LCMT problemen

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
radon_biker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 10 mei 2017 07:53

LCMT problemen

Bericht door radon_biker »

Hallo,

Ik vroeg me af of er nog mensen zijn met problemen met LCMT organisatie?
Dit is de enige organisatie die telkens extra kosten vraagt voor het uitstellen van het evenement.

Eerst een overbruggingspakket nemen die dan maar niet geleverd wordt met telkens excuses.
Hetvolgende is dat je kan annuleren als je een groot deel laat vallen.
Ik zie op facebook telkens berichten van mensen met gelijkaardige vragen maar die berichten verdwijnen(volgens mij door LCMT zelf).
Vandaar vraag ik hier of mensen gelijkaardig problemen hebben?
Felix7
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: ma 15 jun 2015 15:21
Rijdt met: Scott Spark RC

Re: LCMT problemen

Bericht door Felix7 »

Ik had me ook ingeschreven voor de editie 2020. Door uitstel van corona had ik dan ook inderdaad zoals vele mijn inschrijving naar dit jaar verplaatst (2021). Een extra dossierkost heb ik dan ook betaald ik kon me nog wel vinden in het feit dat er veel kosten reeds gemaakt waren en gezien de omstigheden enzovoort. Een overbruggingspakket vond ik dan weer de brug te ver en gekozen voor de goedkoopst mogelijke oplossing en dat was om dan nogmaals X aantal euro's bij te betalen wat ik not done vond maar ja wat kan je doen...

Dus betreffende de leveringen heb ik geen idee wat er misloopt maar ik ben blij dat ik er niet op hoef te wachten.
Ondanks alles is dit een verevelende situatie voor zowel organisator en deelnemers. Al vindt ik het absoluut niet kunnen dat indien het niet kan doorgaan de biker een deel van zijn inschrijvingsgeld moet aflaten voor iets wat die niet krijgt.

Ik bekijk de optie's nog maar kans is zeer groot dan na 2x uitstel ik nu mijn inschrijving van 2020 ga proberen te recupureren of het lukt geen idee.
Laatst gewijzigd door Felix7 op wo 13 okt 2021 09:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
spaghetti_2
Mountainbiker
Berichten: 1445
Lid geworden op: zo 15 nov 2009 15:52
Rijdt met: Scott Spark RC Pro 2020, Rose X-Lite

Re: LCMT problemen

Bericht door spaghetti_2 »

De organisatie van de LCMT is altijd wel een beetje "van goede wil maar soms beetje amateuristisch."
Ik denk dat er voor jullie niet veel opzit behalve afwachten wat er uit de bus valt..
Er zijn veel organisatoren tegenwoordig die schermen met 'gemaakte kosten' en slechts een deel terugbetalen, of in de vorm van coupons voor iets dat je niet wilt. Voor niemand eenvoudig natuurlijk.
frederik_w
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: zo 18 okt 2015 19:01
Rijdt met: BMC fourstroke 01. BMC speedfox trailcrew 03

Re: LCMT problemen

Bericht door frederik_w »

heeft iedereen hier zijn geld ondertussen al terug gekregen ?
ik en mijne maat nog altijd niet [-(
Larwing&
Mountainbiker
Berichten: 85
Lid geworden op: zo 13 jan 2008 16:44
Rijdt met: Canyon Exceed CF-SLX , Olympia CSL-X2 ,Qube Reaction E Cr 2010

Re: LCMT problemen

Bericht door Larwing& »

Nog steeds niet.. Reeds meerdere malen om reactie gevraagd maar nooit enig antwoord gekregen van hen... Beetje triestig voor zo een organisatie hoor!!
frederik_w
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: zo 18 okt 2015 19:01
Rijdt met: BMC fourstroke 01. BMC speedfox trailcrew 03

Re: LCMT problemen

Bericht door frederik_w »

Ondertussen nog steeds geen geld terug, iemand een idee welke stappen je in dergelijke situaties nog kan ondernemen ? Ben het best beu aan het worden.
mr_headshok
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: di 26 aug 2008 22:45
Rijdt met: Scalpel 29r, lefty, Sram

Re: LCMT problemen

Bericht door mr_headshok »

Het laatste wat ik vernomen heb was dat de organisatie in geldproblemen zit en een overnemer zoekt. Dus voor diegene die nog niks teruggekregen hebben vrees ik er een beetje voor.
radon_biker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 10 mei 2017 07:53

Re: LCMT problemen

Bericht door radon_biker »

frederik_w schreef: di 17 aug 2021 14:02 Ondertussen nog steeds geen geld terug, iemand een idee welke stappen je in dergelijke situaties nog kan ondernemen ? Ben het best beu aan het worden.
In groep een aanvraag doen bij testaankoop? Ik heb al lang niets meer ontvangen.
frederik_w
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: zo 18 okt 2015 19:01
Rijdt met: BMC fourstroke 01. BMC speedfox trailcrew 03

Re: LCMT problemen

Bericht door frederik_w »

Indien hier nog geintresseerden voor zijn wil ik hier zeker aan deel nemen.
Heb een tijdje geleden een formulier ontvangen om in te vullen om mijn geld terug te krijgen maar hierna nix meer gehoord en nog geen geld terug gehad
radon_biker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 10 mei 2017 07:53

Re: LCMT problemen

Bericht door radon_biker »

kijk wat ik lees: https://economie.fgov.be/nl/themas/onde ... lering-van

-Aan de houder van de tegoedbon mag geen toeslag worden aangerekend voor het bijwonen van het nieuwe evenement.-

De organisator heeft wel degelijk een overzettingspakket of die 25€ gevraagd om me te kunnen doen aan een nieuw evenement.
Plaats reactie