Forumoverzicht De markt Te Koop: Gevraagd Thule Proride 598

Thule Proride 598

Op zoek naar een bepaald iets? Misschien heeft een collega-biker wel net dat ene onderdeel.

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht do 22 aug 2019 17:16
JOBA Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Granville Pulse 29

Hallo,

op zoek naar deze drager om fiets op het dak te monteren:

https://www.thule.com/nl-nl/nl/bike-rack/roof-bike-racks/thule-proride-_-598001

Heeft er iemand mogelijks eentje liggen die niet meer in gebruik is?

Bericht vr 23 aug 2019 11:23
Free_ltd Mountainbiker

Mijn bike: Niner RKT 9 RDO ‘18
Moest ge er geen occasie vinden, dan zeker goed op het net kijken. De link zegt €129, maar ik heb er 3 en zou moeten opzoeken waar ik ze toen besteld heb, maar heb ze €98 per stuk betaald een 3-tal jaar terug. Weet wel niet meer waar.

Maar wel opletten als ge ze besteld omdat er enkel bevestigingen voor T-rack bij zitten en de meeste niet-Thule dakdragers dit niet hebben. Dan moet ge nog de aparte beugels erbij bestellen. Want ik had voorheen andere dakdragers van Citroën zelf en daar stond ik zonder beugels. En nu heb ik wel Thule's en kan ik het andere systeem weer gebruiken.

Dit ter info.

Bericht vr 23 aug 2019 13:37
JOBA Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Granville Pulse 29

Bedankt, ik heb al Thule "bars" en dus die T past erin. Ik gebruik nu zo'n Thule freeride, ik ga deze houden voor de fietsen van de kinderen, en wil voor onze grote fietsen en mijn MTB iets beter, vandaar de proride.

Ik heb ze ondertussen ook al gevonden op internet voor rond de 99€, zal nog even afwachten of er misschien nog iets 2e hands langskomt en anders bestel ik ze wel online.
In ieder geval bedankt voor de tips!

Keer terug naar Te Koop: Gevraagd