het toch een gezamelijke start
pompierke 349
Mountainbiker
Berichten: 259
Lid geworden op: zo 21 feb 2010 16:40
Rijdt met: Mtb.Scott scale, Beachbike Pro winner

Re: Urbano Beachrace Oostende

Bericht door pompierke 349 »

ik ben al blij dat er nog een strandrit bij is
want de conditie zit voor de moment goed (o) (o) (niet dat ik ne topper ben hoor, just for fun)
en voor te wassen water genoeg aan de zee :-D :-D
Gebruikersavatar
robin
Mountainbiker
Berichten: 753
Lid geworden op: zo 25 dec 2005 11:25
Rijdt met: spark RC, Pro winner 29er beach bike

Re: Urbano Beachrace Oostende

Bericht door robin »

zaskar72 schreef:
imb schreef:
Putkop schreef:ja, stel je voor...

wees al blij dat er nog een club zoiets wil organiseren. Als er geen douches zijn, so be it.

Doe een teiltje water mee van thuis om je snel te verfrissen en was jezelf thuis. Ziezo, opgelost!


Grtz.

zo denk ik er ook wel over, er mocht wel wat meer info zijn maar het is niet dat er ieder weekend een strandrace is,dus laten we al blij zijn dat we kunnen racen op het zand

Niet akkoord [-X [-X [-X Ik vind het niet kunnen dat er geen warme douche's zijn! Na zo een rit heb je meestal kou en toch bezweet & vuil. Dan moet ik nog 130km met de auto rijden in zweetgeur en met zand op mijn lichaam. Ik zeg:" Ofwel organiseer je iets te goei ofwel doe je het niet." Kijk naar de organisatie van Houffalize die organiseren het liever niet dan half. Ik vind gewoon dat die hele strandrace geboycot moet worden. Om ons geld binnen te halen da lukt wel maar om ons deftige douche's te geven dan weer niet. Zielig ! En zelfs als er geen douche gelegenheid in de buurt is dan nog, nog nooit gehoord van douchewagens ??

rij een beetje trager, je zweet dan niet!!

see you all on the beach !!!!
Janmaan
Mountainbiker
Berichten: 26
Lid geworden op: vr 26 nov 2010 20:23
Rijdt met: weg/strand

Re: Urbano Beachrace Oostende

Bericht door Janmaan »

zaskar72 schreef:Blijkbaar zijn het hier dus allemaal vuile mensen die het woord hygiëne nog niet begrijpen.
En als iedereen moet komen douchen in die camionette zal het ook lang aanschuiven zijn.
De organisatie is verantwoordelijk voor douche's dus dat die er nu zijn in een sporthal of zo of dat die er ni zijn dan moet men douchewagens voorzien. Da's toch logisch! Het is net hetzelfde als je een café zou openen zonder sanitaire voorzieningen. Bah vuile mensen ! :-&


Blijkbaar is er hier vooral ene die verschrikkelijk kan zagen.
Basisinfo is beschikbaar en mail met info volgt na 15 januari.
Je hebt nu al 3 pagina's lang je punt gemaakt. Ofwel schrijf je je in en stop je met zagen ofwel hoepel je hier van dit topic op en kruip je in je Jacuzzi of ga je een toertocht doen in de doucheruimtes van je plaatselijke sporthal.

Er zijn een paar 100 mensen die verschrikkelijk content zijn met een strandrace van 64 km. Daar kan de bijzaak niet tegen op.

Een washand, een bidon water en met je bloot gat nevenst den otto. En dan voel je je een compleet ander mens.

http://fast.mediamatic.nl/f/mbjq/image/ ... 65-236.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

PS In 1972 bestonden er nauwelijks douches. Get a life of organiseer zelf eens iets!
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2227
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

Re: Urbano Beachrace Oostende

Bericht door zaskar72 »

Janmaan schreef:
zaskar72 schreef:Blijkbaar zijn het hier dus allemaal vuile mensen die het woord hygiëne nog niet begrijpen.
En als iedereen moet komen douchen in die camionette zal het ook lang aanschuiven zijn.
De organisatie is verantwoordelijk voor douche's dus dat die er nu zijn in een sporthal of zo of dat die er ni zijn dan moet men douchewagens voorzien. Da's toch logisch! Het is net hetzelfde als je een café zou openen zonder sanitaire voorzieningen. Bah vuile mensen ! :-&


Blijkbaar is er hier vooral ene die verschrikkelijk kan zagen.
Basisinfo is beschikbaar en mail met info volgt na 15 januari.
Je hebt nu al 3 pagina's lang je punt gemaakt. Ofwel schrijf je je in en stop je met zagen ofwel hoepel je hier van dit topic op en kruip je in je Jacuzzi of ga je een toertocht doen in de doucheruimtes van je plaatselijke sporthal.

Er zijn een paar 100 mensen die verschrikkelijk content zijn met een strandrace van 64 km. Daar kan de bijzaak niet tegen op.

Een washand, een bidon water en met je bloot gat nevenst den otto. En dan voel je je een compleet ander mens.

http://fast.mediamatic.nl/f/mbjq/image/ ... 65-236.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

PS In 1972 bestonden er nauwelijks douches. Get a life of organiseer zelf eens iets!

Zoals ik eerder al schreef als wij iets organiseren is het met douche's! Ik heb Meirhaeghe, Absalon of Hermida niet horen klagen in onze MTB wedstrijden en in onzecyclo Gilbert ook ni. Dus 't moet toch zijn dat het bij ons wel in orde is hé.....
Maar bon zijt gerust ik kom niet rijden tussen vuile mensen, 't gedacht alleen al dat jullie je niet hebben gewassen na het opstaan :-&
Moayer
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 19 nov 2012 11:31
Rijdt met: Cube

Re: Urbano Beachrace Oostende

Bericht door Moayer »

Man man man, gaat daarmee naar den oorlog! :-D

1 ding is zeker... Ik kan niet wachten tot volgende week zondag!
Gebruikersavatar
MX jorgy
Mountainbiker
Berichten: 976
Lid geworden op: di 01 mei 2007 13:57
Rijdt met: Niner EMD en Niner Air9 Cabon

Re: Urbano Beachrace Oostende

Bericht door MX jorgy »

Da ga ni,want hij kan em daar ni deftig wassen #-o
Gebruikersavatar
robin
Mountainbiker
Berichten: 753
Lid geworden op: zo 25 dec 2005 11:25
Rijdt met: spark RC, Pro winner 29er beach bike

Re: Urbano Beachrace Oostende

Bericht door robin »

Startnummers staan op,startracking!!!!!
Gebruikersavatar
alainvwbike
Mountainbiker
Berichten: 162
Lid geworden op: za 11 feb 2006 15:02
Rijdt met: Scott Spark + Scott 29er

Re: Urbano Beachrace Oostende

Bericht door alainvwbike »

Start is volgens site organisatie om 11u30 en niet om 11u ??
Plaats reactie