26" frame medium of large

Op zoek naar een bepaald iets? Misschien heeft een collega-biker wel net dat ene onderdeel.

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Plaats reactie
nino1973
Mountainbiker

26" frame medium of large

Bericht door nino1973 »

ik ben op zoek achter een 26" frame , liefst een medium maar large kan ook . liefst een frame dat niet volledig afgeleefd is .
Moest er iemand bv nog een hilset frame hebben of iets gelijkaardig laat maar horen . Op zich zou ik liefst iets willen kopen met een tapered stuurbuis (daar ik nog een nieuwe , witte SID vork heb liggen) . Heb je een ander merk van frame laat gerust maar horen , heb geen interesse in rockrider , btwin enz ( wil er wel geen 500€ aan uitgeven ) . Heb mogelijks ook interesse in een bijhorende carbon vork . Moest je een leuk setje 26" wielen hebben liggen aan een mooie prijs laat het gerust ook weten .

Enkel reageren als je in de buurt van Roeselare woont of als je het kan binnen brengen of versturen ( ben invalide geworden na een zwaar werkongeval , door de hoge dosis morfine moest ik mijn rijbewijs inleveren )
rdtje
Mountainbiker
Contacteer:

Re: 26" frame medium of large

Bericht door rdtje »

Hallo, nog steeds op zoek? Ik heb een BMC te koop. Mocht je interesse hebben, geef maar een seintje. Dan stuur ik wat foto´s door.
nino1973
Mountainbiker

Re: 26" frame medium of large

Bericht door nino1973 »

rdtje schreef:Hallo, nog steeds op zoek? Ik heb een BMC te koop. Mocht je interesse hebben, geef maar een seintje. Dan stuur ik wat foto´s door.

Hallo , ik heb wel interesse en kijk uit naar de foto’s. Geef je ook ineens je richtprijs aub ?

Mvg
Plaats reactie