Hel van Kasterlee 2013

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
KrisVdB
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 16 okt 2013 08:12

Re: Hel van Kasterlee 2013

Bericht door KrisVdB »

Petje af voor de Mad Max met zijn 1ste plaats categorie 50+ . Ook petje af voor alle andere finishers. Volgend jaar komen we terug, dat staat al vast....
Brontes
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 05 mar 2007 18:35
Rijdt met: Ridley CX

Re: Hel van Kasterlee 2013

Bericht door Brontes »

Nr 184 heeft zijn eerste deelname succesvol beëindigd :-D :-D
Tijdens het fietsen door de hel gegaan (problemen om mijn voeding op te nemen), de laatste 2 fietsronden waren echt afzien. Was echt een parcours voor de mannen met power in de benen vond ik
Maar de afsluitende 30km lopen ging dan weer tegen alle verwachtingen in heel vlot, en daar heb ik nog heel wat lijken opgeraapt.
Uiteindelijk gefinished in 9u07'41"

Mits een betere voorbereiding (voetblessure) en aangepast voedingsschema is er nog véél ruimte voor verbetering.

Al bij al een verjaardag om nooit te vergeten :evil:
Gebruikersavatar
reteip76
Mountainbiker
Berichten: 64
Lid geworden op: wo 07 jan 2009 14:54
Rijdt met: Scott Scale Pro 29r 2012, Scott scale 35 2010, Kuota Kharma 2011

Re: Hel van Kasterlee 2013

Bericht door reteip76 »

Proficiat aan alle deelnemers.

Voor mij zelf was het de derde maal finishen. Deze keer wel één met een heel veel emoties. Door het verlies van mijn moeder een aantal weken trainingen bewust gemist.
Een paar keer onderweg aan haar hulp gevraagd (vooral de stukken wind tegen, met mijn 59kg toch wel te weinig power in de benen), ook tijdens het lopen last van de knie. Maar uiteindelijk mijn twee doelen gehaald, finishen en rond de 9 uur eindigen.

Aangekomen in 8u56min36sec en beginnen bleiten gelijk een klein kind.
Sport en emotie...
Gebruikersavatar
MAD MAX
Mountainbiker
Berichten: 221
Lid geworden op: vr 14 dec 2007 16:59
Rijdt met: Specialized Stumpjumper 29

Re: Hel van Kasterlee 2013

Bericht door MAD MAX »

reteip76 schreef:Proficiat aan alle deelnemers.

Voor mij zelf was het de derde maal finishen. Deze keer wel één met een heel veel emoties. Door het verlies van mijn moeder een aantal weken trainingen bewust gemist.
Een paar keer onderweg aan haar hulp gevraagd (vooral de stukken wind tegen, met mijn 59kg toch wel te weinig power in de benen), ook tijdens het lopen last van de knie. Maar uiteindelijk mijn twee doelen gehaald, finishen en rond de 9 uur eindigen.

Aangekomen in 8u56min36sec en beginnen bleiten gelijk een klein kind.
Sport en emotie...
RESPECT Pieter ! =D> ze zal trots op je zijn!
Gebruikersavatar
MAD MAX
Mountainbiker
Berichten: 221
Lid geworden op: vr 14 dec 2007 16:59
Rijdt met: Specialized Stumpjumper 29

Re: Hel van Kasterlee 2013

Bericht door MAD MAX »

Brontes schreef:Nr 184 heeft zijn eerste deelname succesvol beëindigd :-D :-D
Tijdens het fietsen door de hel gegaan (problemen om mijn voeding op te nemen), de laatste 2 fietsronden waren echt afzien. Was echt een parcours voor de mannen met power in de benen vond ik
Maar de afsluitende 30km lopen ging dan weer tegen alle verwachtingen in heel vlot, en daar heb ik nog heel wat lijken opgeraapt.
Uiteindelijk gefinished in 9u07'41"

Mits een betere voorbereiding (voetblessure) en aangepast voedingsschema is er nog véél ruimte voor verbetering.

Al bij al een verjaardag om nooit te vergeten :evil:
Sorry dat ik het gister vergeten te zeggen was maar nu met 1 dag vertraging: GELUKKIGE VERJAARDAG ! :bounce:
milamats
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 29 nov 2013 23:09
Rijdt met: bulls bushtail 29er

Re: Hel van Kasterlee 2013

Bericht door milamats »

De hel zit er weeral op ! De wind was onze vriend ni deze editie he , amai . Tijdens men laatste loopronde nog regen erbij ook ! Hopelijk de laatste keer op dit fietsparkoer ? Het lopen ging goed bij mij , het mtbken iets minder . De laatste 10km nog een paar km in mad max zijn wiel gehangen totdat hij fietspech kreeg . Had ook ni anders verwacht na slechts 3 duurtrainingen op de mtb . Wegens omstandigheden pas eind november beginnen trainen voor het mtbken . Toch nog een 44ste plaats behaald . Hoe ist bij andere forumlleden bevallen ? Ze hadden een goed bereidbaar fietsparkoer voorspeld maar da was buiten de wind gerekend denk ! Op naar de volgende editie
Superhans
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 11 dec 2011 17:30
Rijdt met: Scott Purgatory

Re: Hel van Kasterlee 2013

Bericht door Superhans »

MadMAx ... Gefeliciteerd met de super prestatie!! Grote klasse =D>

Alle andere finishers uiteraard ook!! =D>

Was mijn tweede finish, en ik hoop er volgend jaar weer bij te kunnen zijn.
Nog nooit zo'n lekkere blonde Leffe gedronken als afgelopen zondag.

Ook een hele dikke pluim voor de organisatie, want het was weer heel erg goed geregeld.
Gebruikersavatar
reteip76
Mountainbiker
Berichten: 64
Lid geworden op: wo 07 jan 2009 14:54
Rijdt met: Scott Scale Pro 29r 2012, Scott scale 35 2010, Kuota Kharma 2011

Re: Hel van Kasterlee 2013

Bericht door reteip76 »

Mad Max zeer sterke prestatie, man!!!
Iedere finisher is een HELd!
Gebruikersavatar
MAD MAX
Mountainbiker
Berichten: 221
Lid geworden op: vr 14 dec 2007 16:59
Rijdt met: Specialized Stumpjumper 29

Re: Hel van Kasterlee 2013

Bericht door MAD MAX »

aan alle helden: net materiaal van 1 van de fotografen gevonden:
http://www.persracing.be/gallery.php?mo ... dia&page=1
Brontes
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 05 mar 2007 18:35
Rijdt met: Ridley CX

Re: Hel van Kasterlee 2013

Bericht door Brontes »

En video is er ook al :-))
http://www.youtube.com/user/leonverswyvelt" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie