BK POLITIEDIENSTEN te Oostende

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
zoldersebikeric
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: zo 05 feb 2006 15:00
Rijdt met: Specialized Epic 2008 - Prorace

Bericht door zoldersebikeric »

Het was echt een prachtige organisatie. Goed gedaan collega's.

Het weer was goed, de overnachting was perfect, de ambiance was goed, alleen de benen en of het kopje waren slecht.

Proficiat aan iedereen en Marc nog eens bedankt voor de Battle he.
Gebruikersavatar
Stievie
Mountainbiker
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 14 feb 2005 14:07
Rijdt met: U6 Granville Comp, Mavic Crossmax SL, Michelin Mountain Xtreme, en de rest kon er nie meer bij...
Contacteer:

Bericht door Stievie »

Puike organisatie, prachtig weertje, perfect parcours, sportieve deelnemers, kortom...wij hebben ervan genoten!

Proficiat!!!

De mannen van de PZ Ronse.

ps. De spaghetti op de terugweg van Oostende naar Ronse heeft me gesmaakt :lol: ...bedankt aan de vrouw van de organisator die me in extremis een bordje meegaf, ge zijt ne schat :wink:
Gebruikersavatar
Thompe
Mountainbiker
Berichten: 188
Lid geworden op: zo 06 mar 2005 14:06
Rijdt met: Trek Top Fuel - Ridley Orca - Kona Nunu

Bericht door Thompe »

De organisatie was inderdaad TOP =D>
mooi parcours
yoeri
Mountainbiker
Berichten: 380
Lid geworden op: za 25 aug 2007 18:53
Rijdt met: Harelbeke / Gent

Bericht door yoeri »

Dit was inderdaad een organisatie waar clubs en organisatoren veel van kunnen leren. Alles was tot in de puntjes in orde! In vergelijking met sommige flanders-cup wedstrijden...
Het parcours was goed uitgetekend met veel afwisseling en stukken om te recupereren. De wielerpiste was hierin tof meegenomen.

marc vanomobilbiker schreef:Het was een pracht organisatie en gelukkig zaten de weergoden mee want anders zou het een superzwaar parcours zijn geweest.

De opbrengst gaat naar een goed doel en bij velen was de olympische gedachte aanwezig.

Nogmaals proficiat aan de twee, Camille en Yoeri, die mij voorgingen op het BK.

In extremis heb ik er nog voor gezorgd dat we, PZ Mechelen, tijdens de Battle of the bikers een podiumplaats hebben behaald en op 1 min van de tweede #-o

Marc, het tempo dat u samen met Camille ontwikkelde deed me toch diep gaan! Puik dat je na deze wedstrijd er nog in geslaagd bent om in de battle uw teamgenoten te helpen door de 3 laatste ronden nog een gelijkaardig hoog tempo te houden. Dit leverde jullie een verdiende bronzen medaille op.

Groeten en tot de volgende sportieve confrontatie.
yoeri
Mountainbiker
Berichten: 380
Lid geworden op: za 25 aug 2007 18:53
Rijdt met: Harelbeke / Gent

Bericht door yoeri »

Parcours van het BK en de battle;
(6.21km lang)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
toon...
Mountainbiker
Berichten: 89
Lid geworden op: ma 01 okt 2007 19:48
Rijdt met: parel witte hilset

Bericht door toon... »

zijn er fotos ?
wolfman
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 07 apr 2008 20:49
Rijdt met: klein

Bericht door wolfman »

Hallo,

Hier Wolfman, en parcourbouwer van het BK voor Politie. Leuk om de pos. reacties te horen. Het was inderdaad een geslaagde dag met heel wat sportieve deelnemers. Hopelijk kunnen we in de toekomst ook rekenen op dergelijke wedstrijden. Wat de foto's betreft van de wedstrijd. Deze worden eerstdaags op de site gezet. Nog veel plezier met het mtb'en

Wolfman 8)
marc vanomobilbiker
Mountainbiker
Berichten: 291
Lid geworden op: ma 02 okt 2006 09:37
Rijdt met: Specialized expert 29er/FRM urano team

Bericht door marc vanomobilbiker »

Wolfman

Nogmaals bedankt voor het mooie parcours en ik heb er nog enkele dagen plezier van gehad.
Gebruikersavatar
toon...
Mountainbiker
Berichten: 89
Lid geworden op: ma 01 okt 2007 19:48
Rijdt met: parel witte hilset

Bericht door toon... »

als er fotos zijn laat het maar weten
Barbwire Grachtbieter
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 20 okt 2008 20:58
Rijdt met: Pro Winner

Bericht door Barbwire Grachtbieter »

In naam van onze organisatie wens ik jullie allen te danken voor de positieve reacties aangaande het BK!

Wat de pasta betreft moet ik zeggen van het vrouwtje laten weten dat de slogan: ' Met liefde gemaakt,mmmmmmm dat smaakt' werd gehanteerd...

Via deze weg een dikke proficiat aan alle podiumlaureaten.
Onze zigen "Foxen" waren weer de max, "mijn" Katteiebieters gaven het beste van zichzelf

Laat ons hopen dat we met onze organisatie het vuur aan de lont hebben gestoken en dat er meer dergelijke wedstrijden worden georganiseerd.

In de wandelgangen zijn de geruchten van een Benelux-competitie, een MTB-criterium en dergelijke schering en inslag.
Laten we ze samen waar maken...

Voor de geïnteresseerden foto's zijn online te bekijken.
www.politie-oostende.be/mountainbike

Oenger èn...

Barbwire Grachtbieter
Plaats reactie