23/06/2013 Raid des Hautes Fagnes - Malmédy

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
greenie
Mountainbiker
Berichten: 561
Lid geworden op: wo 07 apr 2004 18:09

Re: 23/06/2013 Raid des Hautes Fagnes - Malmédy

Bericht door greenie »

uncle sam schreef:mijn doel is mezelf oppeppen om te starten, want het "Theux scenario" zal niet veraf zijn

zucht ](*,)

idem hier. Al veel te veel door de blubber, regen en vrieskou gereden dit jaar.
Gebruikersavatar
brix
Mountainbiker
Berichten: 169
Lid geworden op: wo 27 aug 2008 21:48
Rijdt met: merida big nine lite , merida o nine team

Re: 23/06/2013 Raid des Hautes Fagnes - Malmédy

Bericht door brix »

regen of niet !!! ik ben erbij ;-) en ik heb er goesting in :-D :-D
jan vb
Mountainbiker
Berichten: 182
Lid geworden op: za 06 jan 2007 16:20
Rijdt met: scalpel carbon 29er,supernormal 29er voor int slijk en ne canyon CF Ultimate slx koersvelo
Contacteer:

Re: 23/06/2013 Raid des Hautes Fagnes - Malmédy

Bericht door jan vb »

dit is in de buurt boven Beverce

wolkskes en zon...

http://www.meteo.be/meteo/view/nl/42338 ... +Rigi.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
rombaft
Mountainbiker
Berichten: 1118
Lid geworden op: do 17 aug 2006 19:02
Rijdt met: Canyon 29'er, CUBE 26" fixed fork, Canyon ultimate CF 8,0

Re: 23/06/2013 Raid des Hautes Fagnes - Malmédy

Bericht door rombaft »

het is natuurlijk geen ideaal weer, maar zoals de voorspellingen er nu uitzien is het ook geen stormweer he, enkele buien, ja...
bostrippertje
Mountainbiker
Berichten: 138
Lid geworden op: vr 01 jun 2007 13:19
Rijdt met: SCOTT

Re: 23/06/2013 Raid des Hautes Fagnes - Malmédy

Bericht door bostrippertje »

Jaja het weer..
Vorig jaar was t zotjes, maar me enorm geamuseerd.
Wat het zondag ook doet, ik start.
Kan nooit worden wat het vorig jaar was, zelfs dan nog..
Te mooi om te laten liggen deze!

Trouwens, de combo van betere trails uit verschillende edities zorgen zondag voor een onvergetelijke rit =D>
Laat maar komen :bounce:

Tot zondag!


PS: Hopelijk geen al te grote opstoppingen aan de afdalingen [-o<
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: 23/06/2013 Raid des Hautes Fagnes - Malmédy

Bericht door BerggeitCasualFietser »

Voor zover ik kan horen en zien op t net denk ik niet dat het zo erg als Theux zal worden of Houffa vorig jaar, alles staat klaar, nog een berg spaghetti binnenslagen en vertrekken naar hotel ter plaatse...nog nieuwe remblokjes op laten leggen achteraan, ze waren nog niet weg, maar zekerheid voor alles.

Ah ja en voor de mensen die graag en snel dalen, hou aub rekening met degene voor je, mensen als ik die iets minder snel dalen, maar toch nog willen bijleren om te dalen om ook verbaal je komt te laten kennen en langs welke kant je wil passeren om ongelukken te vermijden.

Als je langs recht wil passeren kan je zeggen je viens à droite, of gewoon à droite, en links is à gauche. In het Nederlands, Engels, Waaslands, Gents, Westvlaams versta ik t zeker, andere dialecten mogelijk ook . Zoveel asem zal dat niet kosten zeker?
Gebruikersavatar
davefsr
Mountainbiker
Berichten: 278
Lid geworden op: di 31 mei 2005 08:55
Rijdt met: Scott Spark SL

Re: 23/06/2013 Raid des Hautes Fagnes - Malmédy

Bericht door davefsr »

I ben ingeschreven voor de 90 ... Moest het toch te slecht zijn is er dan een mogelijkheid om toch 65 te rijden na de eerste bevoorrading of zo? Met mijn tijd hou ik geen rekening :-)
Waar zijn de splitsingen?
Gebruikersavatar
Ghastly
Mountainbiker
Berichten: 291
Lid geworden op: vr 10 sep 2004 19:27
Rijdt met: On-One ScandAl 29'er

Re: 23/06/2013 Raid des Hautes Fagnes - Malmédy

Bericht door Ghastly »

BerggeitCasualFietser schreef:Als je langs recht wil passeren kan je zeggen je viens à droite, of gewoon à droite, en links is à gauche. In het Nederlands, Engels, Waaslands, Gents, Westvlaams versta ik t zeker, andere dialecten mogelijk ook . Zoveel asem zal dat niet kosten zeker?
Ik doe dat meestal omgekeerd (ma ik kom dan ook van op ne jeanette-velo) en zeg rechts als ik graag heb dat de mens voor mij naar rechts uitwijkt (en ik dus links passeer)... Maar meestal wacht ik geduldig tot de mens voor mij plaats heeft en uitwijkt naar waar hij/zij wil! ;-)
Gebruikersavatar
timtim78
Mountainbiker
Berichten: 200
Lid geworden op: vr 21 dec 2012 14:19
Rijdt met: Kona Honzo trail 2018
Contacteer:

Re: 23/06/2013 Raid des Hautes Fagnes - Malmédy

Bericht door timtim78 »

Ghastly schreef:
BerggeitCasualFietser schreef:Als je langs recht wil passeren kan je zeggen je viens à droite, of gewoon à droite, en links is à gauche. In het Nederlands, Engels, Waaslands, Gents, Westvlaams versta ik t zeker, andere dialecten mogelijk ook . Zoveel asem zal dat niet kosten zeker?
Ik doe dat meestal omgekeerd (ma ik kom dan ook van op ne jeanette-velo) en zeg rechts als ik graag heb dat de mens voor mij naar rechts uitwijkt (en ik dus links passeer)... Maar meestal wacht ik geduldig tot de mens voor mij plaats heeft en uitwijkt naar waar hij/zij wil! ;-)

Dat zou de perfecte wereld zijn maar spijtig genoeg gebeurt dit zelden.

Moest het Ardennen trophy scenario worden .... Ja dan weet ik het nog niet om de 115 aan te vallen 8-[
swakke1985
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 28 nov 2012 22:53

Re: 23/06/2013 Raid des Hautes Fagnes - Malmédy

Bericht door swakke1985 »

goedemiddag iedereen,

Juist thuisgekoemen vanuit malmedy en gemerkt dat ik mijn voorwiel vergeten ben op de parking van het centre sportif. ](*,) ](*,) ](*,) moest er iemand dit alsnog gevonden hebben en willen opsturen 1000 x dank!!!!!!!!!!
Plaats reactie