DE PANNE BEACHRACE 20/11

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Vlammer
Mountainbiker
Berichten: 148
Lid geworden op: zo 05 jun 2005 14:36
Rijdt met: Specialized Epic Expert, Colnago ARTE, Ridley Scorpion, Scott scale ltd

Bericht door Vlammer »

Weet iemand al waar je de volledige uitslag kunt vinden?
Gebruikersavatar
Nico
Mountainbiker
Berichten: 61
Lid geworden op: ma 20 okt 2003 12:44

Bericht door Nico »

wie won er?
Vlammer
Mountainbiker
Berichten: 148
Lid geworden op: zo 05 jun 2005 14:36
Rijdt met: Specialized Epic Expert, Colnago ARTE, Ridley Scorpion, Scott scale ltd

Bericht door Vlammer »

Bjorn Rondelez
Gebruikersavatar
BeacheD
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: wo 01 dec 2004 15:20
Rijdt met: scott scale

Bericht door BeacheD »

Na mijn relatief zware val van vorig jaar besloot ik om niet meer te starten in de panne.te gevaarlijk & te veel volk.ik mtb ifv mijn triathlonseizoen dus ja. echter was ik wel van de partij om eens te komen kijken. Wat een spektakel, het was dus de eerste keer dat ik die mannen zag rijden, die eerste, ongelooflijk. Die massastart had bijne een estethische waarde !Die mannen bollen door da los zand alsof het niets is, Rondelez, petje af, ik zag je wegdemareren en dan alleen standouden tegen wind, echt chapeau. Ik heb me zeer goed geamuseerd vandaag, heb schitternde sport gezien, op alle niveaus, werkelijk, zeer mooi. Het stak toch wel een beetje toen ik de mannen waarmee ik normaal samen in de koers zit zag passeren, maar eigelijk had het wel zijn charme om alles eens van de andere kant te bekijken.
En hansje...kzal nog es roepen eh voor u !
Roeki
Mountainbiker
Berichten: 693
Lid geworden op: di 04 jan 2005 22:32
Rijdt met: nen harde, ne zachte en ne racer

Bericht door Roeki »

The Raceface schreef:Ah Roeki, 'k heb dienen gast ook bijna omver gereden. Van waar kwam die uitgekropen ? :evil: :evil:
Dan was jij het met dienen outfit met vanachter die reclame van in wervik? Ikke diene met zwart en oranje van 2mega.
Gebruikersavatar
The Raceface
Mountainbiker
Berichten: 340
Lid geworden op: za 28 dec 2002 17:15
Rijdt met: EDNINE

Bericht door The Raceface »

Yes
Gebruikersavatar
Goldfinger1
Mountainbiker
Berichten: 199
Lid geworden op: do 11 aug 2005 12:22
Rijdt met: Specialized Sworks M5

Bericht door Goldfinger1 »

ook terug, mosseltjes gegeten na de race. Geklokt op 2u07, wat 15 minuten sneller is dan mijn vorige deelname! Al bij al zeer tevreden, ook eens kikvorsperspectief mogen uitproberen, zonder erg maar de schrik zit er toch even in! Nog een vraagje!
WIE IS ER ZIJN DURE FIETSSCHOENEN VERGETEN IN DE KLEEDKAMER???? HIJ MAG ZE BESCHRIJVEN EN KOMEN AFHALEN OF IK STUUR ZE EVENTUEEL OP!
Gebruikersavatar
The Raceface
Mountainbiker
Berichten: 340
Lid geworden op: za 28 dec 2002 17:15
Rijdt met: EDNINE

Bericht door The Raceface »

Zijn het witte met rode stippen en maat 52, dan zijn het de mijne
:lol: :lol:
Roeki
Mountainbiker
Berichten: 693
Lid geworden op: di 04 jan 2005 22:32
Rijdt met: nen harde, ne zachte en ne racer

Bericht door Roeki »

Neen het zullen rode met witte stippen zijn en nen 52, van mij :lol:
Gebruikersavatar
psychotic
Mountainbiker
Berichten: 44
Lid geworden op: za 03 sep 2005 13:29
Rijdt met: Xcluziv 053

Bericht door psychotic »

Had ook alle moed bijeen geraapt om te starten ( na 6 jaar geen fiets gezien te hebben ) toch op plaats 889 beland in een goeie 2 uur e een half ( kweet nie de juiste tijd ), toch content, doelstelling was enkel uitrijden, dus mag niet klagen.
Op het laatste krampen beginnen krijgen in linker kuit ( beetje ervoor mijn pedaal tegen geslaan => blauwe plekken en schrammen zal beetje teveel in verzuring gezeten hebben )

Dan ook nog merci aan die gast die mijn deraileur vastgezet heeft ( die was losgekomen in de eerste ronde )
Ge hebt enen te goed van mij.
Plaats reactie