Forumoverzicht De markt Te Koop: Gevraagd Cannondale freehub voor CODA naaf (mag dicht gevonden)

Cannondale freehub voor CODA naaf (mag dicht gevonden)

Op zoek naar een bepaald iets? Misschien heeft een collega-biker wel net dat ene onderdeel.

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

maddog Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Specialized stumpjumper S Works M5
Voor mijn fiets waar ik mee op en af het werk rijd ben ik op zoek naar een freehub voor een CODA expert naaf. Heb zelf al wat zitten zoeken, maar kan online niet dadelijk iets vinden
De freehub is er ingeschroefd met 12kant of imbus van 12 mm. Er staat een stuk aan met heel grove schroefdraad op wat in de naaf zelf wordt geschroefd iemand een tip waar ik deze kan vinden liefst nieuw.

Of is er iemand die weet de dop-tool heeft om de freehub zelf uit elkaar te halen dan kan ik deze wel terug in orde zetten. Heb zelf al geprobeerd maar krijg em niet los.
Laatst bijgewerkt door maddog op za 28 dec 2019 09:52, in totaal 2 keer bewerkt.

oldschoolbiker Mountainbiker

Mijn bike: old

ik heb een gele roox stuurpen liggen 8cm lengte voor een 25.4 stuur specifiek voor headshox

maddog Avatar gebruiker
Mountainbiker

oldschoolbiker schreef:
ik heb een gele roox stuurpen liggen 8cm lengte voor een 25.4 stuur specifiek voor headshox

Kwa lengte zou die ideaal zijn, spijtig dat die geel is want er is niks geel aan de fiets zelf :(

oldschoolbiker Mountainbiker

Mijn bike: old

maddog schreef:
oldschoolbiker schreef:

Kwa lengte zou die ideaal zijn, spijtig dat die geel is want er is niks geel aan de fiets zelf :(

en eigenlijk zonde om een nog in goede staat zijnde stuurpen te gaan herlakken

laurentmtb Mountainbiker

cannondale C3 stuurpen heb ik nog liggen (11CM)

maddog Avatar gebruiker
Mountainbiker

laurentmtb schreef:
cannondale C3 stuurpen heb ik nog liggen (11CM)

Stuurpen enz heb ik al gevonden en zijn toevallig deze morgen aangekomen. Toch bedankt voor het aanbod.

Enige wat ik nu nog zoek is de freehub of iemand die me deze kan openschroeven.
Dan kan ik die normaal terug in orde zetten.

Keer terug naar Te Koop: Gevraagd