06-07-'14 HUMBEEK 7e BRUGBERGREES

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
Gé claxon
Mountainbiker
Berichten: 360
Lid geworden op: zo 25 feb 2007 20:50
Rijdt met: mè een bel

06-07-'14 HUMBEEK 7e BRUGBERGREES

Bericht door Gé claxon »

Beste bikers,

Op zondag 6 juli organiseren wij, Sasbikers Humbeek, onze 7e Brugbergrees voor ploegen en solorijders.
De bedoeling is, net als vorige edities, om tijdens de 4 uur met uw ploeg van min. 3 en max. 4 deelnemers zo veel mogelijk ronden af te leggen op ons afgesloten MTB circuit van +- 3.5km.
De afgelegde ronden worden elektronisch geregistreerd door middel van een aan uw ploeg toegewezen chipkaart.

Ook deze editie is er een apart klassement voor solorijders en een top 3 podium voor ploegen en solorijders.

De inschrijving bedraagt 50 euro per ploeg en 15 euro voor solorijders, over te schrijven op rekening;

IBAN : BE37 953062726128
BIC : CTBKBEBX

Elke deelnemer ontvangt een uitgebreid starterspakket en verschillende naturaprijzen worden verloot onder de deelnemers !
Deze 7de uitgave gaat van start op een volledig vernieuwde omloop; hierbij kan u opnieuw genieten van een all-in organisatie zoals u van de Sasbikers gewoon bent, met bevoorrading, nieuwe wisselzone, rennersdorp en douches.
Tijdens en na de rees kan iedereen genieten van ons Streekbieren en trappisten café .
Kortom, stel samen met uw club, vrienden of collega’s een ploeg samen en kom op zondag 6 juli naar Humbeek voor de 7de Sasbikers Brugbergrees.

Stuur een email met de naam van uw ploeg, naam van de deelnemers, uw telefoonnummer en uw gemeente naar Brugbergrees@telenet.be" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;"
Meer info en het reglement kan u terugvinden op onze site http://www.sasbikers.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
De gezellige sfeer rond het parcours en de kermis met ons Streekbieren en trappisten café zullen zeker gesmaakt worden!

Tot dan !

Sasbikers Humbeek.
Gebruikersavatar
schuppe
Mountainbiker
Berichten: 756
Lid geworden op: vr 16 okt 2009 16:06
Rijdt met: orbea oiz h10tr 2022

Re: 06-07-'14 HUMBEEK 7e BRUGBERGREES

Bericht door schuppe »

heeft er iemand contactgegevens (mailadres, telnr, ...) van die gasten! want ik krijg geen mail terug! misschien heb ik iets fout gedaan!!!
Gebruikersavatar
Gé claxon
Mountainbiker
Berichten: 360
Lid geworden op: zo 25 feb 2007 20:50
Rijdt met: mè een bel

Re: 06-07-'14 HUMBEEK 7e BRUGBERGREES

Bericht door Gé claxon »

schuppe schreef:heeft er iemand contactgegevens (mailadres, telnr, ...) van die gasten! want ik krijg geen mail terug! misschien heb ik iets fout gedaan!!!

ik vond het al raar want heb u dinsdag een pb terug gestuurd via mountainbike.be met al mijn gegevens.
waarschijnlijk zal ik iets fout gedaan hebben 8)

Bij deze voor wie nog vragen heeft 0476/707.707.
inschrijvingen: Brugbergrees@telenet.be" onclick="window.open(this.href);return false;
vragen via mail: bestuur@sasbikers.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Mijn job laat niet toe om steeds mijn gsm bij de hand te hebben, maar spreek dan gerust een boodschap in en ik bel u zonder fout terug.

Groeten Gé
Gebruikersavatar
schuppe
Mountainbiker
Berichten: 756
Lid geworden op: vr 16 okt 2009 16:06
Rijdt met: orbea oiz h10tr 2022

Re: 06-07-'14 HUMBEEK 7e BRUGBERGREES

Bericht door schuppe »

Gé claxon schreef:
schuppe schreef:heeft er iemand contactgegevens (mailadres, telnr, ...) van die gasten! want ik krijg geen mail terug! misschien heb ik iets fout gedaan!!!

ik vond het al raar want heb u dinsdag een pb terug gestuurd via mountainbike.be met al mijn gegevens.
waarschijnlijk zal ik iets fout gedaan hebben 8)

Bij deze voor wie nog vragen heeft 0476/707.707.
inschrijvingen: Brugbergrees@telenet.be" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
vragen via mail: bestuur@sasbikers.be" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Mijn job laat niet toe om steeds mijn gsm bij de hand te hebben, maar spreek dan gerust een boodschap in en ik bel u zonder fout terug.

Groeten Gé
als da gene service is!! ik bel u wel één dezer!!!
Gebruikersavatar
Harrehart123
Mountainbiker
Berichten: 746
Lid geworden op: vr 23 dec 2011 12:28
Rijdt met: Pilot - Rohloff - Belt
Contacteer:

Re: 06-07-'14 HUMBEEK 7e BRUGBERGREES

Bericht door Harrehart123 »

Transactief is ingeschreven!
Gebruikersavatar
John kanon
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: wo 05 dec 2012 17:31
Rijdt met: kanon

Re: 06-07-'14 HUMBEEK 7e BRUGBERGREES

Bericht door John kanon »

Ik zal er ook zijn :wink:

Den John :-"
Gebruikersavatar
BikerJ
Mountainbiker
Berichten: 96
Lid geworden op: ma 27 okt 2008 09:15
Rijdt met: Stevens SMC Flight ES White

Re: 06-07-'14 HUMBEEK 7e BRUGBERGREES

Bericht door BikerJ »

MTBOverijse ook ingeschreven met een ploegske.

Iemand een idee wat we kunnen verwachten van parcours?

grtz
stekke1851
Mountainbiker
Berichten: 41
Lid geworden op: wo 23 jan 2008 12:18
Rijdt met: Orbea Alma

Re: 06-07-'14 HUMBEEK 7e BRUGBERGREES

Bericht door stekke1851 »

Ook weer aanwezig dit jaar!! Ik zou het niet willen missen!!

Dit jaar zelfs met een ploegske!! :drunk:
Gebruikersavatar
schuppe
Mountainbiker
Berichten: 756
Lid geworden op: vr 16 okt 2009 16:06
Rijdt met: orbea oiz h10tr 2022

Re: 06-07-'14 HUMBEEK 7e BRUGBERGREES

Bericht door schuppe »

het is de eerste keer dat ik zou willen meedoen als solorijder aan een uithoudingswedstrijd en heb toch nog een paar praktische vragen aan de solorijders en de organisatie
aan de solorijders:
1) rijden jullie met camelbak of toch gewoon met drinkbus?
2) als er geen supporters meekomen, zetten jullie dan jullie gerief in de wisselzone van een vriendelijke ploeg die een vierkante meter wil delen met een solorijder
aan de organisatie:
1) blijft het parcour er redelijk droog bijliggen of verandert het al na een paar regenbuien in soms drassige stukken (zaak van de juiste bandenkeuze, waarschijnlijk toch RaRa's laten liggen?)
2) Men kan toch 100% zeker de dag zelf nog inschrijven als solorijder hé (en tot welk uur?)?

vwala, nu nog hopen op mtb'ers die u niet in de kant rijden maar gewoon roepen langs welke kant ze passeren!
Gebruikersavatar
John kanon
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: wo 05 dec 2012 17:31
Rijdt met: kanon

Re: 06-07-'14 HUMBEEK 7e BRUGBERGREES

Bericht door John kanon »

schuppe schreef:het is de eerste keer dat ik zou willen meedoen als solorijder aan een uithoudingswedstrijd en heb toch nog een paar praktische vragen aan de solorijders en de organisatie
aan de solorijders:
1) rijden jullie met camelbak of toch gewoon met drinkbus?
2) als er geen supporters meekomen, zetten jullie dan jullie gerief in de wisselzone van een vriendelijke ploeg die een vierkante meter wil delen met een solorijder
aan de organisatie:
1) blijft het parcour er redelijk droog bijliggen of verandert het al na een paar regenbuien in soms drassige stukken (zaak van de juiste bandenkeuze, waarschijnlijk toch RaRa's laten liggen?)
2) Men kan toch 100% zeker de dag zelf nog inschrijven als solorijder hé (en tot welk uur?)?

vwala, nu nog hopen op mtb'ers die u niet in de kant rijden maar gewoon roepen langs welke kant ze passeren!
1) 4 uur met drinkbus is mogelijk, maar kan gevuld worden aan bevoorrading. Even stoppen en bijtanken. Of... gewoon stoppen aan bevoorraden en eten en drinken. Op die 20 seconden zal het ook niet aankomen zeker?
2)Deze mogelijkheid bestaat, maar je moet het wel zelf vragen.

1)Indien het deze week nog dikwijls regent, kan het er wel eens drassig bijliggen! Het is een bosparcours, dus ... Rara's is een aanRARAder.
2)Inschrijven kan de dag zelf nog, enkel voor solo's tot 12u30 denk ik.

En... je moet er voor zorgen dat je zelf moet roepen... of fluiten :-"

Tot zondag,
Johnny-boy (o)
Plaats reactie