Zo 27.02.2011 Beachrace Vosseslag - De Haan

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
pompierke 349
Mountainbiker
Berichten: 259
Lid geworden op: zo 21 feb 2010 16:40
Rijdt met: Mtb.Scott scale, Beachbike Pro winner

Bericht door pompierke 349 »

nee al betaalt van de vorige keer
een mailke gestuurt
met de vraag hoe ze het nu gaan regelen het geld eerst terug storten
of gewoon regelen voor de volgende keer
maar niemand die andwoordt
zeker al een minpuntje voor de organisatie #-o [-X
als er iemand iets meer over weet gelieve dan het te laten weten
alvast bedankt
Gebruikersavatar
Foxy
Mountainbiker
Berichten: 2490
Lid geworden op: wo 23 sep 2009 11:39
Rijdt met: Een voor op 't strand en een voor op de weg.

Bericht door Foxy »

pompierke 349 schreef:nee al betaalt van de vorige keer
een mailke gestuurt
met de vraag hoe ze het nu gaan regelen het geld eerst terug storten
of gewoon regelen voor de volgende keer
maar niemand die andwoordt
zeker al een minpuntje voor de organisatie #-o [-X
als er iemand iets meer over weet gelieve dan het te laten weten
alvast bedankt
Ja ik heb net hetzelfde gedaan. Mail gestuurd met de vraag of de inschrijving gewoon doorgaat ... Maar niets teruggekregen...
Nuja ik ga alleszinds om mijn stuurnummer met mijn bewijsje van overschrijving en bevestigingsmail van de vorige keer en dan zullen ze moeten zorgen dat in orde is :evil: 8)
Putkop
Mountainbiker
Berichten: 493
Lid geworden op: za 26 dec 2009 18:51
Rijdt met: Cotic Solaris 29" und eine OneOne Codeine

Bericht door Putkop »

http://www.chronorace.be/web2/Evenement ... mode=large

waar moet ik me nu in godsnaam inschrijven?

sjeezes...
Gebruikersavatar
Foxy
Mountainbiker
Berichten: 2490
Lid geworden op: wo 23 sep 2009 11:39
Rijdt met: Een voor op 't strand en een voor op de weg.

Bericht door Foxy »

ni op chronorace maar op de site van de beachrace zelf :wink:
spillie2006
Mountainbiker
Berichten: 53
Lid geworden op: za 15 dec 2007 16:25
Rijdt met: pro winner 29

Bericht door spillie2006 »

zo een spel en paniek dat da hier is over De Haan.Iedereen die was ingeschreven voor december is voor nu ook ingeschreven en wie niet wilt meedoen zal zijn geld wel krijgen.Door ziektegeval enzo doed diene mens daar nu alles allen enzo en duurt alles wat langer en De Haan lastig?hier in Belgie valle alle strandraces heel goe mee .Ga eens in Nederland rijden op strand das pas lastig en veel hoger niveau
Gebruikersavatar
Foxy
Mountainbiker
Berichten: 2490
Lid geworden op: wo 23 sep 2009 11:39
Rijdt met: Een voor op 't strand en een voor op de weg.

Bericht door Foxy »

spillie2006 schreef:zo een spel en paniek dat da hier is over De Haan.Iedereen die was ingeschreven voor december is voor nu ook ingeschreven en wie niet wilt meedoen zal zijn geld wel krijgen.Door ziektegeval enzo doed diene mens daar nu alles allen enzo en duurt alles wat langer en De Haan lastig?hier in Belgie valle alle strandraces heel goe mee .Ga eens in Nederland rijden op strand das pas lastig en veel hoger niveau
Dan kunnen die persoon die alles alleen moet doen toch wel in periode van 2 maand de tijd vinden om eens ons vragen via mail te beantwoorden he.. kveronderstel dat het er wel geen 10 per dag zullen zijn dat hij krijgt :wink:
spillie2006
Mountainbiker
Berichten: 53
Lid geworden op: za 15 dec 2007 16:25
Rijdt met: pro winner 29

Bericht door spillie2006 »

Tja da zou kunne.ik heb verlede week ne mail gestuurd naar hun en had binne de 10min een antw terug.ik kan wel begrijpen als iedereen voor dommigheden een ber stuurt dat ze daar nimeer op antwoorden
Gebruikersavatar
Foxy
Mountainbiker
Berichten: 2490
Lid geworden op: wo 23 sep 2009 11:39
Rijdt met: Een voor op 't strand en een voor op de weg.

Bericht door Foxy »

spillie2006 schreef:Tja da zou kunne.ik heb verlede week ne mail gestuurd naar hun en had binne de 10min een antw terug.ik kan wel begrijpen als iedereen voor dommigheden een ber stuurt dat ze daar nimeer op antwoorden
zelfs al zijn het dommigheden. Ik ben van mening als mensen "domme" vragen hebben dat zelfs daar op moet geantwoord worden. (er bestaan trouwens geen domme vragen). Iedereen heeft evenveel recht op informatie.
spillie2006
Mountainbiker
Berichten: 53
Lid geworden op: za 15 dec 2007 16:25
Rijdt met: pro winner 29

Bericht door spillie2006 »

Tja da kan zijn maar mij valt het op dat het altijd dezelfde zijn die zagen.als ik echt een probleem heb he dan bel ik en dan zullen ze mij wel antwoorden
Gebruikersavatar
robin
Mountainbiker
Berichten: 753
Lid geworden op: zo 25 dec 2005 11:25
Rijdt met: spark RC, Pro winner 29er beach bike

Bericht door robin »

spillie2006 schreef:Tja da kan zijn maar mij valt het op dat het altijd dezelfde zijn die zagen.als ik echt een probleem heb he dan bel ik en dan zullen ze mij wel antwoorden
volledig akkoord met deze quote !!
Plaats reactie