DE PANNE BEACHRACE 20/11

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
zotte mol
Mountainbiker
Berichten: 112
Lid geworden op: ma 11 okt 2004 22:04
Rijdt met: merida

Bericht door zotte mol »

jonathan schreef:
mijn vriendin die vooraan starte is 846e geindigd
en 20e dame

heb vlug eens haar klassement berekend en ze zou toch nog 2 plaatsen goed maken in het tussen klassement ...van de 6e naar de 4e plaats
Moet je ontgoochelen maar ik denk dat je een foutje gemaakt hebt in je berekeningen. Ik stond 5de in het klassement en ben 13de geëindigd dus zou het onwaarschijnlijk zijn dat je vriendin mij ingehaald heeft en volgens mij zijn er zeker nog 3 snelle dames voor, die 4de weet ik niet...denk dat we maximum 1 plaatsje kunnen schuiven waarbij we dan ook nog moeten rekening houden dat slecht 4 wedstrijden meetellen dus iedereen kan 1tje overslaan hé.
Gebruikersavatar
jonathan
Mountainbiker
Berichten: 756
Lid geworden op: vr 08 apr 2005 14:03
Rijdt met: giant xtc composite reba wc sram X.O xt crossmax st wcs slr cannondale svc 700

Bericht door jonathan »

inderdaad ik heb er ene ni meegeteld

mijn vriendin is 5e en jij word 4e
als mijn berekening nu ongeveer klopt is maar vlugge berekening
Gebruikersavatar
easyrider
Mountainbiker
Berichten: 172
Lid geworden op: ma 25 apr 2005 20:10
Rijdt met: Cube reaction

Bericht door easyrider »

De eerste fotos komen stilletje online en ik vind ze mooi maar geraak er moeilijk op zal nog werk aan zijn zekers en druk bezocht
STUKA
Mountainbiker
Berichten: 140
Lid geworden op: za 27 aug 2005 23:39
Rijdt met: Vareza

Bericht door STUKA »

Ik wil naar de foto's kijken en wat blijkt : er reed er toch nog ene rond zeker met hetzelfde nummer van mij (1056).
Hoe moet je dat nu gaan uitleggen ?
Plaats reactie