Ik reed ook rigid !!scott zot schreef:Ik meegereden met de M
twas gewoon de max, goe afgezien, veel modder en veel beklimmingen
aja, kdenk dat ik de enige was met vaste fourche
Houffamarathon 2011
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- fabio porco
- Mountainbiker
- Rijdt met: Fuji Slm 1.0 29'r
Bericht door fabio porco »
-
- Mountainbiker
- Rijdt met: viper scandium
Thxfabio porco schreef:Lijkt wel of je me de woorden uit men mond haalt ,
Enkel verschil is dan dat ik niet gevallen ben, geen week in houffa had getraind, ongeveer rond de 100ste plaats vertrokken en op een 8ste plaats ben geeindigd.
Greetz Fabio
Proficiat donavan om op zo een jonge leeftijd zo een mooie prestatie neer te zetten !
Dan was het jij die me nog wou komen pakken op de WB-klim op het einde? Oranje tenuetje?
edit: de nummer 2 in de uitslag (XL) rijdt een gat van 11 minuten dicht in het laatste gedeelte. Terwijl de top 20 er 25 à 30 minuten overdoet, doet hij er 13 minuten over ??? Dat lijkt me nogal heel straf. Is de tijdopneming dan toch niet 100 % ?[/quote]
idd een goeie opmerking, daar klopt iets niet, maar ik vond de signalitatie toch wel verwarrend op het laatste, er zijn er nog die tevroeg binnen gereden zijn zonder opzet !
idd een goeie opmerking, daar klopt iets niet, maar ik vond de signalitatie toch wel verwarrend op het laatste, er zijn er nog die tevroeg binnen gereden zijn zonder opzet !
- BramDR
- Mountainbiker
- Rijdt met: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
- Contacteer:
Zit hier met hetzelfde gevoelfabio porco schreef:Lijkt wel of je me de woorden uit men mond haalt ,Donavan schreef:Na een week trainen in Houffalize zelf dacht ik volledig klaar te zijn voor de Medium van 57km.
Jammer genoeg kon ik de organisatie niet overtuigen om in de eerste box te starten, waardoor ik rond een 150ste plaats moest vertrekken.
De saint-roch lag me perfect en de rest van de race kon ik een goed tempo aanhouden. De modder was idd in niets te vergelijken met Achouffe en persoonlijk vond ik het heel plezant In een bepaalde afdaling was er van sturen geen sprake meer en was het gewoon glijden naar beneden. 1 keer gevallen en 2x ketting eraf, valt best wel mee qua pech als ik andere verhalen lees/hoor...
Binnen in 2u46 met een 6de plaats algemeen en 4de bij de U23. Dan rijdt ge de race van uw leven en heb je weer geen podium
Organisatie viel idd tegen, zelfs nog geen drank ter plaatse op het einde van mijn rit. De pasta was ver zoek en de waarborg nog veel verder.
Was mijn eerste deelname dus kan niet vergelijken. Volgend jaar mag het toch wel net iets beter qua organisatie.
De zwaartepunten lagen duidelijk in het begin. Het parcours werd 'simpeler' gedurende de race, maar het eindschot daarentegen was wel prachtig
Enkel verschil is dan dat ik niet gevallen ben, geen week in houffa had getraind, ongeveer rond de 100ste plaats vertrokken en op een 8ste plaats ben geeindigd.
Greetz Fabio
Proficiat donavan om op zo een jonge leeftijd zo een mooie prestatie neer te zetten !
Redelijk ver moeten starten en de kopgroep was dus al gaan vliegen.
Binnengekomen als 14e en als 17jarige dacht ik dan toch wel op het podium te mogen. Blijkbaar niet stond als 16 jarige in de uitslag en mijn kameraad die 18 is als 17 jarige dus blijkbaar bij iedereen 1 jaar afgedaan.
Winnaar van mijn reeks ( u23) stond als 23 jarige in de lijst, dus eigenlijk 24 jaar?
Organisatie heeft toch redelijk wat fouten gemaakt?
ps. Wat was je gemiddelde donovan?
- slijkplaat
- Mountainbiker
- Rijdt met: niner en fuji
- Contacteer:
Bericht door slijkplaat »
dat denk ik niet , fabio had een wit T-shirt aan van italie .Donavan schreef:Thxfabio porco schreef:Lijkt wel of je me de woorden uit men mond haalt ,
Greetz Fabio
Dan was het jij die me nog wou komen pakken op de WB-klim op het einde? Oranje tenuetje?
hij was 8ste algemeen op de M , welke plaat was jij aan het fietsen ?
-
- Mountainbiker
Ik reed 6de en zag iemand met een oranje tenue rijden. Bij deze feliciteer ik mijzelf met het niet kunnen tellen van 6 tot 8slijkplaat schreef:dat denk ik niet , fabio had een wit T-shirt aan van italie .Donavan schreef:Thxfabio porco schreef:Lijkt wel of je me de woorden uit men mond haalt ,
Greetz Fabio
hij was 8ste algemeen op de M , welke plaat was jij aan het fietsen ?
Was dus iemand anders, sorry
-
- Mountainbiker
Mijn leeftijd was bij het resultaat 17 en bij de details 16, maar ik ben wel degelijk 16BramDR schreef:Zit hier met hetzelfde gevoelfabio porco schreef:Lijkt wel of je me de woorden uit men mond haalt ,Donavan schreef:Na een week trainen in Houffalize zelf dacht ik volledig klaar te zijn voor de Medium van 57km.
Jammer genoeg kon ik de organisatie niet overtuigen om in de eerste box te starten, waardoor ik rond een 150ste plaats moest vertrekken.
De saint-roch lag me perfect en de rest van de race kon ik een goed tempo aanhouden. De modder was idd in niets te vergelijken met Achouffe en persoonlijk vond ik het heel plezant In een bepaalde afdaling was er van sturen geen sprake meer en was het gewoon glijden naar beneden. 1 keer gevallen en 2x ketting eraf, valt best wel mee qua pech als ik andere verhalen lees/hoor...
Binnen in 2u46 met een 6de plaats algemeen en 4de bij de U23. Dan rijdt ge de race van uw leven en heb je weer geen podium
Organisatie viel idd tegen, zelfs nog geen drank ter plaatse op het einde van mijn rit. De pasta was ver zoek en de waarborg nog veel verder.
Was mijn eerste deelname dus kan niet vergelijken. Volgend jaar mag het toch wel net iets beter qua organisatie.
De zwaartepunten lagen duidelijk in het begin. Het parcours werd 'simpeler' gedurende de race, maar het eindschot daarentegen was wel prachtig
Greetz Fabio
Redelijk ver moeten starten en de kopgroep was dus al gaan vliegen.
Binnengekomen als 14e en als 17jarige dacht ik dan toch wel op het podium te mogen. Blijkbaar niet stond als 16 jarige in de uitslag en mijn kameraad die 18 is als 17 jarige dus blijkbaar bij iedereen 1 jaar afgedaan.
Winnaar van mijn reeks ( u23) stond als 23 jarige in de lijst, dus eigenlijk 24 jaar?
Organisatie heeft toch redelijk wat fouten gemaakt?
ps. Wat was je gemiddelde donovan?
Gemiddelde van 20.53
-
- Mountainbiker
- Rijdt met: Rocky Mountain Element 950 RSL - GT Zaskar 29er
Gisteren gestart in de M. 200m na de start ineens een aflatende achterband . Na het nodige gevloek en reparatie opnieuw de fiets op maar ondertussen wel de 350 deelnemers gaan vliegen. Haverwege de startklim de eerste bikers opnieuw kunnen oprapen. Maar dan bij het indraaien in het veld veel tijd verloren . Halverwege lange files aan 2 brugjes. Het 2e deel nog wat gas gegeven en uiteindelijk op de 147e binnengerold.
Ik vond het parcours er heel goed bijliggen gezien de regen van de voorbije dagen. Gereden met nobby nic vooraan en Racing ralph achteraan en nooit echt de nood gehad aan een zwaarder profiel. Het viel me wel op dat er veel minder deelnemers waren dan voorgaande jaren. Ik heb me wel geamuseerd ondanks de pech!
Volgend jaar zeker revanche !
Ik vond het parcours er heel goed bijliggen gezien de regen van de voorbije dagen. Gereden met nobby nic vooraan en Racing ralph achteraan en nooit echt de nood gehad aan een zwaarder profiel. Het viel me wel op dat er veel minder deelnemers waren dan voorgaande jaren. Ik heb me wel geamuseerd ondanks de pech!
Volgend jaar zeker revanche !
- Zotte Marre
- Mountainbiker
- Rijdt met: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)
- Contacteer:
Bericht door Zotte Marre »
Nee, hoor. Op de XXL toch een paar gezien, o.a. ikke ( ), een met een SS, en een op een bike anno 1995 ...scott zot schreef:Ik meegereden met de M
twas gewoon de max, goe afgezien, veel modder en veel beklimmingen
aja, kdenk dat ik de enige was met vaste fourche
Maar 't was allemaal perfect te doen !