Hel van Kasterlee 2013

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Tiry
Mountainbiker
Berichten: 129
Lid geworden op: vr 10 dec 2010 21:45
Rijdt met: Cube-Brent-cannondale

Re: Hel van Kasterlee 2013

Bericht door Tiry »

ik en enkele mede bikers wilden ons ook inschrijven maar 81€ vinden we wat aan de hoge kant...
Gebruikersavatar
MAD MAX
Mountainbiker
Berichten: 221
Lid geworden op: vr 14 dec 2007 16:59
Rijdt met: Specialized Stumpjumper 29

Re: Hel van Kasterlee 2013

Bericht door MAD MAX »

Tja... als ik het afweeg tegenover een volle triathlon waar het startgeld boven de €300,- oploopt, is De HEL een koopje!!! Enkel diegenen die al mee deden en zien hoe de wedstrijd tot in de puntjes verzorgd is kunnen dit beamen. Bovendien is de entree over de rode loper in combinatie met de onevenaarbare speaker Hans ONBETAALBAAR =D>
Gebruikersavatar
WebEdje
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: wo 26 nov 2008 09:38
Rijdt met: Seven Sola SL

Re: Hel van Kasterlee 2013

Bericht door WebEdje »

81Euro voor zulk een hele dag plezier en fun is HELEMAAL niet veel !! Je weet zelf als je wedstrijden meedoet of zelfs marathons loopt je snel tientalle euro's moet neertellen.

Niet nadenken en gewoon doen !!
Gebruikersavatar
Wald Herr
Mountainbiker
Berichten: 448
Lid geworden op: di 21 okt 2003 21:51
Rijdt met: EdNine
Contacteer:

Re: Hel van Kasterlee 2013

Bericht door Wald Herr »

WebEdje schreef: Niet nadenken en gewoon doen !!
Da heb ik nog es gedaan se..
Na 2 jaar geheelonthouding gisteren ingeschreven voor nummerke 7... :bounce: (o)

Al heeft ons madam me ook wel zot verklaard om 81€ te betalen om uw eigen nen helen dag af te beulen.. :lol:
Gebruikersavatar
Wald Herr
Mountainbiker
Berichten: 448
Lid geworden op: di 21 okt 2003 21:51
Rijdt met: EdNine
Contacteer:

Re: Hel van Kasterlee 2013

Bericht door Wald Herr »

't is tegenwoordig wel heel stillekes hier.. Iedereen op FB ??? :wink:
Vandaag na den TT van Lommel nog es een toerke gaan doen op het parcours. het ligt er uiteraard zeer snel bij.
' k geef hier nog ff mee dat er bij den doortocht over het 2e maïsveld (links langs het bos en dan richting fietspad prinsenpark) een verharde strook aan het komen is door de sporen van wagens.. Of het een initiatief van de organisatie of van een creatieve deelnemer is, I don't know... Maar ik kan het alleen maar toejuichen want die baggerstrook hoeft echt niet (o) (o)
Voor de rest duimen dat we zo'n dag als vandaag mogen hebben den 21e.. :bounce:
Gebruikersavatar
Wald Herr
Mountainbiker
Berichten: 448
Lid geworden op: di 21 okt 2003 21:51
Rijdt met: EdNine
Contacteer:

Re: Hel van Kasterlee 2013

Bericht door Wald Herr »

Een week voor de hel en nulnada posts ??
Den topic is dood.. :( :(
Lang leve FB ??? #-o
Plaats reactie