ATB Cross

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Restyle
Mountainbiker
Berichten: 152
Lid geworden op: di 22 mei 2012 21:44
Rijdt met: Specialized Epic

Re: ATB Cross

Bericht door Restyle »

Geel was wel mijn ding, lekker hard en een paar goei klimmekes en zandstroken.

Heb voor de eerste keer met hartslag sensor gereden en zat aan 183 Gem, wat ik wel erg hoog vind, is er nog iemand die zo'n hoge pols haalt?
Gebruikersavatar
G_Heylen
Mountainbiker
Berichten: 694
Lid geworden op: za 12 jan 2008 15:58
Rijdt met: Rocky Mountain

Re: ATB Cross

Bericht door G_Heylen »

Restyle schreef:Geel was wel mijn ding, lekker hard en een paar goei klimmekes en zandstroken.

Heb voor de eerste keer met hartslag sensor gereden en zat aan 183 Gem, wat ik wel erg hoog vind, is er nog iemand die zo'n hoge pols haalt?

ik had een avg hf van 193 en een max van 202..
Dimme
Mountainbiker
Berichten: 179
Lid geworden op: do 07 mei 2009 09:47
Rijdt met: Trigon - Trek - Flyxii - no name

Re: ATB Cross

Bericht door Dimme »

Grmbl... Kettingprobleem op de verkeerde moment en voor ik het eindelijk had opgelost een 15 plaatsen kwijtgespeeld en was de motivatie ver te zoeken :)

Was wel verrast bij het parcours. Was helemaal anders dan vrijdag maar was tof parcours met voldoende afwisseling
kastelonfire
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: ma 08 aug 2011 21:08
Rijdt met: sworx

Re: ATB Cross

Bericht door kastelonfire »

Wat mij betreft: beste parcours tot nu toe!
Gem. hartslag is bij mij meestal +|- 172. Nu ook weer.
Gem. snelheid vorige week 16,4. Nu 21,8!
( steeds achteraan in de C- reeks)
Super leuk, eerste jaar MTb .
Gebruikersavatar
co biker
Mountainbiker
Berichten: 59
Lid geworden op: do 04 dec 2008 21:59
Rijdt met: mtb bmc t01

Re: ATB Cross

Bericht door co biker »

Ik vond het maar niks, zeker het laatste stuk, geef mij het parkoer van vorig jaar
kastelonfire
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: ma 08 aug 2011 21:08
Rijdt met: sworx

Re: ATB Cross

Bericht door kastelonfire »

Ravels was niet mijn ding. Dag voordien een marathon gereden met 2000 hm en dan denk je wel dat je snel gaat in de cross, maar eigenlijk reed ik daar in de weg.
Ben nooit eerder een parcours gaan verkennen, maar omdat ik 1k van Olen Buul werk, ben ik toch al eens gaan kijken. Het zal daar zeker en vast weer niet mijn ding zijn, maar het zag er mij wel een plezant rondje uit.
3,3k! kan dat kloppen of moet er ergens nog een stuk bij? Weer héél veel heel korte bochten, en deze keer zijn de 'kombochten' nog niet echt goed gevormd. ... als dat nat gaat liggen zullen zij die aan kop willen rijden een goede banden keuze moeten maken.

Ik rij uiteraard met hetgeen erop ligt, zoals altijd.
Restyle
Mountainbiker
Berichten: 152
Lid geworden op: di 22 mei 2012 21:44
Rijdt met: Specialized Epic

Re: ATB Cross

Bericht door Restyle »

Ben ook niet zo'n korte bochten koning, maar Ravels had wel heel mooie kombochten, niet zoals moergestel voorheen. Ondanks wat rechte stukken ga'k toch ook voor een iets dikker voorband profiel kiezen aangezien ze ook nog wat regen geven.

Er is blijkbaar nog een parcoursverkenning filmpje van vorig jaar, weet wel niet of het exact het zelfde gaat zijn.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Davester
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: di 10 sep 2013 21:34
Rijdt met: Trek elite 9.8

Re: ATB Cross

Bericht door Davester »

Iemand nog opzoek naar een Atb nr voor de rest van het seizoen?
Mijne collega zal dit jaar niet deelnemen en wil zijn nummer eventueel doorgeven.

Er zijn nog 8 wedstrijden
Gebruikersavatar
skin
Mountainbiker
Berichten: 457
Lid geworden op: vr 01 jan 2010 21:41
Rijdt met: scott scale 30 orbea hydro 50 cube ltd sl 29 en kuota kebel

Re: ATB Cross

Bericht door skin »

Davester schreef:Iemand nog opzoek naar een Atb nr voor de rest van het seizoen?
Mijne collega zal dit jaar niet deelnemen en wil zijn nummer eventueel doorgeven.

Er zijn nog 8 wedstrijden
welke reeks?
Davester
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: di 10 sep 2013 21:34
Rijdt met: Trek elite 9.8

Re: ATB Cross

Bericht door Davester »

Dat mag je kiezen he. Er is nog niet gereden met dat nummer en het is een wit nummer.
Mail even naar d.scevenels@telenet.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie