11de oetermarathon op 19 augustus 2007

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
bonie+kevin
Mountainbiker
Berichten: 174
Lid geworden op: do 13 apr 2006 20:24
Rijdt met: is my biggest love

Bericht door bonie+kevin »

Ziet er tof uit,hopelijk valt het weer mee en kunnen we voor de eerste keer de 100km halen.We zien er nu al naar uit.
Ps: nog steeds geen bevestiging van onze inschrijvingen mar blijkbaar geeft men die niet.Hopelijk is dan ook alles in orde.
Flip FSR
Mountainbiker
Berichten: 3065
Lid geworden op: di 03 feb 2004 13:42

Bericht door Flip FSR »

Ramboke schreef:Zo ziet het klimpad eruit van de 1ste terril

http://img443.imageshack.us/img443/1535/padjeyz1.jpg

Genoeg redenen dus om af te zakken!!!

Greetz
Deze is steiler dan hij op de foto lijkt... maar het zijn vooral de houten balken die er veel de nek omdoen, vooral als ze vochtig zijn 8) :P
Gebruikersavatar
Hemd
Mountainbiker
Berichten: 2385
Lid geworden op: di 21 mar 2006 22:34
Rijdt met: Vanalles e bekke

Bericht door Hemd »

Deze is steiler dan hij op de foto lijkt... maar het zijn vooral de houten balken die er veel de nek omdoen, vooral als ze vochtig zijn
En toch krijg ik gene schrik !!! :lol:
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Gezien de gebrekkige conditie van het moment moet ik dit jaar helaas afzien van deelname. :cry: Hopelijk gaat het fysieke leed dat ik dit jaar mocht lijden nu wat achteruit zodat ik over enkele maanden terug op mijn normale niveau kan rijden. [-o< [-o<
Josss
Mountainbiker
Berichten: 157
Lid geworden op: za 23 okt 2004 21:57
Rijdt met: Gary Fischer Sugar

Bericht door Josss »

bonie + kevin schreef:
Ps: nog steeds geen bevestiging van onze inschrijvingen mar blijkbaar geeft men die niet.Hopelijk is dan ook alles in orde.
uw inschrijving is oké.
Wat het parcours betreft , moet ik toch even zeggen dat hetgeen voor en na de terrils komt , zeker niet mag onderschat worden.
Zo is er een nieuw stukje van 1km bijgekomen waarin 2 korte nijdige hellingen zitten waarvan de laatste zeker zo moeilijk te beklimmen en af te dalen is is als de terrils (vooral technisch en steil over een prachtige singeltrack)
See You !
Gebruikersavatar
Ramboke
Mountainbiker
Berichten: 272
Lid geworden op: wo 27 sep 2006 17:19
Rijdt met: Ridley Tiger, Giant

Bericht door Ramboke »

Flip FSR schreef:
Ramboke schreef:Zo ziet het klimpad eruit van de 1ste terril

http://img443.imageshack.us/img443/1535/padjeyz1.jpg

Genoeg redenen dus om af te zakken!!!

Greetz
Deze is steiler dan hij op de foto lijkt... maar het zijn vooral de houten balken die er veel de nek omdoen, vooral als ze vochtig zijn 8) :P
Dat ge dat maar weet! Deze foto is getrokken juist na de allerlaatste bocht en dus juist voor de top van de 1e terril. Wie daar nog op de fiets zit mag er zeker van zijn dat hij de andere 2 terrils kan oprijden.

Greetz
LMTB
Mountainbiker
Berichten: 633
Lid geworden op: vr 08 nov 2002 19:12
Rijdt met: een nieuwe met groene strepen

Bericht door LMTB »

GF je kan natuurlijk ook de 2O 4O hier doen af ga je het platte parcours in [-X Helchteren [-X , Stom he had nr 2 al klaar voor je.
LMTB
Mountainbiker
Berichten: 633
Lid geworden op: vr 08 nov 2002 19:12
Rijdt met: een nieuwe met groene strepen

Bericht door LMTB »

GF je kan natuurlijk ook de 2O 4O hier doen af ga je het platte parcours in [-X Helchteren [-X , Stom he had nr 2 al klaar voor je.
mark 01
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: vr 04 feb 2005 11:06
Rijdt met: ghost

Bericht door mark 01 »

LMTB gij zijt al vroeg op vandaag en dat in uw verlof
Gebruikersavatar
endorfin
Mountainbiker
Berichten: 3274
Lid geworden op: ma 24 jan 2005 18:57
Rijdt met: Adventurebybike.be
Contacteer:

Bericht door endorfin »

Ingeschreven en betaling ga ik seffes nog doen :wink:

Vorig jaar was de tocht prima, alleen hoop ik nu op beter weer, want die regen was toch niet alles
Plaats reactie