Roc D' Ardenne 2015

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
celiazed
Mountainbiker
Berichten: 84
Lid geworden op: di 10 apr 2007 21:03

Re: Roc D' Ardenne 2015

Bericht door celiazed »

...
Laatst gewijzigd door celiazed op wo 08 nov 2017 22:08, 1 keer totaal gewijzigd.
jfcb
Mountainbiker
Berichten: 291
Lid geworden op: za 28 apr 2007 16:17
Rijdt met: Cube

Re: Roc D' Ardenne 2015

Bericht door jfcb »

964RS schreef:Als je ter plekke inschrijf voor de 82km. Kan je dan ook in het licentie vak starten ?
neen, dat is niet mogelijk
QM
Mountainbiker
Berichten: 955
Lid geworden op: zo 08 nov 2009 20:43
Rijdt met: Na de rit in gebroken wit

Re: Roc D' Ardenne 2015

Bericht door QM »

Nat en glad. Natter dan dat ik verwacht had.
Vanjb
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: ma 26 dec 2011 20:01
Rijdt met: Cube ltd race 2011

Re: Roc D' Ardenne 2015

Bericht door Vanjb »

Man man k was vergeten hoe zwaar deze wel is ,toch goed geamuseerd ,is nie de goedkoopste maar deze is wel af qua organisatie bevoorading bepijling enz....
volgend jaar zeker terug :-)
Gebruikersavatar
tek-zotic
Mountainbiker
Berichten: 1449
Lid geworden op: ma 19 dec 2011 22:42
Rijdt met: Fuji SLM

Re: Roc D' Ardenne 2015

Bericht door tek-zotic »

QM schreef:Nat en glad. Natter dan dat ik verwacht had.
nat en glad?
als je vrijdag de XC gereden had was deze heel droog en niet glad :D
mezelf goed geamuseerd, maar had wel wat meer technische afdalingen verwacht, nuja daar was ik misschien iets teveel op getrakteerd op vrijdag. Het is XC parcours was toch wel over het randje van mijn technische capaciteiten. Toch bijna overal naar beneden kunnen rijden, maar mijn wiel was dat ineens beu en ging dan maar even helemaal uit de haak staan :D
Gebruikersavatar
KRZA
Mountainbiker
Berichten: 979
Lid geworden op: ma 02 nov 2009 15:54
Rijdt met: Specialized Epic Expert 29

Re: Roc D' Ardenne 2015

Bericht door KRZA »

Sjieke marathon, maar bovenal,... Wa ne sfeer hé dat da daar in Houffalize kan zijn! Precies alsof ge daar in een openlucht feestzaal voor bikers aankomt na de marathon. Vollenbak muziek, Kenny Belay die daar over vanalles aan 't jumpen is, chouffe van 't vat, worst op den bbq... Zalig! Net zoals vorig jaar kan ik zeggen dat ik volgend jaar zeker terug kom. (o) Dikke fun gehad!
Gebruikersavatar
sneln eddy
Mountainbiker
Berichten: 196
Lid geworden op: za 02 mei 2009 20:59
Rijdt met: Ne mat zwarten

Re: Roc D' Ardenne 2015

Bericht door sneln eddy »

Gisteren voor de start van de marathon nog een stuk van het xcparcours afgereden en sommige
afdalingen waren inderdaad redelijk tricky.
Van de marathon zelf na wat ik van de vorige editie gelezen had over het parcours vond
ik het toch goed. Kweet wel niet of dit hetzelfde was als vorig jaar maar het kon mij zeker bekoren.
Dus voor mij een geslaagde editie en zeker na mijn matriaalpech waardoor ik meer dan een kwartier verloor. :-D :-D
Gebruikersavatar
KRZA
Mountainbiker
Berichten: 979
Lid geworden op: ma 02 nov 2009 15:54
Rijdt met: Specialized Epic Expert 29

Re: Roc D' Ardenne 2015

Bericht door KRZA »

sneln eddy schreef:Gisteren voor de start van de marathon nog een stuk van het xcparcours afgereden en sommige
afdalingen waren inderdaad redelijk tricky.
Van de marathon zelf na wat ik van de vorige editie gelezen had over het parcours vond
ik het toch goed. Kweet wel niet of dit hetzelfde was als vorig jaar maar het kon mij zeker bekoren.
Dus voor mij een geslaagde editie en zeker na mijn matriaalpech waardoor ik meer dan een kwartier verloor. :-D :-D
Grotendeels 't zelfde parcours. Er waren een paar aanpassingen gebeurd, en aan 't riviertje met de fotograaf waar vorig jaar een fille stond was gisteren een brugske gemaakt waardoo de doortocht vlotter ging. Maar als er zoveel volk is heb je altijd wel ergens eens een fille.
Spark27
Mountainbiker
Berichten: 237
Lid geworden op: do 25 mei 2006 23:59
Rijdt met: Canyon, Salsa

Re: Roc D' Ardenne 2015

Bericht door Spark27 »

Ik had den indruk, dat het parcours toch redelijk veranderd was t.o.v. van vorig jaar,
Of was het alleen maar zwaarder omdat het vorig jaar nog droger was ?
Ik heb er toch 10 minuten langer over gedaan en minder tijd in file gestaan.
De winnaar had er toch ook 20 minuten langer over gedaan dan vorig jaar.
Al bij al toch een tof tochtje :-D
Gebruikersavatar
DDT-STAS
Mountainbiker
Berichten: 804
Lid geworden op: za 16 mei 2009 12:24
Rijdt met: spark 930 Green

Re: Roc D' Ardenne 2015

Bericht door DDT-STAS »

Ook wij zijn zéér moe maar voldaan teruggereden 8)
Ons zien ze hier volgend jaar terug.
En stiekem hopen we om volgend jaar binnen de TOP 200 te eindigen [-o<
Plaats reactie