08/07/07 bolland

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
Headshot
Mountainbiker
Berichten: 3660
Lid geworden op: wo 24 mei 2006 11:27
Rijdt met: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Bericht door Headshot »

had keelpijn en wat ziekjes, hebben dus de 40km gedaan, op de afdaling met de trap in de bocht onderaan goed gevallen, klikpedaal mijn been goed toegetakeld. Dan iets later in een afdaling in een uitgeregend spoor beland, hop, de brandnetels in, meteen de pijn in men been vergeten, beide armen en benen gans geneteld. Wat mij wel opviel was het grote aantal singletracks, kom je niet zoveel tegen in tochten in het Luikse en de Ardennen, maar was wel plezant, mss iets teveel asfalt op de 40km, pijlen geen probleem, enkel met de dubbele lus effe terug gereden.

volgend jaar de 60 (of de 90 :roll: )
Pathos
Mountainbiker
Berichten: 150
Lid geworden op: vr 22 jul 2005 21:52
Rijdt met: Trek 8000

Bericht door Pathos »

Heb de 90 gedaan , zeeeeeer mooi !!
Er zaten stukken in van " olne - spa - olne " en van den " Ardennes Thropy ".
Gebruikersavatar
sean braire
Mountainbiker
Berichten: 293
Lid geworden op: ma 18 aug 2003 12:42
Rijdt met: Wilier 401 Xb

Bericht door sean braire »

Gisteren voor de 10de keer de kortste afstand voor het "brevet" gereden.
Gestart met de bedoeling niet te forceren in het begin. Niet geforceerd maar toch -tot m'n verbazing- eerste 30km na 1,5u. Dan genoten van de grote hoeveelheid aan mooie afdalingen, enkele nieuwe trouwens. Maar dan in Goffontaine stilgevallen op eerste klim en weide. Alle jus plots uit de benen en nagenoeg iedere klim op kleinste verzet. Nadien afzien tot Herve.
Wel nog genoten van de weide die door de vele bochten langer en veiliger is geworden. Een jaar of 7 terug was er een andere weide dit uitkwam pal voor de ingang van de zaal. Dat was andere koek... Zo zat er publiek te kijken vanwege de hoge spectakelwaarde en crashes.
Gebruikersavatar
Iegienie
Mountainbiker
Berichten: 1430
Lid geworden op: ma 16 jun 2003 18:59

Bericht door Iegienie »

Barny schreef:In de slotkilometers Iegienie nog tegengekomen, hij haalde mij in voor alle duidelijkheid :cry: , en ik kon het toch weer niet laten om weer efkens het zotteke uit te hangen.
Met alle gevolgen van dien; wie slaag vraagt krijgt dit ook. :oops: Zalig op leeftijd nog kunnen spelen als een stel jonge honden. :lol:
zoals je zegt : als een stel jonge honden... den ene jonge hond al iet grijzer dan den anderen... whoa...
jocca
Kerstman
Berichten: 1351
Lid geworden op: wo 07 dec 2005 10:43
Rijdt met: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander
Contacteer:

Bericht door jocca »

uitslag staat online ...

68 geworden - ongeveer in de helft ... ma de tijd speelde voor mij geen rol meer na de pech ... jammer want zonder pech zat ik zeker rond plaats 35 ...

ma volgend jaar zeker terug zenne :-D
DIKKE BANDJES
Mountainbiker
Berichten: 84
Lid geworden op: za 25 jun 2005 15:05
Rijdt met: alu HT specialized s works 2009

Bericht door DIKKE BANDJES »

waar staat uitslag?
lowie
Mountainbiker
Berichten: 1674
Lid geworden op: di 22 feb 2005 09:56
Rijdt met: best of both worlds

Bericht door lowie »

DIKKE BANDJES
Mountainbiker
Berichten: 84
Lid geworden op: za 25 jun 2005 15:05
Rijdt met: alu HT specialized s works 2009

Bericht door DIKKE BANDJES »

zie nog niets online staan
Gebruikersavatar
scott racer
Mountainbiker
Berichten: 1639
Lid geworden op: zo 02 nov 2003 11:54
Rijdt met: bolt als ik trap!

Bericht door scott racer »

zappa schreef:zie nog niets online staan
#-o ge moet klikken hé

afstand aanduiden en dan op afichage duwen :roll:
:wink:
Gebruikersavatar
Dummy
Mountainbiker
Berichten: 501
Lid geworden op: ma 16 jun 2003 21:55
Rijdt met: Cannondale Scalpel 2011
Contacteer:

Bericht door Dummy »

't zal aan mij liggen maar ik zie geen uitslagen staan :(
Plaats reactie